אוסף פרטי כפול שתיים: אובססיה למשקפי שמש והתמכרות לטבעות

התאומות אלכסה וסתיו תמרי מסתובבות ברחבי העולם ומייבאות מציאות לארץ. אין פלא שהארון שלהן נראה כמו וונדרלנד | סתיו מתה על חליפות , אלכסה מטורפת על ג'ינסים ושתיהן חובבות מותגים, אבל מסתפקות גם ברשתות עממיות

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2013

השבוע ביקרנו בבית הכפרי של התאומות סתיו ואלכסה תמרי, רק בנות 22 וכבר מנהלות עסק ייבוא בגדים מרחבי העולם.

את הבית המשפחתי במושב אבן יהודה הן חולקות עם אמא אורלי, הכלבים בועז, שיפשיפ, ללי, ווישי וצ'וזן, החתולה המבוגרת שמפקחת על החבורה. הבית רחב הידיים מעוצב בפשטות וניקיון כאשר פסלים צבעוניים המפוזרים בחללים השונים מוסיפים אופי ועליזות.

המלתחה המגוונת של האחיות מאופיינת בסגנון קז'ואל אלגנטי, צעיר ועדכני. לשתיים אוסף נעליים ואקססוריז מרשים שבזכות עיסוקן מתחלף תדיר. סתיו ואלכסה לא נקשרות יותר מידי לפריטים שלהן ומרעננות את המלתחה מידי כמה חודשים, כאשר את מרבית הבגדים הן בדרך כלל תורמות.

העבודה שלנו

"אנחנו מאוד אוהבות את העיסוק באופנה ובבגדים. אנחנו בעצם מגשימות חלום ילדות, תמיד ידענו שבעתיד נעשה משהו שקשור באופנה, אנחנו גם זוכות לעבוד ביחד כשותפות וגם לנסוע ברחבי העולם ולבחור קולקציות. העבודה מאוד קשה ואינטנסיבית, אבל בסופו של דבר שרואים את התוצאה הסופית, זה משתלם".

הסטייל שלנו

סתיו: "הייתי מגדירה את הסטייל שלי די פשוט-ביום יום. אני מרגישה הכי בנוח בג'ינס וטי שירט או חולצה מכופתרת. אני אוהבת לשדרג את המראה הבסיסי עם נעליים מגניבות, תיק מיוחד או אקססוריז, בערב אני אוהבת קצת יותר להשקיע, אבל עדיין אני שומרת על קווים די נקיים, וחשוב לי ללבוש רק דברים שאני מרגישה בהם בנוח".

אלכסה: "הסטייל שלי הוא יחסית פשוט. אני אוהבת את צבעים יותר רגועים כמו שחור, לבן, אפור וכחול כהה. לעיתים אני מרשה לעצמי להתפרע עם צבעים יותר נועזים (בקיץ, למשל). הכי חשובה לי הנוחות וביום יום אני אלך על זה, אני מאמינה שסטייל ונוחות לגמרי הולכים ביחד.'את הכי יפה שנוח לך' – מאוד מאמינה בזה".

 

השראה עיצובית

"שתינו אוהבות קווים כמה שיותר נקיים בעיצוב, ומשתדלות לשמור על קו נקי וכמה שיותר לבן. גם בחדרים וגם בסטודיו שלנו היה לנו חשוב שיהיה פרקט לבן, המשדר ניקיון וסדר".

פינה אהובה בבית

סתיו: "המקום האהוב עליי בבית הוא בהחלט חדר השינה שלי".

אלכסה: "חדר האמבטיה שלי".



לובשות באופן קבוע

סתיו: "הפריטים שאני לובשת באופן קבוע הם ג'ינסים, טי שירטים, שמלות מקסי, משקפי שמש ותכשיטי זהב. את רוב הפריטים שלי אני לא קונה במחירים יקרים, התחלופה בארון שלי היא מאוד מהירה, לפחות ארבע פעמים בשנה אני עושה עושה סדר בארון ומעבירה פריטים שווים לתרומה"

אלכסה: "הפריט האהוב עלי זה ג'ינס – ועל הג'ינסים שלי אני חורשת! אני אוהבת גזרת סקיני ובויפרנד, עם טי שירט מגניבה או גופיה קלילה. בחורף הפריט הכי אהוב עלי הוא ז'קט עור. ג'ינס מחמיא, ז'קט עור וצעיף, לוק מושלם בעיניי שהייתי מאמצת בכל יום".

אובססיה אופנתית

סתיו: "האובססיה שלי היא ללא ספק משקפי שמש".

אלכסה: "אני מכורה לטבעות".

טרנד עונתי אהוב

סתיו: "טרנד הסטים והחליפות מאוד מדליק בעייני וממשיך איתנו גם לחורף, עם בלייזרים מחויטים ומכנסיים תואמים".

אלכסה: "טרנד הבוהו – שמלות מקסי נשפכות, טבעות זהב גדולות ופרינטים צבעוניים".

טיפ טיפוח

סתיו: "אני מאוד אוהבת את מוצרי האיפור של MAC ו-NARS.הבשמים האהובים עליי הם קוקו שאנל מדמאוזל ו- narciso Rodriguez".

אלכסה: "קרם פנים טוב הוא מאסט. אני אוהבת את המוצרים של MAC, NARS, URBAN DECAY. בשמים אהובים: דיור, מארק ג'ייקובס, קוקו שאנל מדמאוזל וקרם גוף נטול ריח של Kiehl's".

שופינג

סתיו: "אני קונה הרבה ברשתות כמו טופשופ וזארה וגם מזמינה פריטים באינטרנט באתרים כמו ASOS. את הקניות המאסיביות אני אוהבת לערוך בחו"ל ולמצוא כל מיני חנויות מיוחדות ולא מוכרות".

אלכסה: "אין ספק שהכי כיף זה לקנות בחו"ל. בארץ גם אני אוהבת רשתות כמו טופשופ וזארה ששם תמיד כיף לקנות פריטים עונתיים. בחו"ל אני אוהבת להסתובב ולמצוא פריטי וינטג', או בחנויות של מעצבים צעירים ולא מוכרים".

חנות סודית שאתן מוכנות לחלוק עם הקוראים?

"חנות קטנה בנתניה הנקראת "תכשיטי רות", שייכת למשפחת צורפים עם תכשיטי זהב מהממים במחירים הוגנים ביותר. כתובת: שוהם 21 (בפנית שוק פולק), נתניה".

מעצב או מותג אהוב?

סתיו: "אלכסנדר וונג, קלואה, ולנטינו".

אלכסה: "מארק גייקובס, אלכסנדר וונג, שאנל וסלין".

לעולם לא נלבש…

סתיו: "פרווה אמיתית".

אלכסה: "מכנסיים בגזרה נמוכה".

פריט מאסט בכל ארון

סתיו: "מבחינתי פריט חובה בכל ארון הוא ג'ינס טוב ומחמיא שאפשר ללבוש לאורך כמה עונות".

אלכסה: "ז'קט עור שחור (עדיף דמוי עור)".

פריט אהוב

סתיו: "מכנסיים שחורים מחויטים, משוחררים על הגוף וכייפים ללבישה כמעט עם כל חולצה".

אלכסה: "ג'ינס בויפרנד עם קרעים".

שומרות אך לא לובשות

סתיו: "לצערי אני קונה די הרבה פריטים שאני לא לובשת, אם קניתי משהו והתחרטתי עליו רוב הסיכויים שלא אשוב להחליף, לכן יש לי כמה וכמה פריטים בארון שלא לבשתי".

אלכסה: "אין לי משהו בארון שאף פעם לא לבשתי אבל בהחלט יש לי דברים חד פעמיים שלבשתי רק פעם אחת ולא אלבש אותם שוב – הם בדרך כלל עוברים לתרומה לאחר עונה או שתיים".

תכשיט סנטימנטלי

סתיו: "יש לי המון תכשיטי זהב עדינים, כל אחד מהם קיבלתי מאנשים שחשובים לי כמו: חברות, אמא, סבתא, וגם לעצמי קניתי לא מעט. אני תמיד עם כמה מהם עליי, ומחליפה ביניהם לפי המצב הרוח".

אלכסה: "שרשרת הזהב הראשונה שלי שקיבלתי מסבתא ליום הולדת 16".

על המדף ליד המיטה

סתיו: "'עקבות' של פטרישה קורנוול".

אלכסה: "'החטא ועונשו' של דוסטויבסקי".



צילום:
טליה רוזין
עריכה גרפית: שלי הדר-כהן

השאירו תגובה