מיני מי: ברברי בגרסת הזאטוטים

הם יפים, מתוקים, גונבים את ההצגה ועכשיו הילדים הללו גם סופר שיקיים כמו ההורים שלהם | מותק, הדגמים של ברברי התכווצו, אבל עדיין בשביל המעיל המפורסם תשלמו 1,500 דולר

מאת  | ‏ 29 יולי 2013

אין מתוק מזה. קמפיין ברברי לחורף 2013/2014 | צילום: ברברי

בעולם שבו כלום אינו קדוש למעט החדש והמרתק, מותגי העל מחפשים דרכים להתבלט ולהיזכר. אבל לצד כל העירום והזעזוע יש מי שזוכר שנוסחה מנצחת לא מחליפים. כאלה הם מנהלי השיווק בבית האופנה ברברי ככל הנראה, שלא שכחו שילדים וחיות תמיד גונבים את ההצגה. בינתיים החברה לא מייצרת ליין לחיות מחמד, אבל לילדים דוווקא כן והקמפיין החדש לבגדי ילדים פורט על כל נימי הנפש בלי בושה.

צילום: ברברי

קמפיין החורף מציג תמונות בשחור לבן של זאטוטים חמדמדים בקבוצות ובצמדים, עומדים מחויכים ונבוכים או מניחים זה על זו את הראש. מתיקות פרימיום. ואם מודל המיני של מעיל הטרנץ׳ הקלאסי לא סוחט מכם קריאות מביכות, ברברי מביאים הפעם חדשה חמודה-מזעזעת; גרסאות מוקטנות של דגמים מקולקציית המסלול של ברברי פרורסום.

כן כן, סוודר הקשמיר עם הלבבות, מעיל צבאי, טרנץ׳ עור ועוד מיני דגמים נבחרים מהמסלול שהפכו ללהיט זוכים לגרסה מוקטנת. המחירים, אם תהיתם – לא שווים לכל כיס בלשון המעטה. הפריט הזול ביותר – גרביונים, מתחיל ב-50 דולר והפריט היקר ביותר, מעיל הטרנץ' האיקוני – עולה 1,500 דולר. גרושים.


אז מחד, מדובר בקמפיין חמוד להפליא. מאידך, כל העניין די מלחיץ ובעיקר מסמן את קץ הילדות, ובנוסף, עלול לגרום לחובבי בית האופנה לשכנע את עצמם שיש להם גפיים קצרות מספיק.

צילום: ברברי

צילום: ברברי

צילום: ברברי

צילום: ברברי

השאירו תגובה