רגע לפני החתונה, זואי קרביץ חגגה באאוטפיט מושלם

השחקנית היפהפייה נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר לבה, קארל גלוסמן, באירוע חגיגי עם שלל חברים מפורסמים בביתו הפריזאי של אבא לני קרביץ. אבל עד שתתגלה לעולם השמלה הנבחרת, קחו כמה דקות לבהות ולהתאבסס כמונו במה שלבשה לחגיגות המקדימות

מאת  | ‏ 30 יוני 2019

הכי קולית שיש. זואי וקארל בדרך לריהרסל דינר בפריז (צילום: Marc Piasecki; Getty Images)

הכי קולית שיש. זואי וקארל בדרך לריהרסל דינר בפריז (צילום: Marc Piasecki; Getty Images)

זואי קרביץ, ניסוי גנטי שלא היה לו סיכוי אלא להצליח, היא בתם המשובחת של לני קרביץ ושל ליסה בונה. לליסה טעם מוצלח במיוחד בגברים, מה שהביא על זואי גם אב חורג לוהט במיוחד: ג'ייסון ממואה, הלא הוא אקווהמן.

לזואי יש גם בן זוג שממשיך את הטרנד, השחקן יפה התואר קרל גלוסמן, וכשהשניים החליטו לאחד כוחות כדת וכדין, הם הזמינו את כל אלה ועוד לפריז, כי כל השיק הזה זקוק לתפאורה ראויה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by zoe kravitz fan (@zkluv) on

לאירוע המקדים לחתונה, מסיבה סוערת במסעדה פריזאית בשם "לה פרוז", שפכו המכוניות כמות מפליאה של סלבס שיקיים, שעשו את כל הדרך מארה"ב כדי להפגין את אהבתם לזוג הצעיר, היפה והמבטיח.

למעשה, השניים כבר נישאו באופן רשמי בניו יורק, אבל הטקס האמיתי התרחש בביתו הפריזאי של אבא לני, בניין מהמאה ה-18 בן שלוש קומות, עם שמונה חדרי שינה מפנקים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lenny Kravitz (@lennykravitz) on

כאמור, לפני הטקס, שהיה פרטי למדי, נפגשו החברים במסעדה, שם גילינו שהחברות האמיצה מהסדרה המצליחה "שקרים קטנים גדולים" קיימת גם בעולם האמיתי, והחברות הסופר שיקיות ניקול קידמן, לורה דרן, ריס ווית'רספון ושיילין וודלי לא נטשו את זואי ברגע המשמעותי הזה בחייה. גם במאית הסדרה ובעלה הגיעו לחגוג, ואיתם דנזל וושינגטון, קית' אורבן, כריס פיין, קארה דלווין וזוגתה אשלי בנסון.

מדובר במשפחה שהסטייל שלה ברור – רוקנרול בוהמייני עם גלאם וכיאה, האאוטפיטים היו כולם שיקיים, ולא מתאמצים מדי, פרט למלכת הסטייל, גברת לורה דרן, שלעולם אינה מוותרת ומגבירה את הווליום למקסימום בכל הזדמנות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELLO! Canada Magazine (@hellocanadamag) on

זואי סיפרה כבר לפני שנה למגזין רולינג סטון שהיא וקרל מאורסים, והקז'ואליות הייתה נוכחת גם בהצעת הנישואים. "זה היה מושלם", סיפרה. "אני שמחה שזו לא הייתה איזו הפקה מטורפת בפריז או משהו. זה היה בבית, בטרנינג".

למסיבה המקדימה לבשה זואי את גרסת המועדונים לשמלת כלה: מכנסי טייץ לבנים וחזייה לבנה, ומעל שמלת רשת דייגים עם פרנזים, באותו הגוון. ברגליה השלימה את הלובן עם עקבים קלאסיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lenny Kavitz Europe (@lennykravitzeurope) on

הלוק הלא שגרתי שייך לאחד הלייבלים האדג'יים והמדוברים בתחום הכלות, דניאל פרנקל של המעצבת דניאל הירש.

מדובר ביצירת קאסטום-מייד משובצת פנינים, וזוהי הזדמנות טובה לשים עין על הלייבל המיוחד הזה. לפחות עד שתיחשף שמלת הכלולות האמיתית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @zkfans on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FASHION’S DECISIONS (@fashionsdecisions) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by feedimo (@feedimo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harpers BAZAAR Thailand (@bazaarthailand) on

השאירו תגובה

 

  • היא יהודייה ע"פ ההלכה. אבא שלה יהודי מצד אביו, אך אמא שלה ליסה בונה (ששיחקה במשפחת קוסבי) אף היא תוצר של נישואים מעורבים ואימה יהודייה. כך שליסה בונה יהודייה והכלה יהודייה.

    מאת: יהודייה ע"פ ההלכה |‏ 30 ביוני 2019 | 18:27