לילות הקיץ החמים: מה ללבוש לאירועי יולי?

חודש יולי מסמן גם את פתיחת עונת אירועי התרבות I מחול בנווה צדק, קולנוע בירושלים או מוסיקה בהרצליה | לאן ללכת ומה ללבוש? | ויש גם מתנה לאחת הקוראות

מאת  | ‏ 1 יולי 2012

שיהיה קיץ ורוד | מתוך קמפיין קיץ 2012 של פוראבר 21

לכבוד ההתחלה הרשמית של הקיץ, ארגנו לכן שבוע מלא באירועי תרבות, ממחול בנווה צדק, דרך קולנוע בבירה הירושלמית ולסיום מוסיקה על חוף הים. אספנו את שלושת האירועים הבולטים של השבוע, וצירפנו המלצה לאאוטפיט מתאים. אז כשהערב יורד והחום הופך לקצת יותר נסבל, לבשו את מיטב מחלצותיכן וצאו לצרוך מעט קולטורה.

מחול: פסטיבל מחולוהט בנווה צדק
פסטיבל מחולוהט יתקיים במהלך כל יולי אוגוסט במרכז סוזן דלל בנווה צדק בתל אביב עם מופעי מחול שיתקיימו מידי יום. הפסטיבל מציג הופעות של מיטב הרקדנים והיוצרים בישראל, בכל סגנונות הריקוד, ויכלול השנה גם בכורות ל-8 יצירות חדשות. ואם כבר הגעתן לנווה צדק, למה לא לשלב גם שיטוט רומנטי ברחובות השכונה וארוחת ערב באחת משלל המסעדות באזור? מבחינת הביגוד, במקום הבחירה הצפויה של שמלה, הלכנו דווקא על אוברול, באחד הצבעים הכי חמים של הקיץ. לאוברול הוספנו נעליים שטוחות ונוחות להליכה עם מעט תכשיטים לשדרוג המראה מיום לערב.

צילום: יח"צ

1. תיק וורוד, קסארה ב-StyleRiver מחיר:, 219 ש"ח
2. שרשרת זהב, עדי שדה, 399 ש"ח
3. אוברול קצר, רשת CHIC, מחיר: 195 ש"ח (במקום 289 ש"ח)
4.  נעלי בלרינה תחרה, 890 ש"ח, Pretty Ballerinas

קולנוע: פסטיבל הסרטים ירושלים
פסטיבל הקולנוע הירושלמי הוא מסורת ארוכת שנים. השנה, יוקרנו במהלך 10 ימיו כ-200 סרטים חדשים של יוצרים מהארץ ומהעולם ויערכו תחרויות שונות. אם אתן לא גרות באזור ירושלים, פסטיבל הקולנוע הוא תירוץ מושלם לתכנן טיול לעיר הבירה. אם תצליחו להגיע לירושלים בשעות הצהריים, התחילו בטיול קצר ברחבי מרכז העיר ובשוק מחנה יהודה, אם תספיקו, מומלץ לבקר גם במוזיאון ישראל המחודש. בחרנו בבגדים שיתאימו לשיטוט ברחבי העיר, שמלה קצרה אך נוחה (חם שם בבירה!), סנדלים שטוחים ותוספת של ז'קט לשעות הערב כשנעשה קריר.

צילום: יח"צ

1. תיק צד, אייל לסטר, 79 ש"ח
2. סנדלים, H&M, מחיר: 179 ש"ח
3. שמלה, בלומהף 420 ש"ח
4. ז'קט, טופשופ, 599 ש"ח

הופעות מוזיקה: פסטיבל מוסיקה על המים במרינה הרצליה
פסטיבל המוסיקה על המים ייערך במהלך כל יולי-אוגוסט, הופעות יתקיימו בכל יום שלישי בערב ויתמקדו במחוות לשמות הגדולים של המוזיקה העולמית – ארית'ה פרנקלין, סיימון וגרפונקל, להקת אבבא והביטלס, וכן ערבי מוסיקה אירית, צוענית ואיטלקית. ואם כבר מרינה, איך אפשר בלי טבילה בים, או לחילופין קפיצה לחוף לראות את השקיעה וארוחת ערב על הטיילת, רגע לפני תחילת ההופעה. הבגדים שבחרנו יהיו נוחים לרביצה בים וגם לריקודים – שמלה, סנדלים שטוחים ותיק גדול לכל הציוד ההכרחי.

