איך להתלבש למפגש עם המשפחה של בן הזוג?

עושים יחד את החגים? | ארוחות החג הן תקופה בה קשה לחמוק מפגישה רשמית עם המשפחה של החבר | אבל אל חשש, אנחנו פה כדי לעזור לך להתכונן למפגש ולחלק לך מתנה מפנקת לחג

מאת  | ‏ 25 ספטמבר 2011

איך להתלבש למפגש עם המשפחה של בן הזוג?

1. שמלה תחרה בהירה, H&M, מחיר: 179 ש"ח
2. חזיית "פאריס" של אפרודיטה, 289 ש"ח (הקליקי לרכישה)
3. תחתוני חוטיני "פאריס" של אפרודיטה, 89 ש"ח (הקליקי לרכישה)
4. נעלי עקב, קאלה, 280 ש"ח
5. תיק קלאץ', אלדו, 199 ש"ח
6. עגילי עלים כסופים, asos.com, מחיר: 8 ליש"ט

תקופת החגים שבפתח היא הזמן למפגשים וארוחות משפחתיות. ארוחת החג היא גם הזדמנות להיכרות ראשונה עם המשפחה של החבר או החמים לעתיד באווירה ביתית ואינטימית. המפגש עם המשפחה המורחבת של הבחור עלול להיות מורט עצבים, הרושם הראשוני חשוב ביותר וישפיע על המשך היחסים עם המשפחה. אספנו עבורך כמה טיפים הכרחיים כדי לצלוח את הארוחה בשלום ולהשאיר את הרושם הטוב ביותר על ההורים של בן הזוג.

כהכנה לערב הגורלי, אל תפחדי לחקור קצת את החבר לפני כדי לתכנן טוב יותר את האאוטפיט ולתאם ציפיות. חשוב לבחור במראה מוקפד ואף מעט שמרני, לא תרצי שהסבתא תצקצק בלשונה ותזכור אותך בתור הבחורה עם החצאית הקצרצרה והמחשוף הנדיב. בחרי באאוטפיט חגיגי מהרגיל שיתאים לארוחת ערב החג, כזה שירשים את המשפחה אך לא יהיה מוגזם מדי ויגנוב את ההצגה מהמארחת. תשאירי את המראה הסקסי לדייט אינטימי עם בן הזוג, למפגש המשפחתי לכי על מראה הילדה הטובה: בלי מחשופים, בלי בגדים צמודים או קצרים מדי ובלי אבזור מיותר. והכי חשוב, אל תשכחי להביא איתך בקבוק יין או מתנה סמלית למארחים, הם יתאהבו בך עוד לפני שיספיקו אפילו לבחון את האאוטפיט.

שמלה בצבע לבן או פודרה היא הבחירה המתאימה לארוחה חגיגית, בשילוב עם תכשיט עדין ונעלי עקב – מומלץ לדבוק בעקב נמוך ונוח כדי להימנע מפדיחות מיותרות. בחרי בלנז'רי נוח ופשוט, שיחמיא לבגדים העליונים, לא תרצי שהחזייה תבלוט מתחת לשמלה הלבנה או שהכתפיות יציצו מבעד לשרוול.

סט של אפרודיטה במתנה

 

רוצה לזכות בסט הלנז'רי שבתמונה?
כל אחת רוצה להתחדש במשהו לחג, ולכן כל מה שאתן צריכות לעשות כדי לזכות בסט הלנז'רי של אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על פדיחה זכורה במיוחד ממפגש משפחתי. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בסט הלנז'רי שבתמונה.

* הזוכה תיבחר בין המגיבים לפוסט עד יום ד', 28.9.11, בשעה 12:00
* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה בסט הלנז'רי מהשבוע שעבר היא מירי שסיפרה לנו על החופשה המושלמת שלה:

חופשת החלומות שלי:)
"בחופשת החלומות שלי אני אהיה עם 5 הנשים היקרות לי בעולם – אמא שלי,אחותי, ו-3 החברות הכי טובות. נתחיל מלונדון המהפנטת, נמשיך לברצלונה המדהימה, ונסיים באי כלשהו, באמת לא משנה איזה – כזה שביום נוכל לנוח ולדבר ולהיות רק אחת עם השנייה, להכיר אחת את השניה כמו שמכירים רק בחופשה ולצבור הכי הרבה כוחות שאפשר, ובערב נצא הצעירות לחוות חוויות בלתי נשכחות!

