מתלבשות השבוע: של מי השמלה הכי יפה בפתיחת פסטיבל קאן?

ניקול קידמן נסיכותית, בלייק ליבלי סקסית בגוצ'י וזואי סלדנה יפה בלבן | וגם: ג'ניפר לורנס בשנות התשעים וג'וליה רוברטס מפשלת | מה לבשו הכוכבות הגדולות של הוליווד השבוע?

מאת  | ‏ 15 מאי 2014

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

ניקול קידמן, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של ארמני
הנסיכה של הערב. רבים מחובבי האופנה הביעו תמיהה נוכח הבחירה בניקול קידמן לתפקיד גרייס קלי בסרט החדש על חייה, אבל כאן, בפרמיירת הסרט בפסטיבל קאן – קידמן מוכיחה שהיא אייקון אופנה בפני עצמה. שמלת הסטרפלס הכחולה היא יצירת מופת של ממש, עם הדיטיילס הכסופים שמקנים לשמלה מראה מלכותי. להזכירכם, גם בפתיחת פסטיבל קאן בשנה שעברה קידמן הפציצה בשמלה מדהימה.

צילום: גטי אימג'ס

פז וגה, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של אלי סאאב
חלק עליון שקוף עם אפליקציות פרחים, חלק תחתון מעוטר פנינים – החיבור מייצר שמלה מושלמת. נעליים בצבע ניוד ועגילי כסף עם נוכחות ובאורך הנכון היוו תוספות נהדרות.

צילום: גטי אימג'ס

בלייק ליבלי, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של גוצ'י
שמלת שיפון של גוצ'י בשני גוונים של בורדו, חלק תחתון בהיר יותר ומשמש כתחתית ובחלק העליון מחשוף סגור ושלל שסעים. העגילים מושלמים וסוגרים את הלוק באופן הכי אלגנטי שיש. זה סקסי, מלא גלאם והשמלה בצבע הכי נכון עבור ליבלי.

צילום: גטי אימג'ס

זואי סלדנה, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של ויקטוריה בקהאם
שמלת הפליסה מבית ויקטוריה בקהאם היא הדבר הכי נכון שסלדנה יכולה הייתה לבחור. הקשירה הא-סימטרית מתוקה, ובשילוב חגורת המתכת היא נראית כמו שילוב של נערה מתוקה ואלה יוונית.

צילום: גטי אימג'ס

אדל אקסרקופולוס, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של לואי ויטון
מפתיע, אבל הצלחנו לאהוב את השמלה השונה הזו מבית לואי ויטון. זו לא הבחירה הברורה מאליה, המראה הוא מודרני בשחור, לבן וכסף ושילוב הבדים מקסים. הצמה הנונשלנטית מוסיפה למראה נופך קולי ולא מתאמץ.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

לטיסיה קסטה, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של כריסטיאן דיור
משהו במראה הזה מזכיר תחפושת. השמלה לא מחמיאה לגוף: האורגנזה בשילוב הקריסטלים, בגזרת סטרפלס באורך מידי עם שובל מאחור – הבד והגזרה לא מסתדרים, הם בריב רציני. בנוסף, הנעליים בצבע שחור, ולא עושות כלום עבור המראה הזה, אם כבר – הן הופכות אותו ליותר "סתמי".

צילום: גטי אימג'ס

קרלי קלוס, פתיחת פסטיבל קאן
שמלה של ולנטינו
תמיד אומרים שדוגמניות יכולות להיראות טוב גם כשהן לובשות כיסוי מיטה – על אחת כמה וכמה כשמדובר בסופרמודלס. אז אומרים. הנה ההוכחה לכך שדוגמנית יפיפייה נראית כמו סבתא כשמניחים עליה וילונות. זה לא סקסי, לא מחמיא, לא שיקי, מבגר וגם הסטיילינג מסביב לא מוסיף אפילו דבר טוב אחד.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לורנס, הקרנה של X-Men: Days Of Future Past
שמלה של ג'ייסון וו
הצד הלא טוב של הניינטיז: שמלת קטיפה ארוכה מדי עם כתפיות ספגטי ומחשוף משתפל. עם השיער הזה, היא נראית מבוגרת בעשור, לכל הפחות.

צילום: גטי אימג'ס

מריון קוטיאר, תצוגת הקרוז של דיור
שמלה של דיור
שמלה בגזרה פשוטה ובגוונים נהדרים, אבל בסופו של יום – נראית כמו אוהל צבעוני במיוחד. אפשר להתבלבל ולחשוב שקוטיאר יצאה מאישפוז בבית חולים שמח במיוחד, זה לא נראה לכם קצת כמו כותונת?

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליה רוברטס, הקרנת הסרט The Normal Heart
בלייזר ושמלה של כריסטיאן דיור
מתחת לבלייזר הגדול שהורס את הפיגורה של רוברטס מתחבאת שמלה לבנה, חבל שאנחנו לא יכולים לראות אותה. המראה הכללי מגושם ולא מחמיא. ג'וליה, את מסוגלת להרבה יותר מזה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

אמנדה פיט Vs לילי דונלדסון
שמלה של מארק ג'ייקובס
לילי לבשה את השמלה לטקס פרסי האופנה של בריטניה בדצמבר 2013. שמלה פרחונית, שקופה, מנצנצת בגווני שחור ואדום, אותה לבשה לילי בגרסה בעלת שרוולים קצרים. היא הלכה על שיער פזור ושפתון אדום בוהק. אמנדה פיט לבשה את השמלה לגאלת המט שהתקיימה החודש, כשכאן הצבע השחור שולט והשרוולים ארוכים. פיט אספה את שיערה והוסיפה שפתון בורדו. מי לבשה את זה טוב יותר?

אמנדה פיט מול לילי דונלדסון. מי לבשה זאת טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  •  השמלה של בלייק ליבלי פשוט מ ו ש ל מ ת!!

    http://www.ofriraban.com

    מאת: Ofri |‏ 18 במאי 2014 | 06:51
  •  השמלה של מארק ג'ייקובס מכוערת בשני המקרים… מה נסגר עם דיור?? למה השמלות שלהם נראות על הלובשת כמו שק טקסטורות?? ועוד על מריון קוטייר המאמממממת,שתמיד נראית 10/10

    מאת: לירון |‏ 15 במאי 2014 | 19:52