1. תיק שחור, אלדו, 899 ש"ח
2. שמלה לבנה, H&M, מחיר: 99 ש"ח
3. שפתון ורוד, לנקום
4. בגד ים פסים, אפרודיטה, 199 ש"ח (179 ש"ח באתר)
5. סנדלים שחורים, ויויאן ווסטווד למליסה ברשת סטורי, 399 ש"ח

רוצה לזכות בבגד הים שבתמונה?
מגוון של אירועי קיץ לא חסר לכן, אחרי שסידרנו לכן בילויים לחודש הקרוב הגיע הזמן לפנק אתכן גם במתנה קיצית. כל מה שאתן צריכות לעשות כדי לזכות בבגד הים של אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על התוכניות שלכן לקיץ. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בבגד הים שבתמונה.

* הזוכה תיבחר בין המגיבים לפוסט עד יום ד', 4.7.12 בשעה 12:00
* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר היא נוי שסיפרה לנו על האירוע לו היא הכי מצפה הקיץ:
"הצפייה שלי לקיץ היא ללא ספק הטיסה שלי לברצלונה עם עוד 36 חבר'ה מהישוב. עברנו ביחד את השנים של לימודים מכיתה א' ועד י"ב. מכיתה א אנחנו ביחד, לא נפרדנו ובעצם עכשיו אנחנו סודרים מעגל. למעשה, החופשה הזו תהיה ההזדמנות האחרונה שלנו להיות אנחנו, בתור הקבוצה שמבלה ביחד כבר 12 שנים.  אחר כך מחכים לי הרבה ימים של בילוי בלשכת גיוס ללוות את כולם, הרבה חופשות שבעצם לא יהיו אותו הדבר".

למבצעים נוספים של אפרודיטה.

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בפברואר 2013 | 17:14
  •  הקיץ הזה יהיה האחרון שלי בתור מתבגרת לפני שאני עולה על מדים, צועקת "הקשב" ומצטרפת לצבא ההגנה לישראל.
    החלטתי להעביר אותו בהשלמת כל הדברים שלא יכולתי לעשות עם לחץ הלימודים:
    ללמוד נהיגה, קודם כל, וברגע שאסיים עם זה- לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה, ולהכיר אותה יותר טוב.

    בתור ילדה אמא שלי נהגה לקחת אותי ואת אחותי לטיולים בכל עברי הנגב והערבה, טיולים שקראתי להם בחיבה "טיולי סולמות ונחשים", לזכר הפעם הבלתי נשכחת שבה מצאנו נחש ליד האוהל שלנו.

    אז אולי לא אסע לנגב, אבל בהחלט אחקור כל חוף בארץ, מנתניה וצפונה, את הגליל והגולן על הנהרות והנחלים שלהם, וכמובן את אגם הכינרת, וכך את הקיץ הזה אבלה בין מסלולי טבע, ומיונים ליחידות השונות בצה"ל.
    ובשבילי- קיץ בטבע, בין צמחים, מסלולי מים, עם חברים- אין טוב מזה!

    מאת: רוני |‏ 2 ביולי 2012 | 12:44
  •  התכניות שלי לקיץ , חוץ מפגישות עם חברים , טיולים לצפון וכדומה , היא סופסוף להצליח להגיע למשקל היעד שאני כ"כ רוצה אותו . התחלתי לעשות המון ספורט ולאכול מאוד בריא ומסודר , ומתחילים לראות תוצאות והקילוגרמים נעלמים אט אט. ואולי סופסוף בקיץ הזה אוכל ללכת לים עם בגד ים מהמם וגוף הורס . :)

    מאת: עדי |‏ 2 ביולי 2012 | 12:42
  • התוכנית שלי לקיץ היא לטוס סוף סוף עם בעלי לירח דבש לו ציפינו שנתיים.
    אני ובעלי זוג סטודנטים שהשנה מסיימים את לימודיהם. אחרי 3 שנים של לימודים ושנתיים נישואים, סוף סוף התאפשר לנו לתכנן את הירח דבש לו חיכינו כל כך הרבה זמן. הטיול מתחיל במיאמי, קרוז לאיים הקאריבים, אורלנדו ויורודיסני, לאס וגאס, אל איי, סאן דיאגו וניו יורק. הבגד ים המהמם של אפרודיטה יכול לשמש אותי היטב בקאריבים ולהזכיר לי שעם כל הפאן, הבית שלי הוא בישראל….

