בלייק לייבלי עושה את רקדנית הפלמנקו של אימוג'י

רמז: זה לא נראה טוב. וגם, טיילור סוופיט נשארת נאמנה, ריס ווית'רספון מצטרפת לסיינטולוגיה, אמבר הרד מתלבשת ברגע ומיילי סיירוס כמעט מצליחה ליצור לוק טוב. כל מה שלבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 22 אפריל 2015
מיילי, בלייק וטיילור. מי טובה ומי רעה? (צילום: גטי אימג'ס)

מיילי, בלייק וטיילור. מי טובה ומי רעה? (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

טיילור סוויפט, טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי, טקסס
שמלה של רים אקרה

צילום: אינסטגרם

צילום: אינסטגרם

כנראה שטיילור סוופיט היא בת תמותה כמו כולנו. כשהיא מוצאת סטייל שמתאים לה, היא דובקת בו בכל הכוח. כנראה היא הבינה שהמראה המורכב משמלה בעלת פתחים אסטרטגיים בחלק העליון בשילוב טופ סטרפלס מלבני מתחת, מעניק לה מקום מכובד ברשימת המתלבשות הטובות. זה עבד לה לפני כשבועיים בשמלת מיני שחורה וזה עבד לה גם השבוע בשמלת מקסי בצבע תכלת-פרוזן. כיאה למנצחת הגדולה של טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי האמריקאית, היא הגיעה במלוא הדרה הדרומי – בלונד זוהר, שמלה מפוארת ופסלון ביד, והוכיחה לכולם שהיא ללא ספק הכוכבת הכי גדולה של הרגע.

אוליביה ווילד, פסטיבל הסרטים טרייבקה, ניו יורק
שמלה של דיסקוורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אוליביה ווילד היא אחת הבחורות הכי יפות בהוליווד. יש לה מראה על זמני שמתאים לכל עשור שהוא. לכן כשלבשה השבוע את השמלה הסבנטיזית הזו של דיסקוורד, זה היה נראה טבעי ומושלם. על מישהי אחרת זה אולי היה נראה כמו פשיטה על סט העונה האחרונה של מד מן, אבל בקסמה האישי, ווילד הופכת את השמלה להכי 2015.

אמבר הרד,  פסטיבל הסרטים טרייבקה, ניו יורק
שמלה של טמפרלי לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בראיון שנערך לאחרונה עם האחיות אולסן, הן סיפרו כי אחת מהמוזות שלהן היא אמבר הרד. די ברור למה. גברת דפ היא אחת המתלבשות הטובות על השטיח האדום. הסטייל שלה הוא בין הקוליים ולא מתאמצים ביותר שנתקלנו בהם. קחו לדוגמא את הלוק הזה. זה נראה כאילו לבשה ברגע את שמלת הסליפ הניינטיזית הזו, פיזרה את השיער, מרחה אודם ויצאה מהבית. זה כל כך פשוט ומדויק, נשי ובטוח בעצמו, שאי אפשר שלא להתאהב. אפילו את הקפל מתחת לחזה אנחנו אוהבים. זה רק עושה אותה ליותר אנושית ואחת מאתנו.

זואי קרביץ, פסטיבל הסרטים טרייבקה, ניו יורק
שמלה של בלנסיאגה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הבת של לני קרביץ וליסה בונה הופכת במהירות לאחת מהאיט גירלס הכי לוהטות של הרגע, כזו שכדאי לשים לב בקפידה למה היא לובשת ולאן היא הולכת. גם היא, כמו חברותיה לרשימה, הגיעה השבוע לפסטיבל הסרטים בטרייבקה, ובחרה שמלה שמשלבת בחוכמה בין מינימליזם נקי לבין חספוס עשיר בטקסטורות, כזה שלא צריך אקססוריז מיותרים מסביב. כנראה שקרביץ חונכה היטב.

נעמי ווטס, גאלת LACMA, לוס אנג'לס
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות שהאקססורי הכי מוצלח של ווטס בלוק הזה הוא בן זוגה, ליב שרייבר, גם השמלה של מרקזה שלבשה היא לא רעה בכלל. הפרינט הפרחוני הבהיר מחמיא לעורה האוסטרלי החיוור, קשירת הקולר והקפלים באזור הבטן יוצרים צללית נשית ויפה ומציגים כוכבת הוליוודית במלוא תפארתה.

