אובססיה: הצללית הכי מדוברת בעולם שכבשה גם את ביונסה

המוצר החדש והכה מצופה מבית גלוסייה הושק במסתוריות על עפעפיה של קווין בי כבר בטקס הגראמי ונחשף רשמית עכשיו, ובאירוע לא פחות נוצץ: טקס האוסקר. מדובר בצללית קרם שהיא החלום הרטוב של כל ביוטרית, כולל האריזה המושלמת והבטחת המראה הטבעי והקורן שמאפיינים את המותג הרותח. התלהבתן? יופי, עכשיו תמצאו חברה בחו"ל, כי אחרת תתקשו לשים על זה את היד

מאת  | ‏ 7 מרץ 2018
 

A post shared by Glossier (@glossier) on

אין ספק שבגלוסייה, מותג הביוטי המקורי והייחודי של אמילי וייס, יודעים איך לעורר הייפ. בטקס הגראמי האחרון הם נתנו טיזר למוצר חדש, שהופיע על העפעפיים של לא אחרת מאשר ביונסה. היה די ברור שמדובר בצללית, אבל זה לא מנע מהמעריצות הרבות והאובססיביות של המותג להתרגש ולכסוס ציפורניים (מטופחות) עד להשקה המיוחלת.

קשה אמנם להתעלות על ביונסה, אבל בגלוסייה מצאו הזדמנות לא רעה להכריז על המוצר החדש, ששמו Lidstar. הוא הושק בערב האוסקר, ועיטר את העפעפיים של כוכבות כמו אליסון ג׳אני, טראג׳י פי הנסון וטרייסי אליס רוס – השתיים הראשונות נכחו בטקס האוסקר עצמו ורוס הגיעה עם מוצר האיפור החדש למסיבה הלוהטת של ואניטי פייר שמתרחשת כל שנה לאחר האוסקר ואליה מגיעים הרוב המוחלט של המועמדים, לצד עשרות סלבס אחרים שלא הגיעו לטקס עצמו.

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

אז במה מדובר? לידסטאר היא צללית מטאלית נוזלית שמגיעה בשישה גוונים ונותנת תוצאה זוהרת אבל לא מלאת פיגמנטציה, כיאה לאג׳נדת המראה הטבעי של המותג. בגלוסייה מתחייבים שהצללית מחזיקה מעמד במשך 12 שעות מבלי לדהות, להימרח או לשקוע בקמטוטי העין ובשקע העפעף. מדובר בהבטחה שנשמעת קצת יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתית, בוודאי כשמדובר בצללית נוזלית, אבל מהניסיון שלנו – נדיר שגלוסייה מבטיחים משהו שלא יוכלו לקיים. זו השקה מעט מפתיעה, רק בגלל שהמותג הלוהט לרוב לא מתמקד במוצרים טרנדיים, וזהו רק אחד הדברים שמבדילים אותו משאר השוק, אבל צלליות מטאליות נוזליות הן אחד המוצרים הכי לוהטים בשוק כרגע, ויש להם תחרות קשה, בעיקר מכיוון שלמותג סטילה ישנן צלליות כאלה שמקבלות שבחים גורפים מכל מי שמנסה אותן.

באינסטגרם הרשמי של המותג מראים איך לשלב בין שני גוונים של לידסטאר יחד, מה שיוצר עומק והוא המראה המועדף עלינו עד כה. המחיר? צללית אחת עולה 18 דולר (כ-60 ש״ח), אבל כמו תמיד בגלוסייה, אפשר גם לרכוש אותה במחיר מעט יותר מוזל אם תקנו זוג צלליות ב-30 דולר (כ-100 ש״ח). הבעיה היחידה נותרה המכשולים הרבים שעומדים בפני המכורה הישראלית שרוצה להזמין מאתר המותג. גם אם מצאתן חברה שתביא לכן את החבילה או שאתן בוחרות להשתמש באחד משירותי המשלוחים שמתווכים בין אתרים ששולחים בתוך ארה״ב ללקוחות בארץ, בגלוסייה לא יקבלו את כרטיס האשראי שלכן במידה והוא מקושר לכתובת ישראלית. מי שאמרה שצריך לסבול כדי להיות יפה בוודאי ניסתה להזמין מגלוסייה.

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

 

A post shared by Glossier (@glossier) on

השאירו תגובה