    מאת: rinat |‏ 2 ביולי 2012 | 12:13
  • התוכנית שלי לקיץ היא לטוס סוף סוף עם בעלי לירח דבש לו ציפינו שנתיים.
    אני ובעלי זוג סטודנטים שהשנה מסיימים את לימודיהם. אחרי 3 שנים של לימודים ושנתיים נישואים, סוף סוף התאפשר לנו לתכנן את הירח דבש לו חיכינו כל כך הרבה זמן. הטיול מתחיל במיאמי, קרוז לאיים הקאריבים, אורלנדו ויורודיסני, לאס וגאס, אל איי, סאן דיאגו וניו יורק. הבגד ים המהמם של אפרודיטה יכול לשמש אותי היטב בקאריבים ולהזכיר לי שעם כל הפאן, הבית שלי הוא בישראל….

    מאת: רינת |‏ 2 ביולי 2012 | 12:06
  • התכניות שלי לקיץ אומנם פשוטות אך כל כך נעימות ומפנקות – חוף הים…
    לחוף הים ולי יש רומן ארוך, רצוף בגלים שעולים ויורדים כמו כל סיפור אהבה טוב.
    הים נולד רחב וכחול, חכם ויודע הכל. אני נולדתי דקיקה וג'ינג'ית בשכונה קטנה ואפורה במרחק אוירי של קילומטרים בודדים מהים שהביא איתו את הריח המלוח והפנטזיות הרטובות.
    כדי להגיע לים הייתי צריכה לחצות את הגבול בין עיר "הקודש" בני ברק לעיר היפה והכחולה בשני אוטובוסים כעורים ורותחים באוגוסט ישראלי– משימה קשה עוד יותר כשאת ארוזה בחצאית וחולצה ארוכות וגרובה מברך ועד קצות אצבעות. הייתי יורדת ברחוב הירקון ומקצרת את הדרך לחוף שרתון הנפרד, החוף של הדתיים, דרך המדרגות של גן העצמאות, עולה ויורדת משמאל לגדר הברזנט הירוק שכמה נשמות צדיקות שתלו שם כדי להסתיר את מראות החוף המעורב.
    נכון שהים הוא אותו הים והוא לא מפלה בין אמונות ודיעות, אבל אני הייתי מבטיחה לו שיגיע היום שאוכל לשבת גם בצד השני ולא רק בימים אי-זוגיים של השבוע (ימים זוגיים היו ימי רחצה לגברים).

    לימים שכרתי דירה קטנה ברחוב הירקון כשהים קרוב כל כך, וממרחק, בימי שישי, היה אפשר להריח קצת חמין (צ'ולענט בלעז) של בני ברק – סידור הרבה יותר טוב מקודמו! נשבעת! בתקופה הזאת הרומן שלנו געש וסער.
    בערבים היינו מדברים כמעט על כל דבר- החל בטמפרטורת המים וכלה בעומק המצולות ומשמעותן, אהבתי להקשיב לו ואהבתי אותו מקשיב לי. היינו גם מתווכחים לא מעט, אבל היתה לו דרך מאד מיוחדת לעודד אותי – הוא היה מזכיר לי שאחרי כל שפל יש גאות, ובכלל שאני אפסיק להתבכיין כי הנה מישהו שמצב רוחו מתהפך בתכיפות רבה יותר משלי. בשבתות היינו מתפנקים עם ספר טוב, אבטיח ושמש והוא היה קצת מקטר על הרעש המונוטוני והבלתי נסבל של כדורי המטקות.

