בר רפאלי תמכור תחתונים

דוגמנית-העל הישראלית תחבור לדודי בלסר, פעם דוגמן והיום עורך דין ואיש עסקים, לצורך מיזם אינטרנטי חדש בשם "Undeez" | בתוכנית – אתר שימכור לכן תחתונים, גרביים וטי שירטים אונליין | "אין לי זמן ללכת לקנות תחתונים", מודה רפאלי

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2011

בר רפאלי מוכרת הלבשה תחתונה | צילום מסך

אם כבר ביזנס חדש אז שיעסוק במה שהיא הכי טובה בו - לנז'רי. מתוך הקמפיין של בר רפאלי ל"פאשיונטה" | צילום מסך

עם כל הכבוד ל"אסקדה" ול"אמפוריו ארמאני", כשחושבים על בר רפאלי – חושבים על הלבשה תחתונה. הפריצה העולמית של רפאלי כחברתו של ליאונרדו דיקפריו הלכה יד ביד עם השער שלה ב"ספורט'ס אילוסטרייטד" והתמונות שלה לבושה במעט מאוד בד על שערי מגזינים בעולם, שלא לדבר על הקמפיינים ל"בוניטה דה מאס" ו"פאשיונטה".

לכן, החיבור של רפאלי למותג כמו "Undeez", המיזם החדש של דודי בלסר, הוא יותר טבעי מתחתוני 100 אחוז כותנה. "אני פותחת חברה אינטרנטית בשם Undeez", סיפרה רפאלי בראיון ל-ELLE האחרון. "אתר האינטרנט, Undeez.com, יושק בנובמבר ותוכלו לקנות בו בגדים – תחתונים, גרביים וחולצות טי לגברים ולנשים – מבדים רכים מאוד".

אבל מה חלקה של רפאלי בפרויקט? בר טוענת שהקימה את החברה עם "חבר", כשהכוונה כמובן לדודי בלסר, שיכהן כמנכ"ל החברה. בלסר, פעם הפנים והגוף של "קסטרו" ועוד כמה מותגים זניחים כמו "ורסאצ'ה", "גוטייה" ו"קלווין קליין", הוא היום איש עסקים ויזם, שהבין שאת הקשרים שלו בעולם האופנה אפשר לנצל לטובת פרויקטים עסקיים. רפאלי עצמה תתעסק בצד היצירתי והשיווקי, וכמובן תככב כפרזנטורית.

בר רפאלי תמכור הלבשה תחתונה | צילום מסך

גם שותפה וגם פרזנטורית. מתוך הקמפיין של בר רפאלי ל"פאשיונטה" | צילום מסך

בר רפאלי תמכור הלבשה תחתונה | צילום מסך

תכלס, לא תקנו ממנה חזיה? מתוך הקמפיין של בר רפאלי ל"פאשיונטה" | צילום מסך

| מגירת התחתונים של דיקפריו |

זאת לא הפעם הראשונה שרפאלי חוצה את הקווים – לפני כשנתיים היא עיצבה דגם ביקיני שחור קטנטן עבור מותג בגדי הגלישה "הארלי". לנו, בכל אופן, יש תחושה שמשום מה ההחלטה של בלסר לצרף אותה לפרויקט לא נבעה ממניעים יצירתיים, אלא דווקא בזכות שוויה כמותג והיכולת שלה לשווק כל דבר שהיא נוגעת בו, באמצעי מדיה בכל העולם.

דוגמית מעמוד הבית של האתר

דוגמית מעמוד הבית של האתר

שימו לב לשימוש המושכל של רפאלי בחוויות האישיות שלה באותו ראיון ל-ELLE, כדי לקדם את "Undeez": "כשאני מוצאת זוג תחתונים שאני אוהבת, אני קונה שלושים זוגות באותו צבע. אבל אין לי זמן ללכת לקנות תחתונים כל הזמן, והיו לי בני זוג עם אותה בעיה – אף פעם לא היה להם זמן ללכת לקנות גרביים ותחתונים, זה בטוח! – אז האתר הזה נהדר, כיוון שאחרי שתירשמו, תקבלו את כל הפריטים הללו אליכם הביתה ישירות, בכל חודש".

צועדת לעבר עולם העסקים. בר רפאלי | צילום: גטי אימג'ס

צועדת לעבר עולם העסקים. בר רפאלי | צילום: גטי אימג'ס

מחוכם? לא ממש, אבל עובד. רפאלי הצליחה לגרות את דמיונם של הקוראים, שמיד חושבים על דיקפריו מפשפש במגירת התחתונים שלו בייאוש, ולגייס גם את שרידי מערכת היחסים המתוקשרת שלהם לצרכיה העסקיים. תוסיפו לזה כמה תמונות קטלוג שלה בתחתונים, ותבינו את מה שבלסר הבין מזמן: יש דברים שכנראה לא יכולים להיכשל.

>> התחזית האופנתית לשנה החדשה: בר רפאלי נכנסת לעולם העסקים

השאירו תגובה

 

  •  גם למכור תחתונים זה מתחיל להיות קשה עבורה – מה גם שהיופי הולך ונעלם ופתאום גודלת לנו ציפי ( ציפורההההההה ) במלוא מובן המילה .
    מדוגמנית מבוקשת הפכה למצייצת כרונית בביצה המקומית ומתחפזת עם ציון ברוך כתחליף לדקפריו ….
    נו ….- גדולתה ושיאה נשארו הרחק מאחור !!!!
    ( ועכשיו יקלל אותי קרוב המשפחה : דני ב. )

    מאת: שקד |‏ 30 באוקטובר 2011 | 11:59