ג'ניפר לופז ממשיכה לחשוף יותר מדי

ג'יי לו לא משאירה הרבה לדמיון, ג'וליאנה מרגוליס מתלבשת טובה, קייט בלנשט מצטיינת גם עם כתם בבגד ופמלה אנדרסון מוסרת ד"ש מהסבנטיז. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 19 מרץ 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ג'וליאנה מרגוליס, הקרנה של "האישה הטובה", לוס אנג'לס
שמלה של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאנה מרגוליס, או אלישיה פלוריק בשבילכם, משתבחת עם השנים. בשבוע שעבר הגיעה להקרנת הסדרה בכיכובה "האישה הטובה", בשמלה שחורה, קטנה ומושלמת. היא יושבת בצורה הכי מדויקת שיכולה להיות על גופה המפעים של מרגוליס בת ה-48, ומוכיחה שכל מה שצריך לפעמים בחיים זה עיצוב טוב וגנים משובחים. ג'ורג' קלוני וודאי גאה.

שרליז ת'רון, גרנד פרי אוסטרליה, מלבורן
חליפה של ברברה ביואי

צילום: אינסטגרם

צילום: אינסטגרם

כוכבת נוספת שמראה לצעירות הוליווד איך עושים את זה נכון היא שרליז ת'רון המתפקדת בימים כתיקונם כגירלפרינד של שון פן. השניים הגיעו יחד למירוץ הגרנד פרי האוסטרלי, שם ת'רון הציגה מראה קיצי ומלבב המתאים לטמפרטורות הגבוהות של החצי הדרומי של כדור הארץ. הצבע הלבן הבוהק משתלב באופן הרמוני עם שיערה הבלונדי והאודם האדום הבוהק, בעוד שהחליפה המחויטת יושבת בנינוחות מעוררת קנאה על גופה התמיר של ת'רון. לגמרי ההשראה לערב חג פסח המתקרב.

קייט בלנשט, בכורת "סינדרלה", סידני
שמלה של רוקסנדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק מישהי כמו קייט בלנשט יכולה ללבוש שמלה צבעונית כזו ולהיראות שיקית להחריד. בלנשט האצילית מצליחה לשאת את הפסים הפסטליים בצורה אלגנטית מבלי להיראות כמו גלידות פלדמן, מה שיכול היה לקרות אם מישהי אחרת הייתה לובשת את אותה השמלה. יש משהו בבלנשט שהוא כל כך מרשים, שהיא יכולה ללבוש שק ועדיין להיכנס לרשימת המתלבשות הטובות. ועל הכתם מקדימה הרשו לנו להתעלם באלגנטיות. כי גם מלכות סטייל כבלנשט מתלכלכות לפעמים.

גווינית' פאלטרו, גאלת amfAR, הונג קונג
שמלה של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד כוכבת ענקית שמצליחה לשאת בכבוד שמלה לא פשוטה היא גווינית' פאלטרו. השמלה מעוטרת העיגולים הלקוחה מקולקציית האביב של מארק ג'ייקובס היא אולי לא כוס התה של כל אחד, אבל פאלטרו נראית פשוט נפלא בה. היא מאריכה אותה ומצליחה להיראות צנועה ואלגנטית אבל בו זמנית גם סקסית, הודות לחיתוכים הקטנים והכובשים במותן. אז מי צריך את כריס מרטין כשיש את מארק ג'ייקובס?

היידי קלום, השקת קולקציית הלבשה תחתונה בעיצובה, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גם היידי קלום הלכה השבוע על מראה לבן מחויט כמו שרליז ת'רון, וגם במקרה הזה, מדובר בלוק כובש במיוחד. כמובן שלא קשה לסופרמודל שכמותה להיראות טוב, אבל אם חלקכם מעורים בהיסטוריית האאוטפיטים של קלום, וודאי תדעו כי מדובר בכוכבת בעייתית שאוהבת בעיקר לחשוף רגליים, ופחות לשמור על צניעות ואלגנטיות. והנה, היא הצליחה לעשות זאת בכבוד, ולהיראות מעולה. אז כן, היא לא ויתרה על המחשוף העמוק והלא מכופתר, אבל היי, מישהו צריך לפרסם את ליין ההלבשה התחתונה שלה, והיא הלכה על המשימה הזו עד הסוף.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לופז, מסיבה של אמריקן איידול, לוס אנג'לס
שמלה של מרקזה נוט

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר מספר שבועות שלא ראינו את גברת ג'יי לו על השטיח האדום ופייר, לא היה ממש למה להתגעגע, כי שוב האכזבה מוחצת, ובגדול. השמלה הזו של מרקזה כל כך קצרה שקצת מביך להסתכל עליה. וחבל, כי היא יכלה להיות כל כך יפה באורך מידי עד הברכיים, ואפילו יכלה לשדרג את לופז אל תוך רשימת המתלבשות הטובות. אך שוב, כמו כל כך הרבה פעמים בשנה החולפת, היא בחרה ללכת על רגליים חשופות שאמנם בכושר שיא, אבל יכלו להתכסות עוד טיפה.