    היום , אני סטודנטית בעיר מדברית רחוקה. את הים אני רואה בהתקפי פאטה מורגנה כשהחום גורם להזיות ואז אני לוחשת לו ולעצמי שסוף סוף בקיץ הקרוב אני אפרוש את המגבת, אראה לו את הנמשים החדשים,ושנינו נקח נשימה עמוקה ספוגה במלח ובזכרונות ונחייך כל הקיץ…

    מאת: מאיה |‏ 2 ביולי 2012 | 10:45
  • התוכניות שלי לקיץ הן לנצל אותו עם החברים כמה שאפשר.. מתחילת אוגוסט כל החברים מתחילים ללכת לשנת שירות ולהתגייס ולכן ננסה לנצל כמה שיותר את הזמן שנשאר לנו ביחד .
    בין אם זה בחול ובין אם בארץ, זה לא באמת משנה, העיקר לדאוג שכולנו נישאר בקשר וחס וחלילה לא נשכח להתקשר כל יום.
    רק לחשוב על להפרד מאנשים שלמדת והיית איתם 6 או אפילו 12 שנים מפחיד, לכן התוכניות הן להיות ביחד כמה שאפשר.

    מאת: שירן |‏ 2 ביולי 2012 | 10:42
  • הם הכי פשוטים- ים ים וים…
     הים הוא הסמל של הקיץ, סמל של חופש. השמש הלוהטת, בגדי ים צבעוניים מרצדים, רחש הגלים הנבלע בתוך צלילי המטקות שלא פוסקים. הים פותח את החושים, את האושר ואופציות הסטייל בים הן רחבות כמעט כמו כל ארוע. אני נהנית מבגד ים עם הדפס צבעוני, כפכפי גומי וארטיק בדיוק כמו שאני נהנית מטוניקה שקופה, משקפי שמש ופלטפורמת קש ופירות ים במסעדה שצופה על הים. לסיים לימודים, להבריז מהרצאה או לחתוך מוקדם מהעבודה- להוציא מהאוטו את תיק הפלסטיק השקוף ורק לבחור- פשוט או אלגנטי. מהחופים הצפופים של חיפה, דרך החופים הפראיים של השרון, החופים האלגנטיים של הרצליה, המפוצצים של תל אביב ועד החופים הדרומיים של אשדוד- הים נותן לנו לחלום, לא משנה איפה אני נמצאת בים- אני מרגישה בחופש. צבע השיזוף, החום הלוהט של החול, העור החושף קעקועים, העיניים מרצדות בין האנשים ובין השמיים. יש משהו סקסי בים, שאין אותו באף מקום אחר- כולם מתמלאים רוגע, חלק קוראים ספרים, חלק צוחקים עם חברים…. ואני? אני אוהבת לעצום עיניים ולדמיין את עצמי על יאכטה בלב ים, לבושה בחולצת מלחים רחבה, עם כובע לבן ענק וכוס של שמפניה, או לדמיין את עצמי עומדת עם גלשן ומביטה על הגלים הענקיים של הוואי. הים הזה, הריח הזה של הקיץ, לשכב על הגב ולתת לשמש לערפל את החושים, לעצום עיניים ולדמיין את תאילנד או קליפורניה, מקסיקו או ספרד, קוסטה ריקה או הריביירה הצרפתית, לפקוח את העיניים ולראות- החופים שלנו מושלמים לא פחות! קיץ נפלא לכולם

    מאת: מורן |‏ 2 ביולי 2012 | 10:37
  •  הדרך הטובה ביותר לבלות את ימי הקיץ היא בפסטיבל מוסיקה תחת כיפת השמיים. ממש אין צורך להזמין טיסה ומלון ולבלות בפסטיבל מעבר לים.
    בשנים האחרונות, ארצנו הקטנטונת שופעת בהופעות, פסטיבלים ואירועים וכל שנותר הוא לבחור, להזמין כרטיסים להחליט מה לובשים והכי חשוב – ליהנות ממוזיקה טובה…

    מאת: לירון |‏ 2 ביולי 2012 | 10:31
  •  סוף סוף אחרי שלוש שנים מייגעות, זהו הקיץ האחרון שלי בתור סטודנטית למדעי ההתנהגות. הדבר אליו אני הכי מצפה בקיץ הוא סיום כתיבת הסמינרים שלי והגשתם ובכך לקבל את התואר הראשון שלי, יחד עם חבר שלי מזה שנתיים אותו הכרתי בתחילת השנה השניה לתואר.
    באמת שאין דבר אליו יותר ציפיתי בשנים האחרונות חוץ מלסיים את התואר עם ציונים מספיקים לתואר שני, מה שהשגתי אחרי הרבה עבודה קשה.

