כל הנוצץ זהב: אז איך הקולקציה שהביאו לארץ בנות הקרדשיאן?

האחיות לבית קרדשיאן עדיין לא מגיעות לכאן לביקור, אבל הבגדים שלהן כן | קולקציית הקפסולה של קורטני, קים וקלואי מגיעה לסניפי "דורותי פרקינס" ומאפשרת לכל אחת מאיתנו להתחבר למלכת הטראש הפנימית שבה | ותכל'ס, במי מאיתנו אין אחת כזו?

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2012

כמו לחלוק עימן ארון בגדים. הקרדשיאנס | צילום: יח"צ

קים קרדשיאן מצאה את עצמה לפני כשבועיים במרכז שערוריית טוויטר לא קטנה, כשהעזה לצייץ ציוץ תמיכה באזרחי ישראל עם פרוץ המבצע בעזה. מי שידועה בעיקר בטקסטים עמוקים כגון "לילה טוב מיאמי!" או "איזה כיף, הולכת למסיבה של 'מידורי'!" זכתה לפתע לאיומים ברצח מצד עוקביה הפרו-פלסטינים ולתגובות תומכות מצד הטוקבקיסטים הישראלים.

ציוץ התמיכה הזה היה אולי צעד ראשון ביחסים החדשים בין כוכבת הריאליטי לבין ארצנו הקטנטונת, שעד כה הסתכמה בעיקר באייטמי רכילות ופפראצי בכיכובה שהתפרסמו אצלנו. הידידות הזו מקבלת כעת חיזוק נוסף בדמות קולקציית הקפסולה החדשה של קים ואחיותיה, קורטני וקלואי, שמגיעה לסניפי "דורותי פרקינס" בארץ.

שיתוף הפעולה בין האחיות קרדשיאן לרשת הבריטית הוא למעשה ההזדמנות הראשונה של הפאשניסטות הישראליות להתרשם מקרוב מקו אופנה של הקרדשיאניות, שבמסגרת אימפריית המיליונים שלהן מתחזקות את רשת הבוטיקים "DASH" ומעצבות גם קולקציה ל"סירס". קולקציית הקפסולה שלהן הושקה ב-250 סניפים של "דורותי פרקינס" ברחבי בריטניה, אך רק ב-13 מדינות נוספות בעולם שנבחרו אישית על ידי האחיות, ביניהן ישראל.

מוזמנת אלינו אני טיים. קים קרדשיאן בקולקציה המשפחתית | צילום: יח"צ

דה קרדשיאנס. כפרות באלגנט | צילום: יח"צ

קורטני קרדשיאן | צילום יח"צ

| טראש – אלגנט |

החיבור לאחות הגדולה של "טופשופ" נראה קצת לא טבעי במבט ראשון: המותג "קרדשיאן" מגלם בתוכו את כל מה שטראשי, פרחי ואמריקני, בעוד ש"דורותי פרקינס" נחשבת לרשת בוגרת, אלגנטית ובריטית בכל מובן המילה. אבל במבט שני, ברור לגמרי כיצד השידוך הזה מועיל לכל הצדדים – "דורותי פרקינס" מרוויחה באזז יקר ערך, שמסייע לה להיראות צעירה ואטרקטיבית יותר, ואילו הקרדשיאניות מרוויחות חיבור לרשת אירופאית שמייצרת דגמים במידות 36-50 ונותנת מענה לצעירות בעלות קימורים ברחבי העולם. גם הגילאים של קורטני, קים וקלואי – 33, 32 ו-28 בהתאמה – הם בדיוק הגילאים האידיאליים של קהל היעד של הרשת.

הבנות אולי לא אחראיות לכל סקיצה וכל דגם, אבל מגע ידן ניכר היטב בכל הקולקציה. בכלל, יש תחושה שהקרדשיאנס פשוט פתחו את ארון הבגדים – או חדר הארונות – הפרטי שלהן, אפשרו לנו לפשוט על המדפים ולמדוד את הפריטים בעצמנו. שמלת המיני השחורה עם הסוגר המוזהב במחשוף – ללא ספק פריט הדגל בקולקציה – נראית כאילו נלקחה הישר ממלתחת השטיח האדום של קים, בעוד שז'קט הפאייטים המוזהב הוא בהחלט פריט שקלואי היתה לובשת לארוחת ערב עם הבעל לאמאר אודום.