יום אחד אני אזכה בחופשה החלומית שלי, אבל בנתיים יספיק לי סט הלנז'רי הזה:)"

השאירו תגובה

 

  •  לפני ה-רבה שנים חזרי מטיול של כמעט שנה בדרום אמריקה כשהיעד האחרון היה קולומביה. נחתתי ממש לערב פסח, ככה שהגעתי לסדר באווירת הטיול לחלוטין.
    במהלך הארוחה מישהו אמר משהו על תוכנית חדשה שרק עלתה "של מי השורה הזאת" ואני בשיא התמימות אמרתי "שורה? איזו שורה?"
    חשוב לציין שלא נגעתי ולא אגע בחומרים האלו אבל מכיוון שקולומביה כ"כ מזוהה עם העיניין זה פשוט נשלף לי מהפה בלי מחשבה….
    כולם השתתקו והסתכלו עלי, זו הייתה המשפחה של אישתו של אבא שלי (אפילו לא המשפחה הקרובה שלי…) ואבא שלי (שוטר בדימוס!) נהיה אדום, הוא כמעט התפוצץ.
    בקיצור, פ-א-ד-י-ח-ו-ת!!

    מאת: עדי |‏ 26 בספטמבר 2011 | 16:34
  •  יום אחד הייתי אצל החבר שלי בארוחת שישי, כל המשפחה מסביב לשולחן וזאת הייתה אחת הפעמים הראשונות שלי אצלו הם הכינו על האש והגישו כנפיים, עכשיו כנפיים כמו כנפיים אוכלים בברבריות עם ידיים אין דרך אחרת
    אני חמודה שכמותי ניסיתי להפגין את נימוסי השולחן המורחבים שלי (כיאה לליידי), ולאכול את הכנף עם סכין ומזלג, הכנף זינקה לי מהצלחת ועפה מעל כל יושבי השולחן לקצה השני של החדר,
    "מה זה היה"" שאלה אימא שלו ההמומה.. "הכנף המעופפת, כנראה לא עשויה מספיק" טענתי להגנתי.. למזלי כולם צחקו על זה אבל אני לא אשכח את זה בחיים, וד"א מאז אני אוכלת כנפיים ר-ק- עם הידיים :)

    מאת: אלכס |‏ 26 בספטמבר 2011 | 12:47
  •  ערב פסח ואני מצטרפת בפעם הראשונה לארוחת חג בביתו של בן זוגי שהיה בזמנו. מדובר בארוחת חג שנכחו בה כל המשפחה המורחבת שלו, כל הדודים והסבתות האפשריות.
    אני ובן זוגי מגיעים לבית הוריו, בכניסה לבית מקבלים את פנינו ראשונים ההורים שלו כאשר מרבית הארוחים כבר שם.
    אמו של בן זוגי מחבקת ומנשקת אותי בברכת חג שמח, כשאני מסיימת איתה אני עוברת לאבא שלו. ואז זה קרה…
    קרתה לנו התאונה הזאת, כמו שאת הולכת ברחוב ומישהו בא מולך ולא ברור לאיזה צד צריך ללכת כדי לעבור.. זה מה שקרה עם הנשיקה, הסתבכנו כזה עם הצדדים של הנשיקה על הלחי ואופססס, נתקלנו בפנים ויצאה נשיקה על הפה!! לעיני חבר שלי, אמא שלו וכל שאר המשפחה. ממש נשיקה על הפה עם אבא שלו!! בושות!

    מאת: שני |‏ 26 בספטמבר 2011 | 09:35
  •  אני ועוד כמה חברים של בעלי אירגנו לבעלי מסיבת הפתאה, וזו גם הייתה הפעם הראשונה שאני הולכת פגוש אותם.
    אנכנו תכננו לעשות את המסיבה בבית של ההורים שלו עם כול המשפחה, אז כדאי לבדוק דברים אחרונים הייתי צריכה בפעם הראשונה להתקשר להורים שלו הביתה, התקשרתי וכניראה שאביב של בעלי ענה לי וחשבתי שז אח שלו וביקשתי את אמא שלו… ועד שקלטתי מה קרה יצאתי מפגרת אבל כשסוף סוף באתי אליהם הם התעלמו ממה שקרה וצחקנו על הכול.

    מאת: ליה פודקוריטוב |‏ 26 בספטמבר 2011 | 08:28
  • לפניי שנתיים כשלושה חודשים אחרי שהכרנו אני והחבר היקר שלי, החלטנו שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא, שלב ההיכרות עם ההורים,
    ההתרגשות הייתה בעיצומה ההכנות היו מרובות, והיום הגדול הגיע,
    הצטחתחתי התמרקתי והתלבשתי במיטב מחצלותיי ויצאתי לדרך.
    ערכו לכבודי ארוחה קצת יותר מפוארת מבד"כ (עכשיו אני יודעת)
    הכרתי את ההורים,האחים הדודה הסבתא ו2 הכלבים,באמת משפחה יפה.
    קצת פרטי רקע: אני מרכיבה עדשות מגע כבר לא מעט שנים, ובלעדיהן אני לא רואה דבר ולא חצי דבר.
    באותה ארוחה חגיגית אכלת מתבשיליה של האמא ונהנתי מכל ביס, הכל היה מתובל וחריף כמו שאני אוהבת,
    רק מה לא ממש נזהרתי ובאמצע האוכל בזמן שחתכתי את הדג החריף קפצה לי טיפה מהרוטב לתוך עין ימין,האינסטינקט הראשוני שלי היה לשפשף את העין,
    בזמן השפשוף העדשה מעיןימין יצאה מהעין ישירות לצלחת סלט שהייתה בקרבתי…
    הובכתי כ"כ שלא הצלחתי לדבר ויותר מזה לא ראיתי כלום צרבה לי העין ואין לי עדשה, ויש סלט על השולחן עם עדשה רכה מוכן לאכילה,
    לא ראיתי כלום!!!!!!!!!
    מאותו רגע, רק חייכתי כמו מפגרת והנהנתי בראשי,
    וכדי למנוע מיושבי השולחן לאכול מהסלט עם העדשה פשוט הוספתי את כל הסלט לצלחת שלי ואכלתי כאשר אני נושאת תפילה בליבי לא להיתקל בעדשה באחד מהביסים.
    אמו של החבר ישר הבחינה ב"עיניי הגדולות והרעבות לסלט",
    היא אמרה "אני ממש שמחה שאת נהנית מהסלט".
    מאז כל ארוחת שישי שאני מגיעה אליהם הביתה היא מכינה לי קערת סלט נפרדת בנוסף לקערה שעומדת לרשות כולם.
    אם היא רק הייתה יודעת כמה אני שונאת בצל וכמה הסלט הזה היה רק תירוץ…יום אחד אני אספר לה.
    אז זאת הפדיחה שלי ואין ספק שזאת פדיחה, אני חושבת שרק על האומץ לב שלי להמשיך לשבת ולסבול כאבים בעין, אדמומיות,עיוורון חלקי, סלט בכמויות,וחריף בנשמה מגיע לי לזכות בסט המפנק שאוכל להתפנק אחרי הכל.

    מאת: אני |‏ 26 בספטמבר 2011 | 03:17
  •  חבר שלי (דאז והראשון!!!) הזמין אותי אחרי בערך 3 חודשים שאנחנו יחד לבוא איתו לחתונה של בן דוד שלו, ובאותה הזדמנות להכיר את כל המשפחה…
    ח-ו-ד-ש לפני אני מתכוננת: רצה מחנות לחנות למצוא שמלה (מידי, שחורה עםמחשוף וי ושרוולי 3/4.."בחורה צנועה")ונעליים (סטילטו שחורים)וסט תחתונים הולם (תחרה בצבעי שחור-שמנת) ואקססוריז מתאים וקובעת תור למספרה, ולמניקור-פדיקור ואפילו דואגת להתאפר אצל מאפרת מקצועית…עשיתי פשוט ה-כ-ל כדי להיות הכי יפה ביום החתונה ולמצוא חן בעיניי כולם..
    וסוף סוף מגיע היום המיוחל -ואפילו אני מופתעת מהתוצאה הסופית…
    מגיעים לאולם ולשמחתי כולם מחמיאים לי ומתפעלים מכמה שאני יפה (חסר היה לי שלא..).. ואז מגיע שלב הריקודים ואלוהים יודע למה (האלכוהול?השמחה? הגאווה? הרצון למצוא חן???) אני מחליטה לרקוד במרכז הרחבה, ותוך כדי הריקוד אני קולטת שנהיה סביבי מעגל כאילו אני הכלה בכבודה ובעצמה וכל החבר'ה הצעירים והילדים מתלהבים ממני, מסתכלים צוחקים ואני בטוחה שאני רוקדת לפחות כמו אנה ארונוב אז אני ממשיכה בשיא ההתלהבות שלי.. אחרי כמה דקות חבר שלי מחבק אותי (ואני בליבי חושבת "מה קשור ?? דווקא עכשיו?!?!") ואומר לי "מאמי תסדרי כבר ת'שמלה, רואים לך הכל!!!"…
    איזה בושות אלוהים!!! לא ידעתי איפה לקבור עצמי!!! זה היה ממש אפקט הסינדרלה תוך שנייה הפכתי לסמרטוט…!!!

    והכי קטע שהכל מתועד בסרט של החתונה…חחחחחחחח!!! בקיצור אחרי הפדיחה הנוראית הזו הייתי בטוחה שזהו- השארתי רושם גרוע אבל למזלי הם היו חמודים מאוד ולקחו את כל העניין בהומור ובהבנה שגם זה יכול לקרות..וכל אירוע שהיה להם אח"כ הם היו מזכירים לי מה קרה ושואלים אם אני יכולה לחזור על האטרקציה הזו שוב לקהל..חחחחחחחחחח….למרות שעד היום אני רק חושבת על זה ומתה מהמבוכה והבושה אני למדתי גם לצחוק מזה…כי מה לעשות?! לכולנו יש פדיחות אז צריך ללמוד להסתכל על הכל בצחוק והומור..

    וסתם בגלל המתנה-מגיע לי כי אני יודעת על בשרי כמה זה חשוב סט יפה וסקסי(((:

    מאת: SHIRA |‏ 25 בספטמבר 2011 | 23:05
  •  לפני בערך שנתיים הייתי בשירותים והחלפתי פד כי זה היה (הזמן הזה של החודש =] ).
    פתאום נכנס בן דוד שלי שקטן ממני ב6 שנים.
    הוא ממש נבהל וישר יצא מהשירותים. אני הייתי בפאדיחה הנוראית של החיים שלי ופחדתי שהוא יספר למשפחה.
    השכבתי אותו לישון והלכתי לשבת בסלון,אחרי כמה זמן צלצל הטלפון בבית,ועניתי כי עשיתי לו בייביסיטר ואני הייתי היחידה בבית. בצד השני של הטלפון היה מהבית חולים, ממוקד חרום.
    הם אמרו לי שהתקשרו אליהם והם לא הבינו מה רצו ושאלו אם קרה משהו כי ילד קטן התקשר ואני אמרתי בפחד נוראיי, לא לא קרה כלום הכל בסדר.
    והם אמרו שאני צריכה ללמד את הילד שלא להתקשר סתם, ואני לא הבנתי מה קורה, כי בן דוד שלי כבר ישן במיטה!.
    לאט לאט הבנתי שבעצם זה היה בן דוד שלי שהתקשר כי שאני יושבת בשירותים וגוססת וישר רץ להתקשר לאמבולנס.
    אבל זה היה מביש מידי כדי שאני יודה בזה למוקד חרום..
    אולי כדי שאני יקבל סט חזיה ותחתונים שיהיה לי משהו נקי ללבוש (;.

    מאת: חסוי |‏ 25 בספטמבר 2011 | 22:54
  • בחג פסח שעבר חגגתי לראשונה אצל המשפחה של חבר שליאת הסדר… אמא של חבר שלי מאוד מאוד מאוד נקייה ומסודרת… כולנו ישבנו בשולחן והתחלנו את הסדר.. כאשר הגענו לארוחה חבר שלי הזמין אותי לצאת למרפסת להתרחק קצת מכולם. בעודי צועדת לכיוון המרפסת הרגשתי בום ענקי ואת כל הפרצוף שלי נמרח על זכוכית! מסתבר שנתקעתי בווטרינה שהייתה כ"כ נקייה שאפילו לא ראיתי אותה!!!! מיותר לציין שכל בני המשפחה הסתכלו וצחקו.היה מבין מאוד…

    מאת: שיר |‏ 25 בספטמבר 2011 | 21:48
  •  

    מאת: רחלי |‏ 25 בספטמבר 2011 | 21:39
  • הפאדיחה הרצינית שלי, התרחשה ממש לא מזמן כשאחותי התחתנה. לבשתי באותו היום שמלה פרחונית קייצית, ומתחת תחתונים- נוחים כאלה, רחבים.
    כמו בכל חתונה, התאספנו כולנו אצל משפחת החתן, לחגוג שבת חתן, וניגשתי לעזור לפזר את האוכל על השולחנות. ממש בהתחלה, קפצתי לשירותים, ומבלי לשים לב, חזרתי כשהשמלה שלי תפוסה בתחתונים, וחצי תחת מבצבץ החוצה. פתאום פונה אליי אחותו של החתן, ואומרת לי שאם היא הייתה יודעת שעושים תחרות ביקיני היא הייתה מגיעה מוכנה ומוותרת על תחתוני הסבתא- ומשכה לי את השמלה החוצה. קלטתי מה קרה, הסתובבתי וראיתי שכל הנשים שהיו במטבח ברצפה מרוב צחוק, הייתה חגיגה ממש. מזל שלא הספקתי להסתובב בין השולחנות.. כי אם כבר חושפים אז רק כשמוכנים עם סט לנז'רי הורס.

    מאת: נועה חכים |‏ 25 בספטמבר 2011 | 21:33
  •  היינו בטורקיה עם המשפחה של החבר והדודים שלו.
    בבוקר הלכנו מהמלון לשוק, שם מדדתי בגדי ים, ולאחר המדידות נשארתי רק עם גופייה.
    כשחזרנו למלון הלכנו לשפת הבריכה, שם כבר כל הדודים היו במים, ורצינו להצטרף.
    אני…ששכחתי שהורדתי את החלק העליון של בגד הים…הורדתי באדישות את הגופייה שלי ונעמדתי בכיף לפחות 10 שניות…עד שקלטתי שהציצים שלי חופשיים לחלוטין!!!!
    אמא איזה פדיחות!!! כל העולם, כל הבריכה, כל הדודים, כולם בוהים לי בפטמות ואני עומדת לי בכיף!
    רק נזכרת בזה ונבהלת…

    מאת: מורן |‏ 25 בספטמבר 2011 | 21:10
  • בארוחה משפחתית ראשונה אצל חבר שלי, נכחו ההורים שלו, האחים, הכלות, כולם.
    באמצע הארוחה, אמא שלו- שישבה לידי, שחררה נפיחה מכובדת מאוד שהשמיעה רעש מכובד מאוד…
    בגלל שהיא ישבה לידי- כולם הסתכלו עלי!
    היא היתה בסדר ואמרה לכולם שזו היא- אבל כולם חשבו שהיא אומרת זאת כדי למנוע ממני את הפדיחות ולכן לא האמינו לה…
    שנים אחר כך היו בטוחים שזו הייתי אני…

    מאת: מורן |‏ 25 בספטמבר 2011 | 21:07
  • לא הכי נחמד להזכר בזה עכשיו אבל כןP:
    אכלנו ארוחה משפחתית עם חברים, ושמתי חזייה ללא ריפוד(דבר דיי נורא, היום אני יודעת..) היה מזגן מקפיא שהבליט לי את הפטמות בצורה מטורפת.. באמצע הארוחה קלטתי כל מני מבטים שנזרקים לכיווני ואז מייד מופנים(כנראה מהבושה..) ולאחר חצי שעה של בהיית האחרים בי הלכתי לשירותים ומייד ראיתי את המצב הנורא. אני חושבת שמיותר לציין כמה רעע הרגשתי באותו רגע. מה גם שהאורחים היו דתיים, ולא נעים- בטוח היה.
    הלכתי מייד לחדר והחלפתי לחזיה המרופדת היחידה שהיתה אז ברשותי וחזרתי לשולחן.
    כשחזרתי, הבושה שלי והפאדיחה רק עלתה מדרגה כיוון שכולם הסתכלו עלי במבטים של: אז-מה?!-החלפת-חזייה..?-איפה-הפטמות-שלך..?-גזרת-אותן-או-משהו-??
    זה היה פשוט נורא.. התחושה הרעה ליוותה אותה גם כמה ימים אחרי המקרה:S

    גם עכשיו כאשר אני נזכרת במקרה תוך כדי שאני כותבת, צפה ועולה לה בי הרגשת המבוכה הרעה שחשתי אז.. אני מקווה שהתחושה תחלוף מתישהו ושיום אחד אף לא ארגיש אותה כלל, אך לבנתיים יספיק לי לנחמה קטה סט הלנז'רי הנפלא והשימושי הזה D:

    מאת: rotem |‏ 25 בספטמבר 2011 | 20:26
  • לסבא וסבתא שלי יש חברים מאוד טובים מאז שהם צעירים- משה ויונית. לפני כמה שנים יונית ז"ל נפטרה. זמן קצר לאחר שהיא נפטרה עשינו ארוחה משפחתית והזמנו גם את משה כדי לעודד אותו, שכן לא היו להם ילדים, והוא היה בודד.
    באמצע הארוחה שמתי לב שרק משה נמצא, ואני שרק חזרתי מחו"ל עם חברים, לא ידעתי על מותה של יונית ושאלתי רגע משה, איפה יונית?
    כולם הסתכלו עליי בפה פעור ומשה שתק עד סוף הארוחה. זוהי בהחלט פאדיחה לא נעימה שאני בחיים לא אשכח

    מאת: דניאל |‏ 25 בספטמבר 2011 | 20:16
  •  הפעם הראשונה שפגשתי את כל המשפחה של בן-זוגי, היתה באירוע משפחתי של יום העצמאות, עם כל המשפחה המורחבת של הדודים ובני הדודים.
    כמובן שדאגתי להתלבש בהתאם לעשות רושם ראשוני טוב, עם עקבים גבוהים.
    האירוע היה על הדשא, לכן אותגרתי מבחינת העקבים.. הכל הלך יחסית בסדר עד שברגע אחד של חוסר תשומת לב, העקב נתקע עמוק בדשא, החלקתי אחורה, כמובן שהשמלה הלבנה (לכבוד יום העצמאות) הפכה ירוקה, כולם התקרבו להסתכל, כל מה שנשאר לי היה להיבלע לאדמה.
    יש לציין שמאז אנחנו כבר 3.5 שנים ביחד והמשפחה שלו אוהבת אותי המון, אבל לעולם לא תשכח לי את הפאשלה הזו.
    כמובן שמאז אני מבררת לפני כל אירוע, האם הוא על רצפה, או דשא, כדי לדעת מה לנעול (:

    מאת: לי |‏ 25 בספטמבר 2011 | 20:01
  • טוב, חשוב לי לציין שבנערותי הייתי תמימה למדיי בכל מה שנוגע לסקס, אמנם קיבוצניקית, אך תמימה :)
    כאשר הייתי בת 14, בארוחה משפחתית, בה ישבנו סביב השולחן: אני, אבא שלי, אחותי הגדולה ואחותי הקטנה, דיברנו על גומות חן, אני בשיא ההתלהבות צעקתי לאבא שלי: "לי יש גומות שאני מוצצת!!!". כמובן שבכלל לא התכוונתי לאיך שזה היה נשמע, הכוונה התמימה שלי הייתה, שיש לי גומות כשאני מוצצת את הכפית כשאני אוכלת מעדן…חחח
    אמא שלי, שבאותו הזמן הייתה במשמרת לילה בבית החולים, סיפרה לי על זה לפני שנתיים ואמרה לי שאבא שלי התקשר אליה בהיסטריה שיש לו בת ש*ל*לה, והיא עוד מתגאה בזה…. מסכן :(

    מאת: הדר |‏ 25 בספטמבר 2011 | 19:54
  • במפגש הראשון שלי עם אמא של בן זוגי אני והוא נכנסים לבית והיא בדיוק החליפה חולצה באמצע הסלון (מיותר לציין שהיא הייתה ללא חזיה)..כמה מביך..
    היא רצה לחדר ואז יצאה לבושה ואז הגיע שלב ה"נעים מאוד". מפגש מוצלח..לפחות הקרח נשבר ;)

    מאת: מיכל |‏ 25 בספטמבר 2011 | 19:48
  •  ישבנו כולם והבא של החבר שלי התחיל לספר על הבן השני שלו.. כמה שהוא בלגניסט והתחיל לגנות אותו בכל מיני כינויים ממש מצחיקים.. אבא שלו מצחיק בטירוף..תוך כדי שתיתי קולה..ופתאום נחנקתי מצחוק והעפתי את הקולה לכל עבר ועלו לי כל הגזים.. פשוט רציתי לקבור את עצמייייי מרוב הבושותתת… או שפעם אחת היה לי מסטיק בפה וצחקתי והמסטיק פשוט עף על השולחן ליד אמא שלו.. אין ספק אני אחת הפדחניות!

    מאת: יפייפיההה |‏ 25 בספטמבר 2011 | 19:40
  •  אז היינו עם המשפחה בצימרים והחזקתי את האח הקטן שלי על הידיים, כי מה כבר יכול לקרות? הבעיה היא שהחלטתי ללכת בלי חזייה באותו יום והוא משך לי את החולצה ככה שראו את הציצ הקטן שהיה לי אז. אולי אם היה לי אז סט לנז'רי לא היה לי ממה לדאוג…

    מאת: גל |‏ 25 בספטמבר 2011 | 18:24
  •  היתי בבית של החבר שלי וככה לפני ארוחת שישי נכנסתי רגע לשירותים..
    ו..אומייגאד אני לא מאמינה שאני נזכרת בזה.. אבל אחיו הקטן פתח את הדלת של השירותים וקלט אותי ומיד סגר..
    אוי זה היה נורא:/

    מאת: li |‏ 25 בספטמבר 2011 | 17:55
  • הפדיחה שלי קרתה היתה בארוחת חג הפסח לפני כמה שנים אצל אמא של האקס שלי…לא מספיק שהגעתי לבושה לא לטעמה( היא תמיד היתה מעבירה עלי ביקורת) , בזמן שאכלתי את הגפילטעפיש הדוחה שהיא עשתה , יצא לי לומר ממש בלי כוונה "איכס" קטן ובנוסף לכל זה כשקמתי למטבח לקחת לי משהו מתוק לשתות החצאית שלי נפתחה ובעלה העליב אותי על הלבוש ועל זה שאני תמיד לובשת "כמה מידות פחות" …ואחריכל זה לא לקחתי בסוף לשתות כלום, חזרתי לשולחן והאקס שלי מזג יין לכולם היין נשפך לי על החצאית! פשוט רציתי למות באותו הערב…ולא לראות אותם יותר…(: משפחה מגעילה!

    מאת: סימונה |‏ 25 בספטמבר 2011 | 17:48
  • לפני כמה שנים נסענו לדודים שלנו לפגוש משפחה מאוד מיוחדת וחשובה מארה"ב שהתארחה בביתם.
    כשהגענו לבית ראינו את האורחים, לבושים בבגדים יוקרתיים, עם תיקים יקרים ותכשיטים מיהלומים.
    באמצע הארוחה הרגשתי ממש רע ותקפה אותי בחילה נוראית. הלכתי להתיישב בצד ובאותו זמן הסתכלתי גם על התיק המהמם של האישה. בחנתי אותו מכל צד, הוא באמת היה יפיפה. בעודי מסתכלת עליו, בלי כל כוונה התחלתי להרגיש משהו עולה לי בגרון, לא הבנתי מה קורה ולא הצלחתי לעצור את זה, כך קרה שפשוט הקאתי ישר לתוך התיק.

    מאת: אביגיל |‏ 25 בספטמבר 2011 | 17:30
  •  בפסח היינו אצל סבתא ואחרי הארוחת החג דוד שלי הביא את כל החברים שלו ( חשווב לציין שהם היו נאי מראה ! )
    בטעות לכלכתי על אחד החברים שלו והוא היה מאוחרי .
    וכל הערב הוא הסתכל עלי ובסוף ניגש אלי ואמר לי את באמת חושבת את זה עלי .
    כן אכן פאדיחה !

    מאת: dorin |‏ 25 בספטמבר 2011 | 17:28
  •  באימא שלו , זה אמיתי .
    הייתי בחו'ל אצל המשפחה ונדרמתי בסלון ובלילה היה חם ולא הצלחתי להדליק את המזגן אז הורדתי חולצה וישנתי עם גוזיה . בבוקר לא שמתי לב וישר הלכתי למטבח וכולם יושבים סביב השולחן ומתפקעים מצחוק ואני לא מבינה למה ! אימא שלי אמרה לי "… " תסדרי את הגוזיה ותלבשי חולצה מותק , ואני קולטת שהפטמה שלי בחוץ וכולם נקרעים מצחוק וברחתי לשירותים מרב בושה ..

    מאת: אני |‏ 25 בספטמבר 2011 | 16:33