סלמה הייאק, פתיחת התערוכה של אלכסנדר מקווין, לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תכלס, קצת כיף שיש את סלמה הייאק בסביבה. אפשר לסמוך על סניוריטה שתלבש את הבגד הכי מופרך ולא אופנתי שיכול להיות, ולפעמים זה כל מה שאנחנו צריכים בחיים. אז מה היה לנו פה? שמלה קצפתית עד מעל הברכיים עם דמות טווס הלקוחה מתוך קולקציית סתיו-חורף 2008 של אלכסנדר מקווין. הסיבה להעלאה מהאוב של השמלה הזו היא תערוכת " Savage Beauty" האוצרת את עיצוביו האיקוניים של המעצב הבריטי המנוח. אז אוקיי, אנחנו מבינים שהייאק רצתה ליצור הומאז' ליצירה שלו, אבל דווקא זו? השמלה לא מתאימה לגופה הפטיט של הייאק, וכל העיטורים מסביב, בשילוב השיער והנעליים, מקנים לה מראה של בובה ספרדייה בתוך קופסת פלסטיק שקופה שסבא וסבתא קונים במתנה בטיול מאורגן למיורקה.

FKA TWIGS, פתיחת התערוכה של אלכסנדר מקווין, לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גם פקא טוויגס הגיעה אל התערוכה המדוברת של אלכסנדר מקווין ודפקה, פחות או יותר, את הופעת חייה. כיאה למעמד, היא שלפה מהארכיון שמלה מקולקציית אביב-קיץ 2008 האיקונית של מקווין שקיבלה את השראתה מציפורי גן עדן. אמנם הקולקציה הייתה אחת היפות תחת שרביטו, אבל כמו בהרבה מקרים, הייתה בעיקר קונספטואלית, ופחות מתאימה ללבישה מחוץ לכותלי הסטודיו או המסלול. לפיכך, טוויגס נראית עם השמלה המורכבת הזו כמו ציפור אקזוטית שנמלטה מהצפרי והגיעה בטעות אל פתיחת התערוכה בלונדון.

פמלה אנדרסון, פרמיירת  הסרט "מתנקש על הכוונת", לוס אנג'לס
שמלה של המותג
Again 

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם קשה לזהות את פמלה אנדרסון ללא בגד הים האדום הזכור לכולנו מימי "משמר המפרץ", אבל כן, זו היא, ומסתבר שהבחורה עדיין מסתובבת בהוליווד. לכבוד הסרט החדש של שון פן, אנדרסון הגיעה לפרגן בלוק שנראה כאילו נלקח מסטודיו 54, כולל השיער והמחשוף המוגזם. השמלה המוזהבת יכלה להיראות טוב לולא השסע ברגל היה כה עמוק, ובעיקר אם לא הייתה משלבת לה את החגורה הוורודה הלא קשורה. ובואו נתעכב לרגע על שיער "המלאכיות של צ'רלי" הזה. הוא מבגר אותה בעוד עשר שנים לפחות, ובחיי כוכבת בהוליווד זה כמו חמישים. בקיצור, אנדרסון נראית כמו ברבי מזדקנת שבדיוק התגרשה מקן ומחפשת הרפתקאות חדשות. שיהיה לה בהצלחה.

נעמי קמפבל, פתיחת התערוכה של אלכסנדר מקווין, לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ונסיים בסופרמודל והפלאפונים הזרוקים, נעמי קמפבל. גם היא הייתה מהכוכבות שעיטרו את השטיח האדום לכבודו של אלכסנדר מקווין, וכמו חברותיה לרשימה, הלכה על שמלה לא מוצלחת של המעצב שאינה עושה חסד עמו ועם המורשת הענפה שהשאיר מאחוריו. לא ברור למה בחרה בשמלה מעוטרת הנוצות הזו שנראית כמו ספה נעימה במיוחד. אין איזון נכון בין החלק התחתון לעליון, ושום קשר שהוא לעליונית הפרווה שזרקה על עצמה מעל. בקיצור, עדיף שהייתה נשארת בבית בפיג'מה.

קו המשווה:

קים קרדשיאן Vs. פופי דלווין
שמלה של בלמן

צילום: גטי אימג'ס ואינסטגרם

צילום: גטי אימג'ס ואינסטגרם

מסתבר שגם להיות בסטי של מעצב על לא ממש עוזר לך כשאת רוצה להתחמק מללבוש את אותו הפריט כמו מישהי אחרת. זה מה שקרה השבוע לקים קרדשיאן כשגילתה שהאיט גירל הבריטית פופי דלווין לבשה את אותה שמלה בעיצובו של אוליבייה ראוסטינג לבלמן כמו שהיא עצמה לבשה במהלך פאשן וויק בפריז. לעומת קרדשיאן המוזהבת, דלווין הלכה על הגרסא הכחולה של השמלה ושילבה לה מגפיים מעל הברכיים של סטיוארט וייצמן. להזכירכם, האחיות של השתיים, קנדל ג'אנר וקארה דלווין הן BFF, ורק השבוע כיכבו יחד בתצוגה של שאנל בפריז. חבל אז שקארה לא מסרה לקנדל כי אחותה הגדולה עומדת ללבוש את אותה השמלה. פאדיחה רצינית של השתיים (ושל קניה) וודאי הייתה נמנעת מבעוד מועד. אז מי לדעתכם לבשה את השמלה טוב יותר? קים או פופי?

השאירו תגובה