מי לבשה את בנט טוב יותר: קייט מידלטון או קרייזי אייז?

הדוכסית מקייברידג' ושחקנית "הכתום זה השחור החדש" באותה שמלה של אל.קיי. בנט, לילי ג'יימס עושה את סינדרלה בחיים האמיתיים, אוליביה ווילד מתלבשת מעולה גם כשהיא לא צריכה וחברה של רוברט פטינסון נראית כאילו הגיעה משיעור מלאכה. זה מה שלבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 5 מרץ 2015
המצטיינות של השבוע. לילי ג'יימס ואוליביה ווילד (צילום: גטי אימג'ס)

המצטיינות של השבוע. לילי ג'יימס ואוליביה ווילד (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

לילי ג'יימס, פרמיירת "סינדרלה", לוס אנג'לס
שמלה של אלי סאאב קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הסינדרלה של 2015 היא ללא ספק לילי ג'יימס. אז נכון, היא משחקת את הדמות האגדית בסרט החדש של דיסני, אבל דווקא השינוי משחקנית אלמונית לזו שעומדת בגאון לצידה של קייט בלנשט על השטיח האדום הוא מופלא בפני עצמו. לכבוד פרמיירת הסרט המדובר של השנה הגיעה בשמלה מושלמת של אלי סאאב, המנציחה אותה ברשימת המתלבשות הטובות, לצדן של הכוכבות שיודעות כי עם שמלה של סאאב אי אפשר להיכשל.

קייט בלנשט, פרמיירת "סינדרלה", לוס אנג'לס
חולצה וחצאית של סלין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית האיכותית קייט בלנשט בחרה ללבוש לפרמיירת "סינדרלה" אאוטפיט מבית סלין, שהוא כידוע, חלומן של נשים איכותיות מבינות עניין. בלנשט, המשחקת בסרט החדש את האמא החורגת והמרשעת, היא הכל מלבד רעה בלוק הנ"ל. היא נראית נינוחה, מתוחכמת ובעיקר, מעניקה את מלוא תשומת הלב לג'יימס, כוכבת הסרט, מה שמוכיח שבלנשט היא הכי לארג'ית שיש.

הלן מירן, גאלת תיאטרון, ניו יורק
שמלה של כרמן מארק ואלוו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד אישה שמוכיחה כי גיל זה סתם מספר היא דיים הלן מירן. השחקנית הבריטית בת ה-69 נראית פשוט מופלא בשמלה שכל כולה אשליה אופטית מהפנטת. מראה שעון החול של השמלה נראה מעולה וסקסי, גם מבלי לחשוף שום איבר, שזה הישג בפני עצמו. המדור מקווה שייראה כך בעשור השביעי לחייו. עד מאה ועשרים!

אוליביה ווילד, ראיון לתכנית רדיו Z100 , ניו יורק
שמלה של קארבן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שימו לב איזו מחויבות למקצוע. אוליביה ווילד הלכה להקליט ראיון בתחנת רדיו, אליו יכלה להגיע בסמרטוטים, ואף אחד לא היה יודע. אבל לא, ווילד דפקה הופעה בשמלה משובצת ומקסימה ביותר של קארבן, והוכיחה שלא משנה מה, תמיד כדאי להיות מוכנים לפלאשים.

אלכסה צ'אנג, תצוגת האופנה של פראדה, שבוע האופנה, מילאנו
אאוטפיט של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תמיד אפשר לסמוך על צ'אנג שתיתן את האינטרפרטציה האישית והמדויקת שלה למה שקורה עכשיו בעולם האופנה. לתצוגה של פראדה, שהתקיימה בשבוע שעבר במילאנו פאשן וויק, הגיעה בלוק שנראה אולי פשוט, אבל כל כך מדויק ועשוי היטב, שאפשר רק להחמיא לו. הסוודר מאזן את החצאית האביבית, והכפכפים הופכים את הלוק לאדג'י שמתאים לרחובות מילאנו. מוצ'ו בואנו.

המתלבשות הרעות:

קייט בוסוורת', תערוכה לכבוד 100 שנות קוקה קולה, אטלנטה
שמלה של אנג'ל סנצ'ז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש מקרים בחיים בהם צריך להתעמת עם המציאות ולהסתכל לה בעיניים. זה המקרה עם קייט בוסוורת' ושמלת הזהב הזו. בוסוורת' היא אחת המתלבשות הטובות בהוליווד בשנים האחרונות, ולכן היה לנו כל כך קשה לראות את המראה הזה, שהוביל אותה ישירות לרשימת המתלבשות הרעות. לא ברור מדוע היא בחרה בשמלה עם שרוולים ארוכים וצווארון גולף בצבע זהב המקנים לה מראה של אחת מבנות שבט ארוכות הצוואר, או לכל הפחות כמו בקבוק ז'אדור דיור,  כשהשיער האסוף רק מדגיש את המראה המוזר הזה. הדבר הטוב היחיד פה הן הנעליים. אבל חבובה, את לא סינדרלה, והנעליים, לצערנו, לא יצילו את העניין פה.

