עציצים, לקים וטייטס מנומר: הדירה של הזוג הכי קול בברלין

אריאל ושובי הם אנשי תיאטרון עם טעם אקלקטי ו"סטייל מהמם" | קפצנו לברלין הקפואה לביקור בדירה הוינטג'ית והחמימה של השניים

מאת  | ‏ 25 מרץ 2013

השבוע המדור הקדים את חופשת הפסח ועלה על הטיסה הקרובה לברלין המושלגת לפגוש את הזוג הכי חמוד בעיר- אריאל אפרים אשבל (30) ויאן-סבסטיאן שובה (39). אריאל ויאן סבסטיאן, הידוע בכינויו "שובי", הכירו לפני כשנתיים במהלך עבודה משותפת בתיאטרון, אריאל כבמאי ושובי כפרפורמר. הם התחתנו בניו יורק בשנת 2011.

הדירה המתוקה של הזוג בשכונת שונברג בברלין מעוצבת באופן חם וביתי, שובי מטפח מגוון עציצים ירקרקים ואריאל אחראי לפיזור עשרות פתקיות צבעוניות במסגרת העבודה על הפרויקט החדש בתיאטרון. רהיטי וינטג' קלאסיים משתלבים היטב עם מבחר הפריטים האישיים והמזכרות המעטרות את קירות הדירה.

 

לזוג סגנון לבוש יחודי, צבעוני ושמח. שניהם אוהבים אופנה עדכנית ואסתטיקה שערורייתית. אריאל לוקח את הטרנינגים שלו מאד ברצינות, יש לו אובססיה לקעקועים והדפסים מנומרים. ואילו שובי מכור לעקבים גבוהים ואוהב לקנות פריטים זולים ולגרום להם להיראות מעולה.

העבודה שלנו

אריאל: "אנחנו עובדים בתיאטרון, אני בדרך כלל כבמאי ושובי כפרפורמר. מה שנחמד בעבודה שלנו זה בעיקר לפגוש כל הזמן אנשים חדשים ולפגוש מחדש אנשים ישנים. זאת עבודה שלרוב לא מצריכה לקום מוקדם בבוקר. שובי: "זאת העבודה היחידה שהצליחה לעניין אותי במשך כמעט 20 שנה".

הפינה האהובה עלינו

אריאל: "פינת העבודה שלי". שובי: "המיטה".

השראה עיצובית

אריאל: "קשה לומר מהיכן אנו שואבים את ההשראה. אני חושב שאנחנו לא ממש 'מעצבים' את הדירה, יותר מסדרים אותה ומנסים להיות מינימליים ככל האפשר כי היא לא מאוד גדולה. היא יכולה להתמלא ולהיות עמוסה מאוד בקלות".

שובי: "בדרך כלל ההשראה באה מסרטים, אני חושב שיש לנו פה סוג של גירסה מודרנית של קוטג' מסרט שמבוסס על רומן של ג'יין אוסטן".

 

 

הסטייל שלנו הוא…

שניהם: "מהמם".

המדים הלא רשמיים

שובי: "לק צבעוני, סקיני ג'ינס, גופיות וטי-שירטס קצת גדולות. טייטס בחורף".

אריאל: "בזמן האחרון צמוד לז'קט ההרינגטון שלי. וגם, תמיד איכשהו יהיה איזה שהוא פריט עם הדפס מנומר".

 

אובססיה אופנתית

שובי: "עקבים גבוהים ומגפיים". אריאל: "קעקועים".

טיפ טיפוח

שובי: "אני משתמש באופן יומיומי בשמן חוחובה ושקדים של 'פרימוורה'. ריטואל היופי שלי הוא האמבטיה השבועית: מים בפנים ובחוץ (שותה תוך כדי), ופילינג עם חול ים".

אריאל: "אני מת על שמפו של אדמת לבה, זה מעיין בוץ מדהים. באופן כללי אנחנו משתדלים להכניס לאמבטיה שלנו כמה שפחות כימיקלים. אנחנו גם קונים כמעט הכול ב-DM, שזה סוג של סופרפארם מקומי. המוצרים שלהם זולים מאוד ובאיכות טובה".

טרנד אהוב

אריאל: "לא יודע, אני לא מעודכן בטרנדים".

