מתלבשות השבוע: קים קרדשיאן מתכסה וריהאנה חושפת

רירי בלוק מתוק וגם אחד חושפני במיוחד, נעמי ווטס ואמי רוסום יפות בורוד וקים קרדשיאן נחנקת מרוב בד | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 8 מאי 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ריהאנה, תצוגת אופנה ריזורט של דיור
טוטאל לוק של דיור
רירי בשמלת משי ורודה ומתוקה, נעלי טריקולור ותיק קיטשי להפליא. על אף העומס באגף האקססוריז, הלוק הכללי הוא מוצלח, כיפי וקליל. ככה אנחנו אוהבים אותה.

צילום: גטי אימג'ס

אמה רוברטס, פרמיירת "פאלו אלטו"
שמלה של סן לורן
שמלה שחורה קטנה הנעה בין נשיות לילדותיות. הראפלס בחלק העליון של השמלה מקסימים והפאייטים בגזרת אמפייר, שמחמיאה רק לרוברטס ופטיט שכמותה. אהבנו מאד את הסנדלים והקלאץ' השקוף.

צילום: גטי אימג'ס

נעמי ווטס, טקס פרסי ה-GLAAD
חולצה ומכנסיים של רולנד מורה
סט סטרפלס ומכנסיים בורוד עם פאנלים אדומים שצצים במפתיע. הסנדלים בכחול, צבע שהוא לא הבחירה הברורה מאליה באאוטפיט כזה, ואנחנו דווקא אהבנו. ווטס נראית נפלא.

צילום: גטי אימג'ס

אמי רוסום, טקס פרסי ה-GLAAD
שמלה של אלי סאאב
עוד גברת בורוד, הפעם בשמלה תחרה משובצת אבנים בגזרה מקסימה. קלאץ' מתכתי פרחוני ועגילים בגוון ירוק מוסיפים למראה הרענן והאביבי.

צילום: גטי אימג'ס

מריון קוטיאר, פרמיירת הסרט The Immigrant
שמלה של מרי קטרנצו
שמלה עם נוכחות ומלא סטייל. תחרה מעוטרת ברקמה גיאומטרית עם מיקס של "אותות וסמלים". כך, השמלה מזכירה מחווה סקסית במיוחד לתנועת הצופים, או לצל"שים במלחמה – כל אחד ועולם האסוציאציות שלו.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קים קרדשיאן, אירוע של "הקרן לתיעוד ניצולי שואה"
בלייזר של בלמיין, חולצה של אלכסנדר מקווין וחצאית של לנוון

הלוק הרציני של קים קרדשיאן אמנם מתאים ומכבד את האירוע, הוא אלגנטי ואחראיים עליו בתי האופנה הכי נכונים, אבל אין מה לעשות – האאוטפיט הזה פשוט לא טוב. חולצה וחצאית שחונקים את הגוף, שובל ארוך ובד תחפושתי, הבלייזר שנותן את החותמת הסופית: זה הכי לא קים שיש. נכון שזה עדיף מחושפני וצעקני, אבל אפשר להיות צנועה עם סטייל.

צילום: גטי אימג'ס

ריהאנה, טקס פרסי iHeartRadio
שמלה של ז'יבנשי
ההפך הגמור מהלוק המתוק של ריהאנה בחלק העליון של הכתבה. לא סקסי, כי אם טראשי, לא מגניב, אלא מופרך. היא מעמיסה יותר מדי – שרשראות על גבי שרשראות, עגילי ענק, תסרוקת שעדיף שתשאר בניינטיז ועם השפתון הזה נראה לגמרי פורים, ויותר מדי עור עם השמלה הזו. היא יכולה הייתה לקחת מקים את הבלייזר ואז העניינים היו מתאזנים בין השתיים.

צילום: גטי אימג'ס

הולנד רודן, גאלת Race To Erase
שמלה של Dee Hutton
רודן בדרך כלל בוחרת בגזרות הרבה יותר מחמיאות, אבל הפעם זה נראה כאילו היא טובעת בתוך ים ירוק. למרות הסטיילינג החביב עם נעליים וקלאץ' שתואמים לשולי השמלה, הבד והגזרה פשוט לא נראים טוב עליה.

צילום: גטי אימג'ס

דברה מסינג, גאלת יום הולדת 31 ל-The New York Pops
שמלה של כריסטיאן סיריאנו
כל המוסיף גורע, דברה מסינג. אהבנו את השמלה, אבל סבלנו קשות מהסטיילינג. פלטפורמות זמש בצבע שחור, עגילי סטייטמנג בזהב וצמידים בסגנון אזיקים כבדים וזהובים. לא חראם? תעבירי לנו את השמלה, אנחנו נדע כבר מה לעשות איתה.

צילום: גטי אימג'ס

הילארי דאף, טקס פרסי iHeartRadio
שמלה של מריה לוסיה הוהן
על אף רדמת הזהב שאמורה לייצר פיגורה צרת היקפים ועם קימורים במקומות הנכונים – השמלה קצרה מדי ומציגה לוק קופסאתי. כמו כן, התסרוקת כעורה וגם גוון השפתון לא מחמיא לגוון עורה, לפחות לא בקונטקסט הנוכחי.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

מלאני בי Vs ג'נה מאלון
אוברול של רוקסנדה אילינצ'יץ
ג'נה מאלון לבשה את האוברול שנראה כמו טופ ומכנסיים בחודש פברואר האחרון, לפרמיירת משחקי הרעב 2. נעלי עקב בצבע שחור ותסרוקת אדג'ית השלימו את הלוק. מל בי, סקארי ספייס בשבילכם, לבשה את האוברול לטקס פרסי iHeartRadio. מלאני הלכה על מראה יותר אלגנטי עם שיער אסוף ומהודק, עגילים נופלים ונעלי לובוטן בעלות שפיץ כסוף. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

קו המשווה. מימין לשמאל: מל בי וג'נה מאלון | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה