אוסף פרטי | הצצה לעולם של מישה מילובנוביץ׳

מתגוררת בנוטינג היל, לובשת וינטג', עושה אמנות ומפיקה מסיבות | הרכיבו משקפי שמש וכנסו לעולמה הפסיכדלי של מישה מילובנוביץ׳

מאת  | ‏ 16 יולי 2012

הדירה של האמנית הסרבית מישה מילובנוביץ׳ נראית כאילו נלקחה מתוך סרט פנטזיה פסיכדלי. עמוסה בחפצים, צבעים זועקים ועבודות אמנות, ועטופה בפרינטים על שטיחים מקיר לקיר ווילונות צבעוניים. בין הרהיטים שהיא עיצבה בעצמה לבין הקירות שמקושטים בעבודות האמנות שלה, לא תמצאו בו פינה ריקה.

מישה חיה בלונדון כבר למעלה מ-20 שנה, שם היא מתפרנסת מהאמנות המגוונת שלה הכוללת ציורים, פסלים, וידיאו ארט, רהיטים, קרמיקה ולאחרונה גם צעיפי משי. ההדפסים הפופים, הצבעוניים והסוריאליסטיים שמאפיינים את האמנות שלה הפכו לסימן ההיכר שלה ואת עבודותיה אפשר למצוא בכמה מהגלריות הכי נחשבות בעולם (ניו יורק, פריז, לונדון ואפילו רוסיה).

מישה מתגוררת עם בתה נטליה בשכונת נוטינג היל הציורית, ממש בסמיכות לשוק המפורסם. לעת מצוא היא גם מארחת ידועה, שהמסיבות שהיא מפיקה נודעות מהפרועות בעיר. הסגנון המיוחד שלה וביתה המרהיב זיכו אותה בלא מעט כתבות במגזינים כמו "ווג" ו-"world of interiors". ממש כמו הבית, גם מישה מלאה באופי, שמחה והרבה good vibes.

הסטייל שלי
"הסגנון שלי אקלקטי ובנוי מהרבה אלמנטים. גם באופנה וגם באמנות אני אוהבת שילובי צבעים. אני אוהבת פופ ארט ואוונגרד, זה מתבטא גם בדרך שבה אני מתלבשת"

אובססיה אופנתית
"נעליים ומשקפי שמש. אני אוהבת עקבים למרות שאני 1.80 מטר, ומשקפיים גדולים זה תמיד טוב"

שופינג
"את הקניות שלי אני עושה פה ליד הבית בשוק פורטובלו. חוץ מזה, אני אוהבת במיוחד את החנות Harvey Nichols ואת Colette שם גם מוכרים את הצעיפים שלי"

מותגים/ מעצבים אהובים
"איבן סאן לורן ומארק ג'ייקובס"

בחיים לא אלבש
"בדים סינטטיים, בחיים לא!"

פריט סנטימנטלי
"שמלה צבעונית שאמא שלי תפרה לפני המון, המון זמן שעשויה מחלקים שונים של בדים צבעוניים. היא מאוד יקרה לליבי"

סודות טיפוח כמוסים?
"לשתות הרבה מים, להתאמן ולהמשיך לחייך!"

צילום, כתיבה והפקה: רוזה סינייסקי
עריכה גרפית: שלי כהן

השאירו תגובה