ריהאנה עושה את אלנבי

רירי מלאה בפאייטים, קריסטין סטיוארט כובשת בשאנל, ניקול ריצ'י משיקה שיער ורוד ודרו ברימור קונה בזארה, אבל בסניף הלא נכון. מה לבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 29 ינואר 2015
קריסטין סטיוארט טובה, ריהאנה, פחות (צילום: גטי אימג'ס)

קריסטין סטיוארט טובה, ריהאנה, פחות (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קריסטין סטיוארט, תצוגת שאנל הוט קוטור בפריז
שמלה של שאנל

כמה משמח לראות את קריסטין סטיוארט משקיעה בלוק שלה. יש לה הרי את כל הנתונים: היא יפה, גבוהה, רזה, ובעלת גישה אינסופית לבגדי מעצבים. ולמרות נקודת הפתיחה הטובה הזו, בדרך כלל היא תעדיף את הלוק המלוכלך והלא מושקע מאשר את זה שיכול להלך בשמלות שאנל בכל יום בשבוע. אז הנה, בבקשה, הוכחה לסטיוארט עצמה, שהיא יכולה להישאר קולית ומסתורית גם כשהיא לובשת שמלה קוטור מושלמת של שאנל.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאן מור, גאלת המוזיאון האמריקאי לקולנוע
שמלה של שאנל

מור, המככבת לצידה של סטיוארט בסרט "עדיין אליס" ממשיכה להמם על השטיח האדום ולשלוח אותנו לוויקפדיה כדי לבדוק מה גילה האמיתי (54). האבנים המעטרות את הקולר מאירות את פניה היפהפיות, כאשר אורך השמלה המדויק, החרוזים העדינים, החגורה הדקה על המותן והשיער האסוף בקוקו עגבנייה, מקנים למור מראה של פרימה בלרינה וזה פשוט נפלא.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פליסטי ג'ונס, טקס פרסי גילדת המפיקים בהוליווד
שמלה של ולנטינו

פליסטי ג'ונס, שעד לפני רגע לא ידענו מי היא, הפכה לאחת הבנות הלוהטות בהוליווד, ולכן מתלבשת בהתאם. כיאה לאיט גירל מבינת עניין היא בחרה בשמלה מפוארת של ולנטינו שגורמת לה להיראות כמו נסיכת קרח מתוך אגדת ילדים, וזו מחמאה, כן?

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר קונולי, בכורת הסרט "'No Llores, Vuela" במדריד
שמלה של לואי ויטון

בגלגול הבא אנחנו מעוניינים להיות בסטיז של ניקולה גסקייה, המנהל הקראייטיבי של לואי ויטון. קונולי וגסקייה הם חברים טובים כבר שנים ולכן מקבלת גישה ראשונה לכל מה שהוא מעצב. כמו חברת אמת, קונולי מקפידה ללבוש את עיצוביו על השטיח האדום, וכשמדובר בגסקייה, הסיכוי שהלוק יהיה מוצלח גבוה תמיד. השמלה יושבת על הגוף כאילו נתפרה עליה, ויחד עם המגפונים, תיק הקופסא והיופי הנצחי של קונולי, מדובר בניצחון אחד גדול.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בלה חדיד, טקס פרסי האופנה בלוס אנג'לס

הדוגמנית בת ה-18 ואחותה הקטנה של ג'יג'י הופכת לאט ובבטחה לאייקון אופנתי. לכבוד טקס פרסי האופנה באל.איי, שם זכתה אחותה בפרס דוגמנית השנה, בחרה בלה בשמלת מידי שחורה ופשוטה, אך כזו שעושה את העבודה בדיוק כמו שצריך. היא חובקת את הגוף ומהוגנת מספיק, אך גם בעלת מחשוף עם חיתוך עמוק ולא קונבנציונלי. אל השמלה שילבה סנדלי עקב יפות ותיק בוורוד פוקסיה השובר את המראה ומוכיח שהיא עדיין קצת טינאייג'רית בלבה.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות:

ריהאנה, טקס פרסי האופנה בלוס אנג'לס
שמלה של מוסקינו

ריהאנה, האם זו את או דיאנה רוס? השמלה, ספק מעיל, מלאה פאייטים צבעוניים נראית כאילו הגיעה מסטודיו 54, אבל הייתה צריך להישאר שם. הלוק מוגזם, מופרך וכנראה שגם לא ממש נוח, כי מסתבר שרירי הייתה צריכה להחזיק את הבגד כדי שלא ייפול ויחשוף איברים (למרות שכבר ראינו אותם בעבר). בנוסף לזוועה שמתרחשת למעלה, הנעליים המחודדות והכסופות לא ברורות, ונראה שהיה צריך להשאיר אותן בחנות באלנבי.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דרו ברימור, טקס פרסי האופנה בלוס אנג'לס
חולצה של זארה, חצאית של מילי, תיק של דיור

