סינגל מן חוזר: 13 פריטי בייסיק שכל גבר צריך לקנות

עמרי קירון חזר משבוע האופנה בניו יורק עם לקח על התבגרות. אם בעבר הקניות שלו כללו בעיקר פריטים שצעקו חזק, עכשיו הוא קודם כל רוצה בגדים שיעשו בשבילו את העבודה

מאת  | ‏ 21 פברואר 2017
לא תמיד צריך בגדים מלאים דרמה. מתוך הקטלוג של COS

לא תמיד צריך בגדים מלאים דרמה. מתוך הקטלוג של COS (צילום: מתוך האתר)

בכניסה לכל תצוגה גדולה בשבוע האופנה של ניו יורק משתרך תור ארוך. חציו מורכב מאנשים שיצפו בה, וחציו מאנשים שיישארו בחוץ. את צלמי אופנת הרחוב שמחכים בכניסה זה לא מעניין: הם יתעדו כל בחור עם לואפרס של גוצ'י וסווטשירט של כריסטופר שאנון, אם רק יצעד לתוך הבניין באדישות מופגנת מספיק. רק בלובי הקטן בו נדחקים כולם מתברר שאנחנו בעצם בטיטאניק: קודם ייכנסו לאולם התצוגה הסלבס, האינפלואנסרס, הקניינים והעיתונאים שנמצאים ברשימות. אחריהם, אלו שאבא שלהם מקושר מספיק. נוסעי המחלקה השלישית הם מי שהשקיעו הון בשכמייה של וטמנט רק כדי לטבוע במה שמכונה כאן "אזור ההמתנה". אחרי שכולם יתיישבו, יעמידו אותם בתור נוסף שבסופו אולי יזכו בכרטיסי עמידה. רק מעטים מהם יצליחו להשתחל לאולם והיתר יתבקשו בנימוס לצאת החוצה ולחזור הביתה. בשבוע שעבר הטמפרטורה בניו יורק עמדה בממוצע על מינוס 2 מעלות. זה חתיכת ווק אוף שיים.

פשוט וכל כך יפה. מתוך המסלול של AMI

פשוט וכל כך יפה. מתוך המסלול של AMI

ברוח הקפואה של הדחייה, הבגדים שלהם נראים פתאום קצת מצחיקים. מעילי הפוך העצומים של בלנסיאגה והסוודרים הפסטליים של ראף סימונס (בחיי, כולם כאן לובשים ראף סימונס), שרק לפני 40 דקות הצטלמו מעולה בכניסה, מרגישים כמו תחפושת מגושמת של נערים עשירים מדי. הם מתרחקים בשקט, ואני חושב על הסיבוב שעשיתי עם איתי בסוהו לפני יומיים. אף פעם לא יצא לנו לעשות שופינג ביחד, ונראה לי שאכזבתי אותו: הוא ציפה לסמוראי אופנתי שייאתר יחד איתו פריטי מפתח בים של טרנדים מטופשים, וגילה שאני בעצם לא כל כך טוב בקניות חכמות. בזמן שהוא בחן מעילי רוח בקווים ישרים וסוודרים מצוינים באיכות מעולה, אני בהיתי בז'קט סאטן שברור שיימאס עליי תוך שלושה שבועות. עברנו חנות חנות באחד ממתחמי הקניות המשובחים בעולם, והוא ראה מקרוב איך העין שלי מדלגת מעל פריטים נצחיים מבדים מוצלחים, ונוחתת ישר על חולצה עם הדפס טיראנוזאורוס. וזה לא שיש לי טעם מחורבן, הוא גם לא מצועצע במיוחד, זה רק שלקנות עכשיו בייסיק מרגיש לי כמו בזבוז. עכשיו, ובכל הזדמנות אחרת. רוצה לומר: אני הטיפוס ששופך את כל כספו על מעילי פוך מטופשים, אבל לא מוצא חולצה אחת נורמלית ללבוש בבוקר לעבודה.

