מהפך: לינדזי לוהן מעולם לא נראתה טוב כל כך

נראה שהכוכבת שמה את התקופה הקשה מאחוריה והצליחה להתגבר על האתגרים שליוו אותה בשנים האחרונות. בימים אלה היא מקדמת את הסרט החדש של "שישי הפוך", ויש לה לוק הורס שמשקף את הריסטרט בחייה. איזה כיף לראות אותה ככה

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan)

כמעט בלתי אפשרי להיות כוכב הוליוודי צעיר מבלי לעבור משבר או שניים בדרך. על כל מילה קוניס אחת יש עשרות דרו ברימור, אמנדה ביינס, בריטני ספירס וכמובן – לינדזי לוהן, שהדרך שלהן לבגרות הייתה רצופה מהמורות, התמכרויות, סכסוכים פומביים עם המשפחה וצרות משפטיות.

לשמחתנו בהרבה מהמקרים התקופות הקשות האלה חולפות והמפורסמים יוצאים חזקים מאי פעם. במקרה של לינדזי לוהן, היא השאירה מאחוריה את ההתמכרויות, התאוששה מבעיות כלכליות, משפחתיות ומשפטיות, עברה להתגורר בדובאי ובשנים האחרונות נישאה והביאה לעולם ילד. עכשיו נדמה שהיא נמצאת בתקופה היפה בחייה, והיציבות הזאת באה לידי ביטוי גם אופנתית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Divas Pop (@divapopbr)

שינוי אופנתי בהוליווד לא קורה סתם כך – הוא לרוב תוצאה של עבודה עם אנשי סטיילינג חדשים, וכך גם במקרה של לינדזי. לאירוע המחווה לאגדות של דיסני היא הגיעה בשמלה מתעופפת ויפהפייה בגוון ירוק פסטל בהיר של ג'יל סנדר, ומאחורי הבחירה עומדים הסטייליסטים רוב זנגרדי ומריאל האן, שעובדים גם עם ג'ניפר לופז, קרי וושינגטון ולילי קולינס.

השניים עובדים עם לוהן כבר מעל לשנה, אך ניכר שלאחרונה החליטו לעשות שינוי נוסף בתדמית האופנתית שלה, שהחל ממש השבוע באירוע נוסף של דיסני, בו לבשה שמלה מחויטת עם חלק עליון לבן וחלק תחתון שחור של בלמיין. השידרוג הנוסף הזה כמובן מייצר חשק למה שעוד יגיע, ונדמה שהוא לא הגיע סתם, אלא כדי להכין אותנו לסיבוב קידום סרט ההמשך ל"שישי הפוך" שאמור לצאת בשנה הבאה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Celebrity (@fashioncelebrity2023)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NICHE RETAILING (@nicheretailing)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @worldoflindsaylohan

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@3oudotcom)

השאירו תגובה

 

  • השמלה מהממת וגם שאר העיצובים. וזה רק מראה שאת לא חייבת להיות עם חזה וישבן בחוץ כדי להיראות שיקית ויפה.

    מאת: שרית |‏ 15 באוגוסט 2024 | 11:48