הכי סופרמודל: הלוק המדויק והג'ינס המושלם של יעל שלביה בפריז

מתברר שמהחופשה של יעל שלביה עם עומר אדם בפריז יצא קליפ חדש ומתוק במיוחד לשיר שכתב לה, אבל אנחנו כאן כדי להתרגש אפילו יותר מהאאוטפיט המדויק שממקם אותה בז'אנר של היילי ביבר

מאת  | ‏ 26 יוני 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

עוד הרבה לפני האינסטגרם (ואפילו האינטרנט), ז'אנר ה-Models off duty – זה שתיעד מראות שלבשו דוגמניות ברחובות העיר, לרוב כשהן מתרוצצות מתצוגה לתצוגה בשבועות האופנה העולמיים – היה אלמנט משמעותי בסיקור אופנה. האובססיה למראות השיקים והפשוטים של הנשים היפות בעולם רק המשיכה והשתכללה מן הסתם עם המצאת הרשתות החברתיות.

ג'יג'י חדיד הפכה את מראה הדוגמנית אוף-דיוטי לכמעט ענף אולימפי, אבל היילי ביבר היא זאת שהצליחה להתמקם בטופ כאורים והתומים של הסגנון, דווקא בגלל שהיא שומרת על פשטות יחסית. בעוד ג'יג'י נוטה לאופנה מתוחכמת ומורכבת, היילי אוהבת לקרוץ למדים הרשמיים – ג׳ינס וחולצת טי לבנה, אבל לתת להם שידרוג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

התמונות החדשות של יעל שלביה מרחובות פריז, שצולמו על ידי לירון מור, מבהירות מיד באיזו אסכולה היא והסטייליסט מאור אוזמגין בחרו הפעם. החופשה הזוגית עם עומר אדם הולידה גם קליפ מתוק לשיר "תמיד שלך" שכתב עבורה, אבל אנחנו נבחר להצהיר אמונים דווקא ללוק הקז׳ואל של יעל, שניכר שידעה בדיוק מה היא עושה כשהרכיבה אותו.

אז מה יש לנו כאן? ההתחלה היא בייסיק – חולצת טי לבנה וג׳ינס, אבל בגזרה משוחררת וקולית מאוד. מעל יעל הוסיפה טרנץ׳ קליל, תיק שחור, משקפי שמש שחורים ופריט נוסף שכבר הפך להיות לחובה במלתחה של כל סופרמודל – כובע מצחייה. והחלק הכי טוב בלוק הזה? הוא יראה מצוין על כל אישה, בכל גיל, גזרה או מידה.

יעל שלביה בפריז

צילום: לירון מור

 

השאירו תגובה