איפור, שיער וג'אנק פוד: כך התארגנו הכוכבות למט גאלה

קים הייתה דבוקה לסלולרי, קנדל וקייטי פרי התפנקו על המבורגרים, אשלי גראהם הסירה שיערות מהנחיריים וקיילי לא ויתרה על עירום מרומז - אבל הייתה זו כריסי טיגן, שבכלל לא הגיעה לאירוע, שהרסה אותנו לגמרי

מאת  | ‏ 8 מאי 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

גאלת המטרופוליטן היא אחד האירועים המסקרנים והאהובים על הסלבס במהלך השנה, כי מלבד טקס פרסי הגראמי, זהו המקום היחיד בו הן יכולות להגזים לחלוטין ולא לקבל הרמות גבה וביקורות קוטלות. את התלבושות לגאלה בוחרים חודשים מראש, אבל ההכנות כוללות כמובן גם איפור, שיער וכפי שגילינו השנה – לא מעט ג׳אנק פוד!

הקרדשיאנס התכוננו לשטיח האדום כל אחת איך שהיא יודעת – קים הייתה דבוקה לסמארטפון, קיילי הצטלמה במגבת כי היא לא אחת שתפספס הזדמנות לעירום מרומז, וקנדל העלתה סטורי של ג׳אנק פוד, כדי להראות שדוגמניות לא צריכות להכניס את הבטן על השטיח. מי שעוד זרמה על ג׳אנק פוד היא קייטי פרי, שעצרה ברשת המבורגרים כדי להצטייד באוכל מלא גלאם.

 

A post shared by Models Snaps (@themodelsnapchats) on

ברוח הכנות ששוטפת את הוליווד, אשלי גרהאם חשפה את הצד הכואב של ההכנות לגאלה והצטלמה כשהיא מסירה שערות מהנחיריים בטכניקה מצמררת מלווה בצרחות כאב. מדובר בתענוג צרוף. בצד אחר של העיר, המאפר של סלינה גומז הרים לה עם תמונה בכיסא האיפור, לפני שמישהו מהם ידע שהם הולכים לחטוף אש על המראה השזוף יתר על המידה שלה. גם ג׳ן אטקין, בעלת המותג OUAI, פירגנה ללקוחות (והחברות) קנדל ג׳נר, בלה חדיד והיילי בולדווין עם תמונות מההכנות ומילים חמות, וכך גם שרלוט טילברי, המאפרת האגדית, שזכתה לייפות את הפנים השמיימיות של אמאל קלוני.

אבל המנצחת של תמונות ההכנה לטקס היא ללא ספק כריסי טיגן החמודה, שהזכירה לכולם שהיא נאלצת לצפות בשטיח האדום מהבית מכיוון שהיא בהריון מתקדם, והעלתה תמונה שלה רובצת עם הבייבי באמפ מול הטלוויזיה וגם טוטוריאל ללוק הקוקו המרושל הביתי.

 

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

A post shared by Madonna (@madonna) on

 

A post shared by Doutzen Kroes (@doutzen) on

 

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo) on

 

A post shared by Stella! (@stellamaxwell) on

 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

 

A post shared by Emily Cheng (@emilychengmakeup) on

השאירו תגובה