"לא בחורה של מעצבים": ביקור חטטני בארון של ליהי הוד

יותר מאשר חלומות על החתן המיועד, בנות מפנטזות על שמלת כלה של ליהי הוד | המעצבת מצידה, רומנטיקנית חסרת פשרות שמעדיפה להשקיע בנעליים ותיקים

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2012

ליהי הוד, 31, לא מוכרת את העיצובים שלה בזול. מי שסיימה את מגמת עיצוב האופנה בשנקר ועשתה התמחות בפריז אצל לא אחר מאשר ג׳ון גליאנו, היא השם הכי חם היום בתעשיית שמלות הכלה, על כל המשתמע מכך. עם עמוד פייסבוק בלבד וללא משרד יחסי ציבור מאחוריה, הכל קרה מהר: "זה התחיל מכמה עיצובים לחברות ואז לחברות של חברות" היא מספרת, "עד שהבנתי שיש לי עסק והחלטתי לקחת צעד אחד קדימה. עכשיו יש לי סטודיו וחנות ואני מקווה להרחיב את המותג לחו"ל".

כשהיא לא עובדת בסטודיו המעוצב שלה בדרום תל אביב (אבולעפיה 22), ליהי מתגוררת בצפון העיר, בדירה רומנטית ולבנה, שבקלות יכולה להפוך לרקע אידיאלי בקטלוג שמלות כלה. החלל מסודר להפליא ומלא בהפתעות נעימות, חלקן סנטמנטליות כמו ציור שאחיה, האמן ניר הוד, הכין לה, וחלקן מציאות משוק הפשפשים, או פריטים שהביאה עמה מחופשות בטורקיה ויוון. מיקס אסתטי ואקלקטי של בחורה קריאטיבית שלא מתפשרת על איכות. קפצנו לביקור חטטני בדירה ובסטודיו, חזרנו עם חשק לחתן.

העבודה שלי
"כל יום בעבודה שלי הוא שונה, זו עבודה אינטנסיבית ולא מונוטונית. אני אוהבת לראות את תהליך יצירת השמלה, מההתחלה ועד הסוף, להתחבר לכל כלה ולרצונות שלה ולמשפחה שלמה. זה תהליך מאוד אישי ומרתק".

הסטייל שלי
"אני אוהבת ללבוש הרבה בייסיק, כמו טי שירט וג׳ינס, ולאבזר עם נעליים ותיקים טובים. אני לא ממש בחורה של מעצבים כשזה נוגע לבגדים, אז יכולה להסתפק גם ברשתות אבל בהחלט משקיעה המון בנעליים ותיקים".

אובססיה אופנתית
"ללא ספק נעליים, יש לי מאות זוגות. אני חולה על נעלי בלרינה. בבגדים אני לא משקיעה הרבה כסף, על נעליים אני יכולה לבזבז המון.
אני גם מאוד אוהבת ז׳קטים מעור, לצערי אי אפשר למצוא להם הרבה שימוש בארץ אבל הם נהדרים. אם זה לא מספיק, אז אני גם אובססיבית להלבשה תחתונה".

טיפ טיפוח
"יש לי שלוש המלצות: אף פעם לא ללכת לישון עם איפור. גם אם אני חוזרת הביתה בשלוש בלילה אני דואגת להסיר את האיפור. דבר שני, מאוד חשוב לי לשים קרם הגנה מהשמש בקיץ, אני משתמשת ב'וישי'. ודבר אחרון, אני חולה על האיפור של מאק אז ממליצה על הכל".

מעצב/ מותג אהוב
"Isabel Marant, Vanessa Bruno, Acne".

שופינג
"אני נוסעת הרבה לניו יורק אז אני עושה הרבה קניות שם, אבל בארץ אני מאוד אוהבת את ורנר, יש שם את המבחר הכי טוב בשבילי, והחנות ליד הסטודיו שלי אז מאוד נוח".

אף פעם לא אלבש
"משהו שלא נוח לי בו או שלא מחמיא לי".

תכשיט סנטימנטלי
"טבעת של אלכסנדר מקווין. נדלקתי עליה בניו יורק אבל בסוף לא קניתי ומאוד התחרטתי על זה אחר כך. ואז אחי הגיע לביקור בארץ והפתיע אותי עם הטבעת".

פריט חובה בכל מלתחה
"מראה טובה!".

המקום האהוב עליי בבית
"הספה שלי, היא מאוד cosy. אחרי יום עבודה ארוך היא המקום הראשון שבא לי לנוח עליו. אני נהנית גם לעבוד על הלפטופ שלי על הספה, עובדת ונחה במקביל".

השראה עיצובית
"אני אוהבת להסתובב בשוק הפשפשים. אני מוצאת שם פריטים מיוחדים שמוסיפים המון אופי לדירה שלי. אני מקבלת הרבה השראה ממגזיני עיצוב וספרי אופנה".

חנות סודית שאת מוכנה לחלוק עם קוראי FF
"ורנר בדיזנגוף ובאלפסי (תל אביב), החנות הכי מומלצת בארץ".

צילום והפקה: רוזה סינייסקי
עריכה גרפית: שלי הדר-כהן

השאירו תגובה