המתלבשות הרעות:

בלייק לייבלי, פרמיירת "עידן אדליין", ניו יורק
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בלייק לייבלי חוזרת לחיינו, ובגדול. השבוע אי אפשר היה שלא להיתקל באחת מתמונותיה בעודה מקדמת את סרטה החדש "עידן אדליין". כזכור, לייבלי ילדה לפני כמה רגעים בת עם בעלה ההורס ריאן ריינולדס, אבל כאילו זה לא מספיק, הגוף שלה כל כך מושלם, שאין שום זכר להריון ומשקל עודף אחרי הלידה. ובכל זאת, לא ברור למה בחרה בשמלת הקצפת האדומה הזו של מוניק לולייה. היא מוגזמת, מופרכת ופשוט רעה. ושלוש מילים לכל אלו שניסו להבין כמו מה היא נראית פה: אימוג'י. רקדנית. פלמנקו.

אוליביה ווילד, פסטיבל הסרטים טרייבקה, ניו יורק
טופ של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה קורה יותר ממה שאנחנו חושבים. כוכבת שנכנסת לרשימת המתלבשות הטובות, ואז, במהלך לא צפוי, מוצאת את מקומה גם ברשימת הרעות. זה עצוב, מקומם, ולא ראוי, אך לעתים, זו המציאות שאנו חיים בה. זה מה שקרה השבוע עם אוליביה ווילד. רק לפני כמה רגעים היללנו את שמלת כותונת הפסים שלה, ועכשיו, היא מעציבה אותנו עם אאוטפיט שנראה כמו אם הכלה באולמי בון טון. הטופ מנצנץ מדי והמכנסיים גבוהים ולא מחמיאים. אוליביה, חזרי נא לשמלות, בבקשה ממך.

ריס ווית'רספון, טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי, טקסס
שמלה של דיוויד קומה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האם ריס ווית'רספון הצטרפה לסיינטולוגיה? כי שמלת החללית הזו נראית כאילו עוצבה על ידי חייזרים, או לכל הפחות על ידי מעצב אמריקאי שחש נוסטלגיה קשה מדי לימי הדיסקו העליזים. אמנם הגזרה יחסית מחמיאה לווית'רספון הפטיט, אבל טקסטורת הנצנצים מוגזמת ונראית יותר מדי כמו כדור דיסקו בסטודיו 54. בואו נגיד שהיא לא באמת סנוורה אותנו.

קארי מוליגן, פרמיירת "הרחק מן ההמון הסוער", לונדון
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד כוכבת שנכנסה לקטע הפאייטים יותר מדי היא השחקנית הבריטית קארי מוליגן. לכבוד הפרמיירה של סרטה החדש "הרחק מן ההמון הסוער" היא קיבלה את הזכות ללבוש שמלה של דיור. אבל מדוע, אלוהים, מדוע, בחרה דווקא בזו עם הכי פחות כריזמה וגזרה? כנראה שאת השמלות השוות שומרים בדיור לג'ניפר לורנס ונטלי פורטמן, ועם כל אהבתינו אליהן, אנחנו לא אוהבים אפליה. #מחאתהדיור.

מיילי סיירוס, טקס הכניסה של ג'ואן ג'ט להיכל התהילה של הרוק'נרול, קליבלנד
אאוטפיט של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא כמעט הצליחה. כמעט! מיילי הייתה כל כך קרובה ללוק מוצלח ויפה, אבל ברגע האחרון הרסה אותו כמו שרק היא יודעת. החצאית, המעיל והנעליים יכלו להיראות מעולה עם פחות או יותר כל טופ אחר מלבד סטרפלס המלמלה הזה שנראה כאילו נלקח מבית קטן בערבה. הוא קצר מדי, דהוי מדי ומכוער מדי. אבל היי, בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה: מיילי בדרך לאאוטפיט מוצלח, ואנחנו צריכים לעודד אותה בכל צעד שהיא לוקחת לשם.

קו המשווה:
קנדל ג'נר Vs. רייצ'ל מקאדמס
שמלה של רומונה קבאזה

קנדל ג'נר מול רייצ'ל מקאדמס (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

קנדל ג'נר מול רייצ'ל מקאדמס (צילום: אינסטגרם redcarpetman)

אחת מפורסמת מתוקף היותה שחקנית מוכשרת בת 36, השנייה, בת 19, מפורסמת מתוקף היותה בת למשפחה מטורללת. אבל במשחק החיים שהוא קו המשווה, שתיהן מגיעות יחד לאותה נקודה – לבישת שמלה זהה לאירועים שונים. לפחות הן יכולות להתנחם בכך שמדובר באחת השמלות היותר יפות ומחמיאות שנתקלנו בהן לאחרונה, ולכן אם כבר להיתפס באותה שמלה, לפחות שתהיה כזו. אבל בכל זאת, מי לדעתכם לבשה אותה טוב יותר, רייצ'ל או קנדל?

השאירו תגובה