"הסטייל שלי הכי לא מתאמץ"

היא מתה על כל מה שלבן, נקי ומינימליסטי, עושה שופינג בעיקר בחו"ל ולא סובלת חולצות בטן | קפצנו לביקור בבית של קארין רגב, בעלת חנות אונליין שמאוהבת באופנה סקנדינבית בשילוב עם סטייל ישראלי | אוסף פרטי

מאת  | ‏ 18 יוני 2014


השבוע קפצנו לבקר את קארין רגב (36) בעלת חנות אונליין המתמחה ביבוא פריטי אופנה נורדיים. בעת שלמדה לתואר ראשון בפריס נחשפה לראשונה לאופנה המיוחדת מארצות סקנדינביה, והתאהבה. כיום היא מתגוררת בגבעתיים עם בעלה ושני ילדיה, בדירה מינימליסטית, מוארת ומלאה ב"פיין דיטיילז", בית ישראלי עם השראות עיצוב סקנדינביות.

"מה שחיפשתי במראה של הבית הוא קו נקי שמשדר חמימות. אני מאוד אוהבת את השילוב הזה", אומרת קארין. "זה אומר למעשה המון לבן, לצד הרבה עץ".

העבודה שלי
"החיבור של האהבה שלי לאופנה סקנדינבית, יחד עם התמכרות לקניות אונליין הוליד את הרעיון שצריך לעשות עם זה משהו. כך נולד לודוויג, האתר שלי, מהרצון להנגיש את האופנה הסקנדינבית לקהל הישראלי".

הסטייל שלי
"מאוד לא מתאמץ. אני מתרחקת מכל מה שדורש אקסטרה מאמץ. בנוסף, אני אוהבת בגדים שדורשים מבט שני, כמו איזו גזרה מיוחדת או בד מעניין שבמבט ראשון לא תמיד קולטים אותו".

אובססיה אופנתית
"אני מכורה לבייסיקים. אף פעם אין מספיק כאלו בארון".

ההשראה שלי
"אני אוהבת סתם לשבת בבית קפה ולהסתכל על העוברים והשבים. זו ההשראה הכי גדולה שלי. בכלל, אני מאוד אוהבת סטריט סטייל, אם זה בתל אביב, פריז או שטוקהולם".

שופינג
"אונליין, וגם הרבה בחו״ל".

מעצבים אהובים
"פיבי פילו, פראדה, סטלה מקרטני, סלין ובלנסיאגה".

לעולם לא אלבש…
"חולצת בטן".

המדים שלי
"סקיני עם בייסיק טוב".

טרנד אהוב
"אוברסייז".

טיפ טיפוח
"מקדם הגנה 50 באופן קבוע לפני כל יציאה מהבית. חורף וקיץ".

פריט מאסט בכל ארון
"זוג מכנסי ג׳ינס טוב במיוחד".

קניתי ומעולם לא לבשתי…
"אין לי. אני מעבירה הלאה פריטים שאני לא לובשת".



עריכה גרפית: שלי כהן-הדר.

השאירו תגובה