למען השם: חולצת הלוגו של גוצ'י נמצאת בכל מקום
בגוצ'י ממשיכים לדהור אל תוך 2017 במסע כיבוש האינסטגרם. עם וייב נוסטלגי וניחוח יוקרתי, חולצת הטי האיקונית של בית האופנה האיטלקי מצאה את מקומה בארון של כל פאשניסטה שמכבדת את עצמה (ומצוידת בסכומים המתאימים בעו"ש). אז מה אם בחוץ עדיין קפוא?
אין ספק ש-2016 הייתה טובה אל גוצ'י – הקולקציות האחרונות של בית האופנה הוותיק סיפקו לא מעט קלאסיקות חדשניות שכבשו אחת אחת את הרשתות החברתיות, ואת ארונן של הפאשניסטות. עכשיו, אחרי שהלואפרס דמויי נעלי הבית של בית האופנה לקחו את הרחובות בהליכה, ואחרי גישוש עם חגורת ה-GG המפורסמת, אלסנדרו מיקלה עולה הילוך ומציג את חולצת הלוגו שמאיימת להשתלט על העולם.
מי מאתנו שנכנס בחודש האחרון לרשת חברתית כלשהי לא יכל שלא להבחין בפריט המדובר ובקסם הלא מוסבר שלו, כשהוא משולב עם ג'ינסים, חצאיות קצרצרות, תכשיטים עדינים ואקססוריז שמתכתבים עם צבעי המותג. בלוגריות מכל העולם כבר אישרו שללא ספק מדובר בחולצה הכי נכונה כרגע, אפילו שבחוץ בכלל גשום וסגרירי.
החולצה, שהושקה כחלק מקולקציית הריזורט של המותג לשנת 2017, מחזירה אותנו אחורה אל שנות השמונים העליזות, ועושה שימוש בלוגו האיקוני מימי הזוהר של המותג שמעולם לא דעך, מודפס באותיות זהב על גבי פס רחב בירוק ואדום.
החולצה עצמה עשויה 100% כותנה בצבע שמנת עם אפקט משומש קלות בפתחי הצוואר והידיים, ונראה שהאפיל שלה נובע בעיקר מהלוק האותנטי-וינטג'י, בשילוב עם היוקרה שמתלווה לשם שמתנוסס עליה בגאווה.
למרבה הצער, כדי להיות בעלים גאים של הטי-שירט המדויקת הזה תאלצו להיפרד מ-2,250 שקלים או "רק" 1,600 עבור הגרסה הגברית. סווטשירט דומה נמכר במחיר האסטרונומי של 9,900 שקלים חדשים, מה שלא מנע מכל כך הרבה אושיות רשת לרכוש אותו (או חיקויים שלו, אבל ניתן להם ליהנות מחמת הספק).
למרות שהגרסה של גוצ'י היא הבולטת ביותר, נראה שטרנד חולצות הלוגו לא מוגבל לבית האופנה האיטלקי בלבד, אלא מאיים להחליף את חולצות הלהקה שרק לא מזמן עשו קאמבק מפתיע. פרשנויות נוספות לתופעה אפשר למצוא אצל ז'יבנשי, אופנינג סרמוני ורודארטה, שמסירים כל ספק ומאפשרים ללובשת להכריז בפני העולם מה המותג שבחרה לעטות על עצמה. תמשיכו להוציא לנו את העיניים, למה לא.
השאירו תגובה