    מאת: דנה |‏ 2 ביולי 2012 | 10:04
  • האירוע אליו אני הכי מצפה הקיץ הוא הקניות לשנה הבאה. כן כן, אולי קשה לי להנות מרגע הפסקת הלחץ של הלימודים (אני מאלה שמתפקדים הכי טוב תחת אש..) ואולי זה פשוט הקניות של המחברות, העטים, היומן וכמובן הבגדים שנותנים לי את התחושה של התחלה חדשה ונקייה לגמרי.

    מאת: נתי |‏ 2 ביולי 2012 | 01:23
  •   מביך לפרסם את הגיל שלי… אבל אוטוטו 30… החלטתי עם עצמי שהקיץ אני לא מוותרת על כלום.. כי חיים רק פעם אחת וגיל 30 כבר מתקרב.. לקחתי לי 20 ימי חופשה רצופים שלכולם כבר יש לי תכנית
    את חמשת הימים הראשונים אני מנצלת להתנדבות במקלט לבעלי חיים ברמלה.
    יום שישי מנוחה.
    יום שביעי עד תשישי- נוסעת לאילת עם כמה חברות- רחוקות שדרוש בילוי משותף להחזרת הקשר…
    יום עשירי עד יום אחד עשר- מבלה עם המשפחה בבית של אמי :)
    יום שנים עשר מנוחה..
    יום שלושה עשר- יום עשרים- NYC עם בן זוגי!!
    וכל שאר הימים יהיו מלאים בהתרוצצויות בין עבודה- לים- לחברים ובילויים,
    ובין כל הבילויים נכנסות אין ספור פעמים של ים, בריכה ועוד כל כך הרבה אירועים שבגד הים יוכל לשמש אותי בהם באופן מושלם!!

    מאת: רונה |‏ 2 ביולי 2012 | 00:02
  •  מביך לפרסם את הגיל שלי… אבל אוטוטו 30… החלטתי עם עצמי שהקיץ אני לא מוותרת על כלום.. כי חיים רק פעם אחת וגיל 30 כבר מתקרב.. לקחתי לי 20 ימי חופשה רצופים שלכולם כבר יש לי תכנית
    את חמשת הימים הראשונים אני מנצלת להתנדבות במקלט לבעלי חיים ברמלה.
    יום שישי מנוחה.
    יום שביעי עד תשישי- נוסעת לאילת עם כמה חברות- רחוקות שדרוש בילוי משותף להחזרת הקשר…
    יום עשירי עד יום אחד עשר- מבלה עם המשפחה בבית של אמי :)
    יום שנים עשר מנוחה..
    יום שלושה עשר- יום עשרים- NYC עם בן זוגי!!
    וכל שאר הימים יהיו מלאים בהתרוצצויות בין עבודה- לים- לחברים ובילויים,
    ובין כל הבילויים נכנסות אין ספור פעמים של ים, בריכה ועוד כל כך הרבה אירועים שבגד הים יוכל לשמש אותי בהם באופן מושלם!!

    מאת: רונה |‏ 1 ביולי 2012 | 23:27
  •  

    מאת: שקד |‏ 1 ביולי 2012 | 21:59
  • יש לי שלוש חברות מאוד טובות שאנחנו ביחד מהביה"ס ואנחנו משתדלות להיפגש פעם בחודש במסעדה כלשהי (לא גרות כ"כ קרוב).
    בפעם האחרונה שנפגשנו חשבנו לעשות משהו נחמד בקיץ ואחת מהחברות אמרה שיש להורים שלה בית קיץ בקיבוץ בעמק יזרעאל.
    אז התיכנון הוא לנסוע ארבעתנו לצפון לעשות סופ"ש בנות להביא מלא מסכות לפנים ואיפור וכל מיני דברים של בנות ולעשות ערב בנות.
    כמובן גם להשתזף, לראות סרט אהבה דביק ורומנטי ובעיקר לרכל!
    האמת שבא לי כבר לנסוע!

