ביונסה וסולאנג' גונבות זו לזו את המעיל

וגם: ריהאנה עושה את הג'וקר של באטמן, טיילור סוויפט מכירה בחשיבותה של השמלה השחורה הקטנה, אלכסה צ'אנג בלוק משרדי ומישל אובמה מראה לשרה איך עושים את זה נכון. כל מה שלבשו הכוכבות השבוע

מאת  | ‏ 2 אפריל 2015
מי טובה ומי רעה השבוע? (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

מי טובה ומי רעה השבוע? (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות:

מישל אובמה, טקס הפרסים Black Girls Rock, ניו יורק
שמלה של זאק פוזן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הגברת הראשונה של ארה"ב יכולה ללמד את שרה מספר טריקים על איך להתלבש יפה ונכון. המנטרה: לא שחור, אלא צבעוניות המתאימה לעונה ולמעמד. לכבוד טקס פרסים בניו יורק מישל הגיעה בשמלה לבנה וצחורה של זאק פוזן. היא אמנם יותר סקסית וחושפנית ממה שהיא נוהגת ללבוש, אבל היא מתאימה לאירוע ובעיקר מוכיחה שמישל לא שוכחת שחוץ מזה שהיא אשתו של, היא גם אישה עצמאית ובטוחה בעצמה. שאפו.

טיילור סוויפט, טקס פרסים של iHeartRadio, לוס אנג'לס
שמלה של קאופמן פרנקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה כיף לראות שמלבד חצאיות קלוש קצרצרות וחולצות מכופתרות, סוופיט מכירה גם ביתרונותיה של שמלה שחורה קטנה, וכן נהנית מהיותה צעירה, יפה והכי מוכשרת שיש. השמלה המנצנצת מצליחה להיות מתוחכמת הודות לחיתוכים הארכיטקטוניים שמצליחים לחשוף עור, מבלי להיות פרובוקטיביים.

אלכסה צ'אנג, תצוגת ארט דה מאטייה של שאנל, ניו יורק
חליפה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

איכשהו, רק אלכסה צ'אנג מצליחה ללבוש חולצת תחרה שחורה ולהפוך אותה לדבר הכי שיקי שיש. שלה אמנם של שאנל ולא משוק בצלאל, אבל זה יכול היה להיראות לא טוב אילולא שילבה לה חליפת טוויד אפורה, גם היא כמובן של שאנל. הלוק שנוצר הוא קרייריסטי ניינטיזי, למרות שעד היום אנחנו לא ממש מבינים במה גברת צ'אנג עובדת.

סוקי ווטרהאוס, גאלת אמצע החורף במוזיאון האמנות, סן פרנסיסקו
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סוקי, שרק לפני כשבועיים חוותה פרידה מבראדלי קופר, הספיקה כבר להתייצב על השטיח האדום, ובמקום לרדת על פיינט של גלידת חרוסת ולבכות מול הטלוויזיה, עטתה על עצמה שמלה שחורה של דיור, שזה ללא ספק הפתרון הטוב ביותר למצב שכזה.

שרליז ת'רון, פרמיירת הסרט "מקומות אפלים", פריז
שמלה של דיור קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד אישה בשחור ששיחקה אותה השבוע היא שרליז ת'רון. פרזנטורית הבושם ז'אדור דיור זכתה ללבוש לפרמיירת הסרט החדש בכיכובה שמלה של בית האופנה הצרפתי, לו היא שומרת אמונים עוד מימי ג'ון גליאנו. גם היא, כמו טיילור סוויפט, הלכה על שחור מנצנץ וזה נראה מעולה על גוון עורה הבהיר. אורך השמלה מדויק ואלגנטי, וגם בלי תחכומים מיותרים ת'רון נראית אצילית וגלאמית בו זמנית.

המתלבשות הרעות:

קיילי מינוג, מירוץ הסוסים של דובאי
אוברול ז'אן פול גוטייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

איפה נתחיל? אולי בעובדה שקיילי הרחיקה עד דובאיי כדי להופיע מול חבורת שייחים מיליארדרים, ובוודאי קיבלה על הגיג כמה מיליונים טובים. כנראה שהיא גם לא יכלה להתלבש חושפני, כי בכל זאת צריך לשמור שם על צניעות. ועדיין, אין שום נימוק בעולם שיכול להסביר לנו מדוע היא בחרה ללבוש את האוברול המחריד הזה המקנה לה מראה של מתאגרפת מקסיקנית. האמת היא שלא ראינו את ההופעה, אולי שלחו אותה לזירה אחרי שנגמר השיר.

מדונה, טקס פרסים של iHeartRadio, לוס אנג'לס
שמלה של אלכסנדר וונג

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אז ככה. אמנם מדונה לא חושפת בלוק הנ"ל שום איבר פרטי, שזו כבר התקדמות מהאאוטפיטים האחרונים שלה, אבל עדיין מדובר בלוק נורא ואיום. יש פה איזון לא נכון בין אורך השמלה לחגורת המותן המיותרת ולרצועות הנעליים הכורכות את השוקיים שלא בכדי. מלבד זאת, מבנה השמלה מוזר ונראה כמו בקבוק קולה, ולא בקטע טוב. אנחנו גם לא ממש בטוחים שנוח ונעים לה עם השמלה הזו כי הבד הכסוף נראה כמו צמר פלדה, ורק המחשבה על לגעת בו עושה לנו קצת צמרמורת.

ריהאנה, טקס פרסים של iHeartRadio, לוס אנג'לס
אאוטפיט של ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האם יש סרט חדש לבאטמן שלא שמענו עליו? כי מסתבר שריאהנה קיבלה את תפקיד הג'וקר. לכבוד ההופעה שלה בטקס iHeartRadioהיא יצאה מהליקופטר(!) בתלבושת זוועתית המשלבת בין שני צבעים שלא הולכים יחד – שחור וירוק זרחני. זה נראה מופרך, צעקני ובלתי נסלח. סורי רירי, זה פשוט לא טוב.

הילארי דאף, פרמיירת הסדרה החדשה שלה "צעירה יותר", ניו יורק
שמלה של מישל מייסון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פעם היא הייתה צ'יילד סטאר, היום היא עוד סלבריטאית סוג ב' שצבעה את שיערה לאפור/ירוק/סגול ומנסה להוכיח שהיא עדיין רלוונטית. כעת דאף משיקה סדרה חדשה בכיכובה ולכבוד הפרמיירה הגיעה בשמלה כתומה שיש לה יותר מדי פתחים ביותר מדי מקומות בעייתיים. אי אפשר גם מחשוף רציני וגם שסע  עמוק. אין איזונים ובלמים בלוק הזה, ולכן הוא רע מאוד.

לילי אלן, אירוע לה בל רוז, מונטה קרלו
אאוטפיט של שאנל קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שמרנו את הרע (הטוב) ביותר לסוף. קראתם נכון, הזוועתון הענק הזה שעוטף את לילי אלן הוא בעיצובו של קרל לגרפלד לשאנל. מסתבר שלקייזר יש חוש הומור אותו הוא מנסה על מוזיקאיות אנגליות שילבשו כל מה שהוא יגיד להן. אלן נראית כמו חלק מהתפאורה של "מפצח האגוזים" וזה פשוט עצוב.

קו המשווה:

ביונסה Vs. סולאנג'
מעיל של הרביסון

אז ביונסה או סולאנג'? (צילום: אינסטגרם)

אז ביונסה או סולאנג'? (צילום: אינסטגרם)

שתי אחיות, מעיל אחד. ביונסה וסולאנג', אולי צמד האחיות הכי מוכשרות בעולם הבידור חולקות חיבה משותפת למעיל קולור בלוק אחד מסוים. המעיל, של המעצב האמריקאי צ'רלס אליוט הרביסון נראה על כל אחת מהן בהזדמנויות שונות. ביונסה לבשה אותו לתצוגה של קנייה ווסט ואדידס בשבוע האופנה בניו יורק, בעוד שסולאנג' לבשה אותו שלושה שבועות לאחר מכן בפריז פאשן וויק. לפיכך, כל הראיות מעידות כי הן לא קנו כל אחת מעיל לעצמה, אלא עשו את מנהג עתיק היומין של אחיות ופשוט גנבו זו לזו מהארון. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • למה מדונה עם שרשרת של צלב?

    מאת: אורח |‏ 6 באפריל 2015 | 04:46
  • הלוואי שביונסה הייתה מתלבשת כמו סולאנז

    מאת: אחותי |‏ 4 באפריל 2015 | 15:33
  • התלבושןת של ריאנה ומדונה ושל לילי הם תלבושות של הופעה מה אתם רוצים שהם יתלבשו משעמם

    מאת: אורח |‏ 3 באפריל 2015 | 17:49