להבין באמת מה מתאים לך לגוף . מתוך CLUB MONACO

להבין באמת מה מתאים לך לגוף . מתוך CLUB MONACO (צילום: מתוך האתר)

לא יודע כמה מכם מנהלים עם עצמם מאבק אידיאולוגי כשזה מגיע לבגדים, אבל בחודשים האחרונים אני חובט בעצמי בכל ביקור בזארה. שמעתי שיש אנשים שנאבקים כדי לטהר את הבית מחפצים מיותרים בהשראת כוהנות זן יפניות – והמלחמה שלי היא לגייס את כל כוחותיי כדי לצאת מהחנות עם סוודר אפור או מכנסי כותנה כחולים. זה לא שאני מנסה להמית שממה על הסגנון שלי, זה אפילו לא עניין של חסכון – זה רק שהמלתחה שבניתי, שהיא מרשימה ומגניבה וכנראה גם מצטלמת טוב, פשוט לא עונה יותר על הצרכים שלי. היא דמיונית, היא לא אחראית, היא מכשילה אותי. אין לי מושג מתי אחרים חונכו להיכנס לחנות ולצאת עם סוודר שחור שימושי, חולצת פסים פשוטה או טישירט לבנה שתתאים להכל – אבל אני תמיד ויתרתי עליהם בשביל פריטים עם דרמה, ובשנה האחרונה הבנתי שזו טעות. בגדים לא אמורים להיות צפויים או מרדימים מדי, אבל הם כן יכולים לעזור לך להתבגר. אם עד לא מזמן, אופנה בשבילי הייתה מין לילית אפלה לפרוק בה את החשק, עכשיו היא הופכת לחלק מהיומיום. וביומיום אני רוצה לקום בבוקר ולמצוא בגדים שבטוח יעשו עבורי את העבודה ויוציאו אחד מהשני את המירב, בלי להרוס את הכיף. אז קניתי גולף איכותי וג'ינס שעושה לי תחת מעולה וז'קט בומבר שאשכרה מחמם אותי, ועכשיו אני מוכן לחזור הביתה.

פריטים שיעבדו גם בשנה הבאה. מתוך APC

פריטים שיעבדו גם בשנה הבאה. מתוך APC (צילום: מתוך האתר)

הבגדים הנכונים לכל שעות היום. מתוך המסלול של AMI

הבגדים הנכונים לכל שעות היום. מתוך המסלול של AMI

13 פריטי בייסיק שכל גבר צריך לקנות העונה (ויהיו מושלמים גם בעוד שנה):

 מכנסי צ'ינו כחולים מכותנה
כמו מכנסי העבודה הקבועים שלכם, רק מחמיאים

חולצת פסים מכופתרת
הצעד הראשון בדרך להיות אדם בוגר

ז'קט בומבר כהה
נברא במיוחד בשביל הקפה של שישי בבוקר

סניקרס לבנות
הן באמת יהפכו אתכם לילדים הכי מגניבים בשכונה

סריג בהיר
אפשר גם קצת יותר כהה. רק שיהיה איכותי

סווטשירט בצבע אחיד
הדבר היחיד שאתם צריכים ללבוש אחרי שיצאתם מהמשרד

ז'קט זמש אפור
תמיד ידעת שאתה קאובוי עירוני

מכופתרת לבנה
מכאן הכל מתחיל. תדאגו שתשב עליכם יפה

תיק גב קליל
פרקטי זה סקסי

מגפי צ'לסי בהירים
פרקטי זה אוברייטד

טי שירט עם הדפס מונוכרומטי
השאלה שתשאלו את עצמכם: האם אוכל לסבול את ההדפס הזה עוד חצי שנה?

ג'ינס סקיני אפור
בעיקרון הסקיני מת, אבל אם הוא גורם לכם להיראות טוב נחייה אותו

ארנק עור בצבע חום
כיף לראות אותו מתרוקן

פרטי בייסיק מוצלחים במיוחד

פרטי בייסיק מוצלחים במיוחד

1. ז'קט, SOLID HOMME , מחיר: 3990 שקלים, 2. חולצה, COMME DES GARCONS, מחיר: 990 שקלים, 3. טי שירט, MOLLUSK, מחיר: 210 שקלים, 4. חולצה, ZARA, מחיר: 199 שקלים, 5. בומבר, ASPESI, מחיר:1700 שקלים, 6. סוודר, ENLIST, מחיר: 1200 שקלים, 7. מכנסיים, RAG & BONE, מחיר: 600 שקלים, 8. ג'ינס, NUDIE , מחיר: 610 שקלים, 9. סווטשירט, H&M, מחיר: 159 שקלים, 10. תיק, NNO7, מחיר: 998 שקלים, 11. סניקרס, AMI, מחיר: 905 שקלים, 12. ארנק, DRIES VAN NOTEN, מחיר: 625 שקלים, 13. נעליים, COMMON PROJECTS , מחיר: 2020 שקלים

השאירו תגובה