ליה מישל, אירוע לכבוד שיוויון במשפחה, לוס אנג'לס
אוברול של מייסון ביי מישל מייסון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ככל שהשנים עוברות להן, ליה מישל נראית יותר ויותר כמו טינה טרנר. ולא, זו לא מחמאה. המחשוף עמוק ומתאמץ מדי, הנעליים המחודדות האדומות לא קשורות, ועל כל זה מנצח הפוני שהיה צריך להגיע לספר לפני שבוע לפחות.

קייט אפטון, השקת קולקציית האביב של אקספרס, סן פרנסיסקו
אאוטפיט של אקספרס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשת החנויות EXPRES אולי חלקכם מכיר מקניונים אמריקאים פרבריים. הבגדים, כיאה, מתאימים לאמהות וטינאג'ייריות משועממות, ופחות לפאשניסטות שקוראות דייזד אנד קונפיוזד. לכן זה לא מפתיע שקייט אפטון, המשמשת כשגרירת המותג, תלך על לוק שנראה כמו קלישאה אמריקאית של בת השכן שהלכה לקניון כדי לקנות בגדים לראיון עבודה בעיר הגדולה. בואו נגיד שאם הייתה מוותרת על הבלייזר הלבן זה היה יכול להיראות הרבה יותר טוב.

FKW TWIGS,  טקס פרסי הבריטס, לונדון
אאוטפיט של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אז נכון, לטוויגס יש סטייל משלה, והוא מעניין, ואמנותי ובלה בלה בלה. אבל בואו נודה באמת. הלוק הזה שבחרה להגיע עמו לטקס הבריטס הוא פשוט לא יפה. החלק העליון נראה כמו מסקינג-טייפ שהסתבך, בעוד שהחלק התחתון נראה כמו משהו שמכינים בשיעורי מלאכה ביסודי. אבל היי, אם רוברט פטינסון מאשר, מי אנחנו שנדבר.

מרגו רובי, פרמיירת הסרט "פוקוס", לוס אנג'לס
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קצת לא ברור איך מרגו רובי הפכה מאחת הבחורות החדשות והכי לוהטות בהוליווד לדודה אוסטרלית עם חוש אופנתי מאותגר. במהלך כל עונת הפרסים האחרונה היא הציגה בחירות אופנתיות תמוהות, עליהן הסטייליסט שלה צריך לשלם ביוקר. כך גם עם שמלת הקוטור הזו, שאולי הייתה יפה על המסלול, אבל לא מצליחה להיתרגם אל השטיח האדום. החלק התחתון שקוף מדי, הפס הלבן לא מחמיא במותן, והפרחים הלבנים במחשוף נראים יותר כמו קישוט של אולם חתונות ופחות כמו משהו שעבדו עליו באטלייה פריזאי במשך יומם וליל.

קו המשווה:

קייט מידלטון Vs. אוזו אדובה
שמלה של L.K BENNETT

מי לבשה את זה טוב יותר? אוזו אדובה או קייט מידלטון? (צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר? אוזו אדובה או קייט מידלטון? (צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס)

קרב כזה לא יכלו לביים טוב יותר ב"כתום זה השחור החדש": אוזו אדובה, הלא היא "קרייזי אייז" מסדרת הכלא המדוברת, לבשה החודש שמלה מקסימה של  אל.קיי בנט לאירוע לכבוד נשים שחורות בהוליווד. שמלת המידי, בצבע לבן עם פרינט פרחים ורודים מחמיאה ביותר לגופה של אדובה, שלא נראית קרייזי בכלל. אבל מה, מסתבר כי לא אחרת מהדוכסית של קיימברידג' לבשה את אותה השמלה באפריל האחרון, כשטיילה עם בעלה באוסטרליה. קייטוש לבשה את הגרסא הכחולה של השמלה, המגיעה מאחד מהמותגים האוהבים ביותר עליה. מסתבר, אגב, שגם מינדי קלינג לבשה את השמלה (בגרסתה הכחולה) לאחד מפרקי "מינדי", אבל את זה נשאיר לכם לחפש בגוגל. אז מי לבשה את בנט טוב יותר? קייט או קרייזי אייז?

השאירו תגובה

 

  • למה אתן קוראות "מידי" לאורך ברך????

    מאת: Annie Hall |‏ 28 במרץ 2015 | 19:06
  • לא כל הערום הוא יפה

    מאת: אורח |‏ 9 במרץ 2015 | 10:08
  • ברור שקייט מידלטון זה ממש יושב עליה בול והצבעים מחמיאים לה מה שאי אפשר לומר על השניה במקרה הזה

    מאת: עדן |‏ 7 במרץ 2015 | 10:54
  • בוסוורת נראית מעולה!

    מאת: לא מסכימה |‏ 6 במרץ 2015 | 09:22
  • כל כך ברור שקיים מידלטון לבשה את זה יותר טוב.

    מאת: אורח |‏ 5 במרץ 2015 | 18:39