זהירות, טרנדים: חורף 2012 ב"טוונטי פור סבן"
"הציידת", המלקטת", ה"בוגרת", "הטורפת" ו"מלכת השלג" אלו הדמויות שהיוו השראה למעצבי הרשת הצעירה של רנואר | אנחנו לא מכירים אף אחת שתגדיר את עצמה ככה, מה דעתכם?
כמעט 5 שנים עברו מאז הוקמה "TWENTY FOUR SEVEN", הרשת הצעירה של קבוצת רנואר. כיום נראה שמה שהאחות הגדולה לא מנסה אפילו לעשות (להיות עם היד על דופק הטרנדים), התוספת החדשה למשפחה מנסה בכל הכוח, אולי קצת יותר מדי בכוח.
קולקציית החורף הנוכחית של "טוונטי פור סבן" כוללת לא פחות מ-500 דגמים של בגדים ואקססוריז, אותם מעצב צוות בן 5 נפשות חרוצות. לחורף הנוכחי, הפריטים עוצבו בהשראת דמויות נשיות שונות, שנשמעות יותר כמו קריקטורות של נשים מאשר נשים אמיתיות: "הציידת" (זו שיוצאת לדייטים), ה"מלקטת" (שלובשת כל מה שטרנדי אבל יש לה אמירה אישית), ה"בוגרת" (שסיימה הרגע קולג' בארצות הברית), "הטורפת" (עם נטייה לסאדו-מאזו), ו"מלכת השלג" (הרומנטית עם החיבה לשיפון).
טווח המידות ברשת מתחיל נמוך (מידה 32) ומסתיים נמוך (מידה 42), לזאת מצטרפים מחירים עממיים והליכה בכל הכוח על המגמות. כל הנתונים יחדיו קנו ל"טוונטי פור סבן" שם של רשת לבנות עשרה, למורת רוחו של רונקו (רון קאהן), מייסד המותג והמעצב הראשי. "בסקרים שאנחנו עורכים, הגיל הממוצע של הלקוחות שלנו הוא 24", הוא אומר, "כך שאם אני אגיד שאני פונה לבנות 17 אני אחטא לקהל, שהוא מגיל 14 עד 50. הפניה מעולם לא הייתה מכוונת גיל, אנחנו פונים לנשים שרואות בבגדים הזמנה למשחק".
| "יותר קל לקנות מאשר ב-H&M" |
מטרים ספורים מהסניף בעזריאלי, בו פגשנו את רונקו, עתידה להיפתח בשבועות הקרובים החנות הראשונה של הרשת האמריקנית "פוראבר 21" בישראל. בקומה שמעל פועלת מזה כשנה וחצי רשת "H&M". למרות ששתי הרשתות משחקות על משבצת דומה (טרנדיות לעם), רונקו מאמין שהן לא המתחרות האמיתיות שלו. "אני חושב שהרבה יותר קשה לקנות אצל 'H&M' מאצלנו, ועוד יותר קשה אצל פוראבר", הוא טוען. "הם עושים הכל מהכל ואת צריכה להפעיל שיקול דעת משלך. אנחנו מכניסים את הפריטים להקשר ומסדרים אותם בדרך שהכי נכונה לדעתנו. גם לא כל מגמה תהיה כאן אוטומטית, זה חלק ממה שאני קורא 'החוזה שלי עם הלקוחה'. אני בעצם עושה סינון והולך על מה שיהיה נכון ללקוחה שלי". רונקו מציין את "ברשקה", "טופשופ" ואת הקו הצעיר של "זארה" כמתמודדים על אותו פלח שוק, "מפני שגם אלו עושים עבודה נוספת עבור הלקוחה".
| לוותר על הטוטאל לוק |
אם נשים בצד את השמות המגוחכים שניתנו לחלקי הקולקציה, אפשר להתייחס לכמה פריטים מוצלחים שתפסו את עינינו: ז'קט דמוי עור מחורר בצבע כחול כהה (289 ₪), חולצת כפתורים בצבע בורדו וחלק אחורי משתפל (160 ₪), קרדיגן עם פרחים רקומים (199 ₪), וזוג מגפוני בז' בגזרה הנכונה (250 ₪).
את הפריטים של "טוונטי פור סבן", אם היה ספק, מומלץ ללבוש אחד-אחד, ולא כטוטאל לוק. הגבול בין מראה מעודכן לחזות של קורבן אופנה עלול להיות דק מאוד.
מחירים: מכנסיים וחצאיות 150-200 ₪ | חולצות וסריגים 100-200 ₪ | ז'קטים 180-350 ₪
השאר הרבה פחות.
מאת: נטע | 29 בנובמבר 2011 | 18:06