בשושו: הבת של מיק ג'אגר הצטלמה לקמפיין בים המלח
מבלי שאף אחד ידע, הדוגמנית המצליחה ג'ורג'יה מיי ג'אגר הגיעה לארץ עם צוות שלם והצטלמה בין הבולענים לקמפיין החדש של המותג הסבנטיזי פיורוצ'י, במה שנראה כמו הומאז' מושלם לתקופת הזוהר של אבא מיק ואמא ג'רי הול. יצא לוהט
הקיץ הזה שופע הופעות של אמני מפתח בארץ, אבל הופעה אחת, לוהטת במיוחד, עברה לה מתחת לרדאר. רק ברי מזל זכו לפגוש באחת הצאצאיות של אדוני הרוקנרול העולמי על חופי ים המלח לאחרונה, וכעת מגיעות ההוכחות: הדוגמנית הפופולרית ג'ורג'יה מיי ג׳אגר הגיעה ארצה על מנת להצטלם לקמפיין של אחד הלייבלים הכי נוסטלגיים ואהובים מתקופת הזוהר של הוריה, מיק ג'אגר וג'רי הול.
הלייבל שהביא לפה את ג'אגר הוא פיורוצ'י, מותג דנים בועט מהסבנטיז שאנשי סטודיו 54 לא היו זזים מילימטר בלעדיו. המותג נסגר בשנת 1986 בעקבות קשיים בניהול, והוחיה מחדש לפני שנתיים בעזרת זוג יזמים בשם ג'ייני וסטיבן שייפר, שלא מנסים להמציא את הגלגל מחדש אלא נותנים לרוח החופשית של המותג להתבטא ולצאת כמו מקפסולת זמן לתוך המילניום החדש. מדובר במותג טרנדי ומדובר מאוד שהשתלט לאחרונה במהלך פופ אפ על קומה שלמה בבית הכלבו הלונדוני "סלפרידג'ס".
הבחירה בג'ורג'יה מיי היא סטייטמנט ברור: ריענון של אייקון מהסבנטיז, וכך גם נראית ההפקה הלוהטת שצולמה, כאמור, אצלנו, ולוקחת השראה ישירה מהמודעות הישנות של המותג, ספציפית מקמפיין דומה שצולם בשנת 1977 ובו בגדים כמעט זהים.
גם הגזרות דומות לאלה של פעם, והפריטים המופיעים בתמונות כבר הפכו כמעט לגמרי לסולד אאוט, כמו חולצת המלאכים הפופולרית של המותג שאזלה תוך שעות ספורות. באחת התמונות אף מופיע שלט בעברית עליו נשענת ג'ורג'יה מיי והכיתוב קורא בעברית "סיבובים מסוכנים", בעוד שהתרגום באנגלית מתריע מפני קימורים מסוכנים והופך את כל העניין לסקסי יותר.
את הלייבל המקורי הקים איליו פיורוצ'י, רוח חיה ובועטת בסטודיו 54וחבר קרוב של אנדי וורהול וקית' הרינג, שאף נהג לצייר על הג'ינסים שלו ביד. פיורוצ'י ידוע כמעצב הראשון שיצר סקיני ג'ינס לנשים, ואחריו הגיעו גם קלווין קליין ורבים אחרים.
בני הזוג שייפר החליטו להחיות את המותג לאחר שנתקלו ב-3,000 זוגות ג'ינסים של המותג שאוחסנו במחסן במילאנו במשך שנים. את אחד הג'ינסים הם עיבדו בעזרת המעצבת ונוצ'ה דה רוסי החביבה על ביונסה, כדי שיתאים להיום. לאט לאט הצטרפו להם עוד כמה פריטים, בגדי ים, חולצות וסווטשירטים והמותג חזר לעניינים.
"הסקסיות של פיורוצ'י תמיד הייתה יותר הומוריסטית מאשר פתיינית", אומרת שייפר. "הפתיינות מאוד טבעית והבנות תמיד נראות מאושרות ובטוחות בעצמן. הן יודעות מי הן. יש בזה העצמה נשית".
השאירו תגובה