לחובבות מחשופים עמוקים. קים קרדשיאן | צילום: יח"צ

במיוחד לבעלות הקימורים. שמלה (מימין לשמאל): 339 ש"ח, 379 ש"ח, 319 ש"ח | צילום: יח"צ

ג'קט מנומר וג'קט טאי דאי: ג'קט 419 ש"ח | צילום: יח"צ

קלאץ' של דורותי פרקינס, קולקציית קרדישיאן. מחיר: 249 ש"ח | צילום: יח"צ

תיק: 249 ש"ח, ג'קט: 419 ש"ח | צילום: יח"צ

| מיוצר עבור אגן ים תיכוני |

הקולקציה כוללת פריטים קלאסיים כמו ז'קטים מחויטים, חולצות שיפון או מכנסי ג'ינס שחורים בשלושה דגמים (אחד לכל אחות), אבל גם פריטים שיגרמו לכם להחסיר נשימה כמו שמלת פאייטים צמודה ומבליטת חמוקיים, תיקי קופסא קטנים וחצאית עיפרון עם עיטורי פפיון בצדדים. שווה לשים לב גם לשמלות המיני הקונסטרוקטיביות האופייניות ל"דורותי פרקינס", שזכו לטאץ' קרדשיאני בהדפסים דמוי תחרה או טאי-דאי.

וכמובן, אי אפשר לדבר על ליין אופנה של האחיות קרדשיאן מבלי להזכיר שהוא כולל לא מעט פריטים מנומרים, כמצופה. אל תטעו – מדובר בחברבורות לא מעודנות בעליל, כאלה שיקרצו לכל חובבת הדפסים מושבעת שמוכנה לאמץ את הטרנד הזה באומץ, אבל סביר להניח שיהיו לא מעט מביניכן שישכילו לעשות זאת.

האמת? זו אולי הסיבה העיקרית שבגללה בחרו הקרדשיאנס להשיק כאן את הקולקציה שלהן. קשה לדמיין את הבריטיות מצליחות למלא את השמלות הללו בקימורים נדיבים או בוחרות להדס ברחבי הממלכה בשמלת פאייטים או ז'קט מנומר, אבל אפשר לומר בבטחה שרוב הפריטים בקולקציה יחמיאו מאוד לאגן הים התיכון הישראלי, והכי חשוב – יקרצו לכל פאשניסטה שבליבה תמיד חלמה לצעוד על השטיח האדום באיזו השקה של "מידורי".

ג'קט של דורותי פרקינס, קולקציית קרדישיאן. מחיר: 299 ש"ח | צילום: יח"צ

חברבורות ארץ ישראליות. קרדשיאן בקולקציה החדשה | צילום: יח"צ

Kardashian Kollection ב"דורותי פרקינס", בסניפי קניון שרונים וקניון ארנה.

טווח מחירים לקולקציה: 209-419 ש"ח.

השאירו תגובה

 

  •  איך אנשים לא יודעים להחמי

    מאת: אורח |‏ 1 באפריל 2014 | 14:29
  • מהה הקשר פוטושופ מה ?? שמעתם על יופי טבעי ועל איפור מקצועי ??
    קלואי הורידה במשקל אתם יודעים??
    יובל זה לא פוטושופ,קורטני משתנת
    התוכנית שלהם מגיעה לישראל רק אחרי 4-5 חודשים ואנשים משתנים במראה שלהם מה אתה רציני ???

    מאת: מה אכפת לכם |‏ 7 ביוני 2013 | 09:02
  •  והגזרה הצמודה הזאת בירכיים לא מחמיאה אפילו לבנות כמו גל גדות. זאת שמלה שצריך לבוא קומפלט עם פוטושופ.

    מאת: לילי |‏ 28 בנובמבר 2012 | 00:11
  •  אחחח… אם הפוטושופ היה עובד גם במציאות

    מאת: ליאת |‏ 26 בנובמבר 2012 | 14:41
  •  

    מאת: פטל |‏ 26 בנובמבר 2012 | 12:14
  •  

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 26 בנובמבר 2012 | 11:41
  •  כמה קנאה,, נכון יש שם המון פוטושופ בייחוד על קלואי היא ממש לא רזה ככה
    אבל לא נורא, מה שיש להן זה בזכות עבודה קשה, בשתי ידיים

    מאת: מונה |‏ 26 בנובמבר 2012 | 09:59
  • חסרה לי עוד עבודת פוטושופ וזה יהייה מושלם :o:o:o
    אבל קולקציה יפה בלי קשר :P

    מאת: נוי |‏ 25 בנובמבר 2012 | 21:54
  •  

    מאת: סיון |‏ 25 בנובמבר 2012 | 18:38
  •  אמאלה, הן כבר לא ניראות אנושיות, אלא כמו בובות ברבי.

    מאת: יעלי |‏ 25 בנובמבר 2012 | 17:58
  • בגדים פרחיים, ולא רק זה אלא גם לא מקוריים.

    מאת: נטע |‏ 25 בנובמבר 2012 | 17:31
  •  

    מאת: פאשניסטה ציונית |‏ 25 בנובמבר 2012 | 17:28
  •  

    מאת: חסוי |‏ 25 בנובמבר 2012 | 15:15
  •  וכמהיקרו כמה פוטושופ שמו על קורטני היא לא דומה לעצמה בכלל ….

    מאת: יובל |‏ 25 בנובמבר 2012 | 14:54
  • ואם דורותי פרקינס זה למבוגרות, אז איך גילאי 21-33 הם בדיוק הגילאים שאליהם מכוונת הרשת?

    מאת: אתי |‏ 25 בנובמבר 2012 | 13:07