שובי: "אני תמיד בעד קולור-בלוקינג וצבעים חזקים וחלקים".

מעצב או מותג אהוב

אריאל: "טיפה מביך, אבל אני הכי סאקר של מוג'י".

שובי: "אין לי ממש מותג או מעצב אהוב, אני אוהב לפעמים להסתכל על דברים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו – סריגים של מיסוני, העיצובים הקיצוניים שאלכסנדר מקווין עשה בזמנו – אבל אני הרבה יותר נהנה לקנות דברים זולים ולגרום להם להיראות מעולה עליי".

פריט אהוב

אריאל: "הודי טורקיז של אופנת 'טופר' שהיה של אמא שלי, חולצה שמצאתי ברחוב בתל אביב וג'ינס עם הדפס מנומר".

שובי: "זה משתנה עם הזמן, אבל נכון לעכשיו מדובר בקרדיגן מנומר, סוודר לבן שהשגנו בהחלפה עם חבר וג'ינס צהוב".

לעולם לא נלבש…

שניהם: "קרוקס בקיץ, מגפי UGG בחורף".

אריאל: "אני נהנה ללבוש דברים ש'אסור'. לאחרונה למשל התחלתי לקחת ברצינות את הטרנינגים שלי ואני הולך איתם לאירועים. זה לגמרי עובד".

שובי: "ז'קטים שנראים צבאיים שמזוהים עם קבוצות של ניאו נאצים וימנים".

קנינו ולא לבשנו

אריאל: "הייתי צריך לבחור פריטים ספציפיים במזוודה מישראל, כי לא יכולתי להביא את כל הבגדים. אז כל מה שהגיע לפה זוכה לשימוש תכוף".

תכשיט סנטימנטלי

אריאל: "שרשרת זהב עם השם שלי שקיבלתי מחברה טובה ליומולדת 23, באיחור סימבולי של עשור. כרגע היא שבורה אז היא תלויה על הקיר".

שובי: "צמיד עם 'אבן' מפלסטיק שנשבר, שקיבלתי מחבר טוב".

פריט Must בכל ארון

אריאל: "פריט שמשמח אותך כשאתה לובש אותו".

שובי: "תחתונים וגרביים".

שופינג

אריאל: "באופן כללי, עשינו החלטה משפחתית לא לקנות יותר מדי דברים חדשים ולהתמקד ביד שניה. הרבה מהדברים שיש לנו מימי פרה-ההחלטה הזאת באו מ-H&M, ומבוטיק הטראש הצ'יפי 'TK Maxx'".

שובי: "אני גם מאוד אוהב לקנות נעליים באינטרנט, בעיקר מאמזון ואי.ביי. לא מזמן ביקרנו לראשונה בפריימארק וזה היה כל כך זול שלא יכולתי להתאפק וקניתי נעליים".

חנות סודית שאתם מוכנים לחלוק עם קוראי FF

"יש חנות הורסת של זקנה רוסיה או רומניה – לא הצלחנו להבין מה המוצא שלה. החנות ממוקמת ברחוב שלנו, Hauptstrasse 132 בשונברג. זאת חנות קטנה, האזור הוא ממש לא האזור המגניב של העיר והמוכרת ממש לא מסבירת פנים, וגם שעות הפתיחה לא מאוד סדירות, אבל ההיצע משגע. בעיקר יש שם שלל מעילים שנראים כאילו הגיעו היישר מהמלתחה המפוארת ועתירת כריות הכתפיים של דורותי זבורנק מה"גולדן גירלז".

 

על המדף ליד המיטה

אריאל: "אני קורא בעיקר לענייני עבודה. החומרים שאני מתעסק איתם עכשיו הם כחלק ממחקר לפרויקט חדש שאנחנו מעלים בקרוב, אז יש לי ערימה על השולחן של ספרים היסטוריים ותיאורטיים. אחד המרכזיים שהשתמשתי בהם היה קטלוג של תערוכה מהמוזיאון האנתרופולוגי של פריז, בשם Human Zoos: the invention of the savage".

שובי: "World War Z, עכשיו קורא את Infinite Jest (שניהם באייפד)".

 

 

צילום: טליה רוזין
עריכה גרפית: שלי הדר-כהן

השאירו תגובה