מצד אחד, אנחנו ממש אוהבים את זה שברימור בחרה להגיע לשטיח האדום בחולצה של זארוש. מצד שני, באיזה סניף היא רכשה אותה? זה לא נראה כמו פריט מזארה שאנחנו כה אוהבים ומבזבזים את מיטב כספנו עליה. להוסיף חטא על פשע, ברימור שידכה לה חצאית ציורית שהקשר בינה לבין החולצה מקרי בהחלט. אם היה מדובר בטי-שירט לבנה פשוטה, זה היה נראה הרבה יותר טוב. בקיצור, אנחנו מוכנים ללכת עם דרו לסניף זארה בסנטר ולבחור לה משהו הרבה יותר מוצלח.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ריס ווית'רספון, טקס פרסי גילדת המפיקים בהוליווד
טופ של ג'יאמבסטה וואלי, מכנסיים של מריו BH

כנראה ששנים על גבי שנים מול פלאשים גורמים להזדקנות מהירה יותר. זו הדרך היחידה להסביר את מראה הדודה שעוטה על עצמה ריס עם האאוטפיט הזה. החולצה האדומה ללא השרוולים החושפת מעט בטן והמכנסיים השחורים הישרים נראים כאילו ריס התבלבלה באירוע, והתכוונה להגיע למסיבת חברה בפתח תקווה מאשר לטקס הוליוודי נוצץ.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ניקול ריצ'י, טקס פרסי האופנה בלוס אנג'לס
שמלה של Alfredo Villalba

ניקול ריצ'י החליטה להיפרד השבוע משערה הסגלגל ועברה לצבע אחר על הסקאלה. השיער הוורוד אולי היה יכול לעבור כקוריוז אם הייתה מתבגרת שמנסה למרוד באביה, אבל לפי הזיכרון שלנו היא כבר עשתה את זה לאבא ליונל מספיק פעמים בעבר. אבל בואו נתעלם לרגע מזה. מה זו השמלה הזו? היא קצת נראית כמו פרויקט בבית ספר לעיצוב, כזה שעוד לא הספיקו להכין לו את הבטנה בחלק העליון, וניקול פשוט זרמה עם זה. ממנה ציפינו להרבה יותר.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קריס ג'אנר, תצוגת שאנל הוט קוטור בפריז
חליפה של שאנל

לא. לא. לא.  אם כל הקרדשיאניות עושה מעשה שלא נסלח – לבישת שאנל שלא כהלכה. ביננו, זה נראה כאילו קרל לגרפלד קצת עשה לג'אנר בכוונה ושלח לה את שאריות הבדים מהמתפרה. היא מצידה, בוודאי קפצה על ההזדמנות ללבוש שאנל לכבוד השורה הראשונה בתצוגת ההוט קוטור. אבל זה נראה כל כך לא טוב. המכנסיים השקופים בלתי נסלחים, הז'קט ארוך מדי ולא קשור לשאר הפריטים והכפפות השחורות נראות כאילו גנבה אותן לקרל בזמן שהוא עשה סלפי עם קנדל. קוקו שאנל בוודאי מתהפכת בקברה.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה:

ג'ניפר לופז Vs. מגי גרייס
טופ וחצאית של כריסטיאן סיריאנו

יש סיכוי רב שג'יי לו קוראת את המדור שלנו, כי מכיכוב שבועי ברשימת המתלבשות הרעות היא החלה להשתפר בבחירותיה האופנתיות. שבוע שעבר היא כבר נכנסה לרשימת הטובות, וגם הפעם היא הדהימה אותנו בלוק היפה הזה מבית היוצר של כריסטיאן סיריאנו. החולצה הארוכה בצבע נייבי היא פשוט מושלמת בשילוב החצאית מלאת הדרמה הזו, ויחד עם קוקו העגבנייה לופז מרשימה מאי פעם. אבל מה, מסתבר שגברת לופז לא הייתה היחידה שהעתיקה את הלוק הזה היישר מהמסלול. השחקנית האמריקאית מגי גרייס, המוכרת מסדרת סרטי "חטופה" לבשה את אותו האאוטפיט בפרמיירת הסרט השלישי של הסדרה. גם היא, כמו לופז, בחרה בנעלי עקב מחודדות, ותכשטה רק בעגילים עדינים. אז מי לבשה את האאוטפיט יותר טוב ג'ניפר או מגי?

מי לבשה את זה טוב יותר? ג'ניפר לופז או מגי גרייס? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר? ג'ניפר לופז או מגי גרייס? (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה