מה היה בהשקת הקולקציה החדשה של מארני ב- H&M?

בלי הרבה דחיפות, צעקות והתנפלות הושקה הבוקר הקולקציה המקסימה של מארני ל- H&M | הפאשניסטות התייצבו לעשות קניות - והרבה

מאת  | ‏ 8 מרץ 2012
איטס מארני טיים | צילום: ראובן שניידר

איטס מארני טיים | צילום: ראובן שניידר

עם הניסיון בא הסדר. הדחיפות, הצעקות וההתנפלות היו הבוקר יחסית בשליטה בעזריאלי, בהשקת הקולקציה המקסימה של מארני ל- H&M. הקונים, ובמיוחד הקונות, צויידו בצמידים צבעוניים המקנים כניסה למתחם הסגור בו נמכרה הקולקציה הנשית בלבד (לא צפויה התנפלות בצד הגברי). הם הובלו בקבוצות של 20 איש בלבד ל-10 דקות קצרות של שופינג אינטנסיבי והוגן: אסור לקחת יותר מפריט אחד מכל דגם, אפילו לא בשתי מידות שונות. מי שניסו לעבור על החוק נתקלו בסדרנים ביציאה מהמתחם שביקשו מהן לבחור, ולא יעזרו התחינות.

שמו שעון להגיע בזמן | צילום: ראובן שניידר

40 דקות לפני פתיחת הדלתות פגשנו בראש התור את ציפי, סטייליסטית שהגיעה מחדרה ב-6:45. "לא נתתי לעצמי תקציב", היא אומרת, "מה שאני ארצה אני אקנה, במיוחד אהבתי את האקססוריז". כ-30 מטר אחורה, בעמדה פחות אסטרטגית חיכתה נעה מתל אביב, שלמרות הקרבה הגיאוגרפית התייצבה רק ב-8:30 בבוקר. "ראיתי שמלה אחת שאהבתי, ארוכה עם שני צבעים. אני מקווה שיישאר עוד". על מארני, אגב, היא שמעה רק לאחרונה. המחירים על התוויות לא זולים, חולצה פשוטה ב-299 ₪, שמלות ב- 599, או 799 שקלים, אבל הקונות מעמיסות בלי להסתכל. "חולצה של מארני יכולה להמכר באלפי יורו, ובמסגרת השת"פ כל פריט עולה כמה מאות שקלים", מדגישה זיו קוין, דוברת הרשת השבדית בארץ, שמעריכה כי עד הערב לא יישארו הרבה חתיכות.

מוכנים להסתערות | צילום: ראובן שניידר

מוכנים להסתערות | צילום: ראובן שניידר

בין קבוצת קונות אחת למשנתה סניף H&M נראה כמו כוורת של דבורים פועלות. למוכרים ניתנו 5 דקות הפוגה לרוץ למחסן ולתאי המדידה ולמלא מחדש את המדפים הריקים כמעט. מכל דגם מגיעים לארץ כמה עשרות בודדות של פריטים, מהאביזרים הנלווים עד כמה מאות בודדות. "בדרך כלל המאסה העיקרית נגמרת ביום הראשון או בשלושת הימים הראשונים של המכירה", מעידה קוין. אבל יש תקווה גם למאחרים, "בדרך כלל אנשים מתלהבים, קונים, ואז מגיעים הביתה ומשנים את דעתם. אז יש סחורה שחוזרת בשלב מאוחר יותר".

מדובר באחת הקולקציות היותר יפות שנראו בחנות  | צילום: ראובן שניידר

מדובר באחת הקולקציות היותר יפות שנראו בחנות | צילום: ראובן שניידר

H&M לא מוכנה לשחרר נתונים ספרתיים על מכירות קולקציות הקפסולה של המעצבים הגדולים, אירועים שהפכו כבר למסורת. עם זאת, יש להניח שגם הקולקציה ה"רגילה" רואה זינוק יפה במכירות בימים אלו.

השאירו תגובה