    מאת: שיר |‏ 1 ביולי 2012 | 19:21
  • הקיץ אני הולכת סוף סוף לטוס למזרח הרחוק (סין) לחודש, עם בן זוגי. בכל חודש אוגוסט נטייל בסין. התכנון הוא לחזור לאחר מכן לברלין (שם אנחנו גרים) ובספטמבר לקפוץ לסופ"שׁ לארץ לחגוג לאימי יובל. משם אני מתכננת לטוס עם חברה מהארץ לאל איי ואחרי שבוע משם לניו יורק, שם יהיה בן זוגי ואח שלו שגר שם בקווינז. אבל לפני כל הטיסות והחו"לים, אני עוד מתכוונת ללכת לשבוע האופנה בברלין שמתקיים במהלך יולי.

    מאת: shikse |‏ 1 ביולי 2012 | 19:10
  •  התוכנית שלי לקיץ הזה היא לשבת בבית, לנוח ולחכות בקוצר רוח ללידה של בתי הראשונה.
    אני ובעלי בטירוף. אני משגעת אותו עם ההכנות של חדר הילדים ומשפטים כמו "מאמי זה עקום" ו"אולי תקרא למקצוען?" מסכן. אנחנו ממש מתרגשים ומצפים כבר לתאיך ה-17.8.2012. הDUE DATE שלי.
    WISH ME LUCK (:

    מאת: ענבר |‏ 1 ביולי 2012 | 18:53
  •  התוכנית שלי לקיץ הקרוב של שנת 2012 היא לחכות ללידה של בתי הראשונה. אני ממש מתרגשת. אני ובעלי בטירוף, כל יום אני משגעת אותו לגבי קירות חדר הילדים ובטענות ש"לא מאמי, זה עקום" ו"אולי תקרא למקצוען?". מסכן.
    אני מחכה בקוצר רוח לתאריך 17.7. הדו דייט שלי.

    מאת: ענבר רונן |‏ 1 ביולי 2012 | 18:37
  • בקיץ הזה, החופש מנצח! תחושת הקימה בשעות הבוקר המאוחרות..הישר אל הפינוקים הקטנים שמנעימים את יומי. מתחילה את הבוקר במקלחת טובה, ומארגנת לי את סדר היום.. קריאה, בילויים שים הוא העיקרי בינהם, וכמובן, שופינג.
    חיכיתי כל כך הרבה לחופש, שאני חושבת שאנצל כל רגע בו, אנציח רגעים מקסימים, כמו שקיעה נפלאה, זוג אוהבים והכי חשוב, אשתדל להנות מכל רגע. כי עוד מעט, השיגרה תכה בי מחדש.. (:

    מאת: heli |‏ 1 ביולי 2012 | 18:02
  • התכניות שלי לקיץ הן שיא של חלום שהתחיל אצלי בגיל 15, כשקראתי את "בדרכים" של ג'ק קרואק בפעם הראשונה. מאז תמיד חלמתי לטוס לארה"ב, למסע חוצה יבשת, מחוף אל חוף, ללכת לישון אצל כל מי שיהיה מוכן לארח ולהתוודע לאנשים, מוזיקה ואורחות חיים חדשים לחלוטין… להכיר אנשים משוגעים ומדהימים שלא הייתי יכולה אפילו לדמיין. כמובן שלתפוס טרמפים ממקום למקום כמו בספר זה כבר לא כל כך ריאלי, ולכן הייתי צריכה לחסוך סכום לא קטן בשביל כל הטיסות והאוטובוסים בתוך ארצות הבית.
    ובאמת, אחרי שירות צבאי מלא ועבודה נוך-סטופ מאז השחרור, וממש ממש רגע לפני תחילת הלימודים – החלום שלי מתגשם!!!
    את כל חודש אוגוסט (וחלק נכבד מחודש ספטמבר) אני הולכת לבלות בארצות הברית, מתארחת אצל מגוון רחב של אנשים מתקופות שונות בחיים, החל מחברי ילדות, חברים של המשפחה, חברים מתגלית ומהשירות הצבאי. במשך חודש וחצי אני הולכת להיות ב-7 ערים שונות בארה"ב, להיפגש עם חברים שלא ראיתי כבר (הרבה) יותר מדי זמן, ולהגשים חלום ישן

    מאת: רוני |‏ 1 ביולי 2012 | 17:30
  •  התוכניות שלי לקיץ זה קודם כל להנות, אם אני לא אהנה לא יהיה שווה בכלל שיהיו לי תוכניות…
    אני רוצה להצליח לצאת לטיול משפחתי גדול של כל המשפחה המורחבת בדרום אמריקה כדי לחגוג את זה שאבא שלי כבר לא חולה…שמחה גדולה לכולנו!!!
    זה יהיה הגשמת חלום של חופש גדול :)

    מאת: אתי כהן |‏ 1 ביולי 2012 | 16:30
  • בחודש הראשון של הקיץ אני ובעלי בתקופת מבחנים בטכניון, כך שהתוכניות העיקריות הן "לבלות" עם הספרים. לאחר התקופת מבחנים אנחנו מתכננים חופשה חלומית ביוון, בקיץ שעבר התחתנו(אחרי 8 שנים ביחד:)) והחלטנו לעשות ירח דבש לא שגרתי לטוס להודו ולעשות טרקים, אבל לקנח בחופשה מפנקת באיי אנדמן החלומיים, בסופו של דבר לקראת סוף החופשה חלינו והתאשפזנו בבית חולים ולא הספקנו להנות מהחלק העיקרי של ירח הדבש שלנו. לכן השנה החלטנו שאנחנו חייבים חופשה מפנקת במיוחד, עם הרבה בטן גב, שופינג ומנוחה… אפשר לומר שאני מחכה כבר יותר משנה לחופשה הזאת;)

    מאת: יעל |‏ 1 ביולי 2012 | 16:10
  •  בתור סטודנטית שלא נשאר לה הרבה כדי לסיים תואר ראשון בטכניון (ועוד בגיל 22)אי אפשר כל כך לתכנן תוכניות לקיץ. כול חודש יולי מוקדש, כמו בכל שנה, לתקופת מבחנים.. מה שאומר שהתכנון הוא לשבת במעונות ולחרוש (ועוד כשכולם בים). אחרי שהתקופה ה"אהובה" על הסטודנטים תיגמר, בעזרת השם, יהיה סופסוף אפשר לצאת ולהנות בלי שיהיו ייסורי מצפון (כי היי, אין מבחנים!),
    יציאות שכוללות בעיקר ים (אחרי שהשיזוף היחיד שזכיתי לו במהלך השנה הוא ממנורות פלורסנט) ובריכה, מסיבות, טיולים וכל דבר אחר שכיף בו ולא כולל למידה. כמובן- עד תקופת המבחנים הבאה….

    מאת: טלי |‏ 1 ביולי 2012 | 15:47
  •   האירוע שאני הכי מצפה לו הקיץ הוא המעבר של החבר שלי לגור במרכז וקיצור זמן הנסיעה בינינו מכמעט שעה לכ15 דקות. מה שאני מתכננת לעשות בקיץ זה להפגש איתו כמה שיותר, לצאת למקומות שלא יצאנו אליהם עד כה בשל המרחק ולחגוג 3 שנים ביחד, בתקווה שבסוף הקיץ אולי כבר נגור ביחד.

    מאת: אמה |‏ 1 ביולי 2012 | 15:40
  •  האירוע שאני הכי מצפה לו הקיץ הוא המעבר של החבר שלי לגור במרכז וקיצור זמן הנסיעה בינינו מכמעט שעה לכ15 דקות. מה שאני מתכננת לעשות בקיץ זה להפגש איתו כמה שיותר, לצאת למקומות שלא יצאנו אליהם עד כה בשל המרחק ולחגוג 3 שנים ביחד, בתקווה שבסוף הקיץ אולי כבר נגור ביחד.

    מאת: א |‏ 1 ביולי 2012 | 15:39