הכי נכון לעכשיו: וינטג' עם טוויסט
החלטנו לחזור אחורה ולהיזכר בזמנים אחרים, בהפקת אופנה נוסטלגית עם טוויסט מרענן ועדכני. צבעוניות וינטג'ית, הדפסים על הדפסים ושילובים לא צפויים מוכיחים לנו פעם נוספת שלמרות האופנות המתחלפות יש דברים שנשארים רלוונטיים תמיד
וינטג' זה הרבה יותר מסטיילינג. זה מורשת, היסטוריה וסיפור שלם שמקבל פרשנות מחודשת ומזכיר לנו איפה הכל התחיל. לכבוד חגיגות 170 שנה של מבשלת קרלסברג ומהדורת בקבוקי הוינטג', יצאנו בהפקת אופנה שעושה כבוד למה שהיה אבל גם מוכיחה שהוא עדיין רלוונטי מתמיד.
בתי אופנה רבים, ביניהם גוצ'י וסן לורן, פונים לעבר כדי לקבל השראה. עם סטיילינג שמתבסס על שילובים מפתיעים נוצר קו עלילה חדש ומרענן שמתעלה מעבר לזמן ולמקום: בלייזרים מחויטים לצד שמלות מעטפת רכות, חוצות מכופתרות עם טורבני משי, הדפסים על הדפסים של מנומר, מפוספס ופרחוני בגווני חום, חרדל, ירוק ואדום וכמובן משקפיים גדולים ונוצצים שנותנים את הטאץ' הסופי. כי מה מרגיש יותר נכון עכשיו מהפקת אופנה נוסטלגית עם טוויסט עדכני?
הפקה וניהול קריאייטיב: שרונה בונד מטרסו
צילום- שי פרנקו
ע. צלם- אביעד זיסמן
איפור שיער- ספיר סבג
סטיילינג- נעם אדטו
ע.סטיילינג- לי דדון
דוגמניות- קיילי וסתיו בן צור ליולי
לוקיישן: הקונסיירג'
אם כבר "מתמחים" באופנה – אז לעשות את זה נכון, הבגדים בהפקה אינם "ווינטאג'" אלא רטרו, בגדים חדשים עם טעם של פעם. רטרו = סגנון, טרנד או אופנה מיושנים, אשר לקוחים מהעבר הפוסטמודרניסטי, והפכו להיות חלק מהנורמה פעם נוספת…
מאת: אחת | 11 ביולי 2017 | 08:20בעוד ווינטאג' הוא מונח המתייחס ללבוש שמקורו בתקופה קודמת לאופנת ההווה.
סליחה, אני לא מתכוונת להיות פלצנית, פשוט, נורא אוהבת ווינטאג' ונכנסתי בשקיקה לכתבה המבטיחה והתבאסתי שוב לראות בגדים של זארה ו- H&M…