שון לוי ואביב שניידר על המסלול של סאן לורן
שתי הדוגמניות הישראליות עלו אמש על מסלול התצוגה הנחשב של סאן לורן וגרמו לתעשיית האופנה המקומית להחסיר פעימה. בשביל לוי, שגם לוקחת חלק בקמפיין החדש של הלייבל, מדובר כבר בפעם השנייה על המסלול הפריזאי, בעוד שלשניידר, ששבוע שעבר התהלכה בפנדי, זו נקודת שיא מדהימה בהחלט
הדוגמנית שון לוי היא אחת ההבטחות הישראליות הגדולות ביותר בעולם הדוגמנות, וכובשת את מסלולי העולם צעד אחר צעד עם הלוק והאטיטיוד הייחודיים לה. אמש ברי המזל זכו לצפות בה כובשת עוד פסגה בקריירה, כשצעדה בשנית בקריירה על מסלול סאן לורן בשבוע האופנה של פריז, ממש באותו יום בו נחשף כי היא מככבת בקמפיין החדש של הלייבל העילי.
סאן לורן העלו את תמונתה של לוי בת ה-21 לחשבון האינסטגרם הרשמי של בית האופנה מספר שעות לפני התצוגה, כחלק מהקמפיין הכולל פורטרטים עוצמתיים אותם צילמה האמנית וצלמת האופנה הידועה קולייה שור.
היחסים של לוי עם בית האופנה החשוב התחילו בספטמבר. האגדה מספרת שלאחר שלוי, כדורסלנית מקצועית לשעבר, החליטה להסתפר ברגע שסיימה את שירותה הצבאי, היא הצטלמה שוב עבור הסוכנת אלינור שחר והצילומים החדשים עשו את דרכם לידי מלהקי סאן לורן, שהחליטו לקחת אותה לתצוגה הקודמת בשבוע האופנה של פריז.
בהמשך ראה אותה הצלם מריו טסטינו, נפל שדוד והחליט לצלם אותה למספר פרויקטים, ומאז היא עובדת ומתקדמת, הוחתמה בסוכנות עלית והופיעה כבר בתצוגות של מוסקינו, ג'רמי סקוט, ויקטור אנד רולף וגליאנו.
שון לוי בלטה היטב בין הדוגמניות בתצוגה מאחר ששיערה הקצר נצבע באדום לוהט, אבל היא לא הייתה הישראלית היחידה על המסלול. גם אביב שניידר (המיוצגת גם היא על ידי אלינור שחר) הלכה שם, ונראתה מאוד בבית עם תלתליה הקצרים המזוהים עמה. בשבוע שעבר ניתן היה למצוא את שניידר בתצוגה של פנדי בשבוע האופנה במילאנו, ונראה שנפתחו גם לפניה המסלולים הגדולים באמת.
לוי ושניידר הופיעו על המסלול בבגדי הקולקציה השנייה של אנתוני וקארלו ללייבל, בתצוגה שנערכה בחצר בניין המותג שנמצא בשיפוצים, והפיגומים היו לחלק מהתפאורה. על מנת שהאורחים המכובדים לא יצטננו, הניחו על הכיסאות שמיכות ממותגות.
בין הצופים בתצוגה המצופה אפשר היה למצוא קהל משובח שכלל את קייט מוס שרלוט גינסבורג, זואי קרביץ, קתרין דנב, אסאפ רוקי, לו דויון ואווה הרציגובה. מאה אאוטפיטים צעדו בתצוגה, שחלקה התרחשה בגשם, וחשפה שלוש קולקציות: נשים, גברים ושמלות ערב.
וקארלו ממשיך להיות נאמן להיסטוריה הענפה והאיקונית של המותג שהוצב בכס מלכותו, ומוסיף לביגוד האפל והמסתורי את הטאץ׳ האישי שלו, של גלאם פלרטטני יותר. החצאיות גבוהות ככל האפשר, העור והתחרה משחקים ביניהם משחקי כוחות, וגזרת החליפה ממשיכה להיות מפורקת ומורכבת מחדש שוב ושוב.
אלמנט שהוסיף הפעם וקארלו היה בטנת השרלינג, שהציצה ממקומות לא צפויים ולקחה את הכל לכיוון הררי וקשוח יותר. את אלה איזן המעצב בפריטים מנצנצים ואולטרה-נשיים, כמו מגפי כסף זוהרים שהגיעו עד לברכיים.
"אני אוהב את הגישה החתרנית של מר סאן לורן לבגדים" הצהיר לפני התצוגה. "את הרומנטיקה האפלה שלו, עם קריצה פרוורטית. רציתי שהקולקציה הזאת תיתן תחושה של קריאה נוספת, כמו פנטזיה רדיקלית של המורשת הזו".
השאירו תגובה