שוקינג: השפתון האדום עושה קאמבק

אחרי הטירוף סביב שפתונים סגולים, כחולים ושחורים עולם האופנה מחזיר עטרה ליושנה עם ליפסטיק אדום לוהט, במראה ישן וטוב. אדום עולה בשבועות האופנה, על המסלול של דולצ'ה וגבאנה, ברברי, מיסוני ועוד

מאת  | ‏ 28 ספטמבר 2014
אדום אדום. צילום: גטי אימג'ס

אדום אדום. צילום: גטי אימג'ס

מדי עונה על המאפרים המומחים של תצוגות האופנה לחשוב על דרכים חדשות לגרום ללוקים לבלוט. כעת ניכר שהליפסטיק האדום והאלמותי הוא הנשק העיקרי, ומציג קאמבק רותח בשלל תצוגות האופנה בשבועות האחרונים.

זאק פוזן
בכדי להשיג את סטייל הרטרו הקלאסי המאפר המומחה קבוקי הניח בעדינות עיפרון על שפתיהן של הדוגמניות ואז הוסיף שכבה של אודם בצבע כתום-אדום. כדי לתת ללוק את הטאץ' הסופי הוא הוסיף מעט גלוס לצללית של הדוגמניות ונגיעה של מסקרה -אלו הותירו את מרכז תשומת הלב על השפתיים.

זאק פוזן. צילום: גטי אימג'ס

זאק פוזן. צילום: גטי אימג'ס

זאק פוזן. צילום: גטי אימג'ס

רטרו נקי ויפה. זאק פוזן. צילום: גטי אימג'ס

דולצ'ה וגבאנה
מאסטרו האיפור, פאט מקגארת', החליטה לעדכן את הגישה הקלאסית לאודם האדום עם הטכניקה הייחודית שלה. ראשית, היא שרטטה בעזרת עפרון את חלקי השפתיים החיצוניות בתערובת של שפתונים. אחר כך היא התמקדה בהנחת הליפסטיק מאט בצבע רובי אדמוני אותו הניחה במרכז השפתיים במה שהיא כינתה באתר Refinery 29, "אפקט עשיר ומלא". על ידי משחק עם טקסטורות משנים את האופן שבו התאורה פוגעת בשפתיים ובמקרה הזה, האודם הגדיל את כל חלל הפה ויצר אסתטיקה מאוד חושנית.

אפקט עשיר ומלא. דולצ'ה וגבאנה. צילום: גטי אימג'ס

אפקט עשיר ומלא. דולצ'ה וגבאנה. צילום: גטי אימג'ס

קנדל ג'נר בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה. צילום: גטי אימג'ס

קנדל ג'נר בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה. צילום: גטי אימג'ס

מיסוני
העור במסלול של מיסוני היה אמור להיראות "מעט מזיע", אך השפתיים של הדוגמניות היו ההיפך המוחלט. לוסיה פיירוני הניחה שפתון על השפתיים וערבבה את הקצוות עם מקל לניקוי אוזניים ואז הוסיפה גוון אדום אחר באמצע הפה. שימו לב שגם פה הפיניש היה מאט. מזהים טרנד?

העור מזיע, השפתיים מדוייקות. צילום: גטי אימג'ס

העור מזיע, השפתיים מדוייקות. צילום: גטי אימג'ס

מיסוני. צילום: גטי אימג'ס

מיסוני. צילום: גטי אימג'ס

אנטוניו בררדי
המאפרת ואל גרלנד הלכה על לוק ששילב בין שני פיגמנטים של צלליות אבקתיות, אחד בצבע אדום "מחשמל" ואחד בניאון כתום, כדי להשיג את הגוון העשיר ואז עירבבה אותם יחד עם גלוס נקי. מדובר בפרויקט "עשה זאת בעצמך" שיוכל להתאים בין הצלליות שלכן לשפתיים. ההשראה, לדבריה, הם פרחים.

אנטוניו בררדי. צילום: גטי אימג'ס

אנטוניו בררדי. צילום: גטי אימג'ס

ערבוב בין צלליות. צילום: גטי אימג'ס

ערבוב בין צלליות. צילום: גטי אימג'ס

ברברי
עור בהיר וזוהר, עיניים בהירות ושפתי רובי עמוקות היוו את המודל של נערת הברברי העונה. הצבע המסוים בו השתמשו בתצוגה האחרונה היה בעל פיניש סאטן.

נקי ובהיר. ברברי. צילום: גטי אימג'ס

נקי ובהיר. ברברי. צילום: גטי אימג'ס

פיניש סאטן. צילום: גטי אימג'ס

פיניש סאטן. צילום: גטי אימג'ס

טופשופ יוניק
אשפית האיפור, האנה מורי, מדגישה שהשפתיים של טופשופ היו "חסרות מאמץ עם נגיעות צבע מלאות בזוהר, של בחורה שרק התנשקה". כדי להגיע לפיניש החלומי היא השתמשה באצבעות שלה כדי להניח את השפתון האדום ואז הוסיפה מעליו שפתון בגוון בורדו עז. העירבוב יוצר צבע בורדו "נגיש" במיוחד.

טופשופ יוניק. צילום: גטי אימג'ס

טופשופ יוניק. צילום: גטי אימג'ס

 

לוק חסר מאמץ. קארה דלווין בטופשופ יוניק. צילום: גטי אימג'ס

לוק חסר מאמץ. קארה דלווין בטופשופ יוניק. צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה