ג׳נר אימפריה: קנדל מקום שלישי ברשימת הדוגמניות הרווחיות בעולם
אז נכון, ג'יזל עדיין מקום ראשון, אבל אותנו בעיקר מעניין המהפך המדהים שקנדל עשתה ממקום 16 בשנה שעברה למקום השלישי והמכובד אותו היא חולקת עם סופרמודל אמריקאית אחרת, קרלי קלוס. אז מי עוד נכנסו לעשירייה הפותחת ולמה הכי משתלם להיות מלאכית של ויקטוריה׳ס סיקרט? לפורבס כל התשובות
איך פורשים ועדיין נשארים בטופ? תשאלו את ג'יזל בונדשן, שלמרות שהודיעה השנה על פרישתה מהמסלול, ממשיכה להיות הדוגמנית הרווחית ביותר בעולם. מגזין פורבס פרסם את הרשימה השנתית של הדוגמניות המצליחות ביותר בעולם, ולמרות שההכנסות שלה הצטמצמו משמעותית, ג'יזל בת ה-36 עדיין מובילה את הרשימה בפער גדול, מעמד שהיא אוחזת בו מאז שנת 2002.
הפרישה מהמסלול אכן פגעה לה בכיס – השנה הרוויחה בונדשן 30.5 מיליון דולר לעומת 44 מיליון דולר בשנה שעברה. ההפרש עצום, אבל בונדשן עדיין מרוויחה כמעט פי שלוש ממי שהגיעה למקום השני ברשימה, אדריאנה לימה. למרות הפרישה מהמסלול, בונדשן ממשיכה להציג רווחים נאים בזכות קמפיינים גדולים בכיכובה עבור שאנל, קרולינה הררה, פנטן ועוד. לימה, לעומת זאת, מוכיחה שדיל ארוך שנים עם ויקטוריה'ס סיקרט שווה יותר מכל קמפיין אחר, וקופצת מהמקום השלישי בשנה שעברה למקום השני, עם הכנסות של 10.5 מיליון דולר. בגיל 35 היא המלאכית עם הוותק הרב ביותר בהיסטוריה של מותג ההלבשה התחתונה, וככזו, מרוויחה יותר מאחיותיה המכונפות.
אבל התכנסו כאן היום כדי לדון במהפך המדהים שעשתה קנדל ג'נר בשנה אחת בודדה, כשהיא חולקת את המקום השלישי והמכובד ביותר עם דוגמנית אמריקאית נוספת, קרלי קלוס בת ה-24. שתי הסופרמודלס, שהכניסו השנה 10 מיליון דולר לכיסן הפרטי, עשו קפיצה משמעותית ב-12 החודשים האחרונים. ג'נר זינקה מהמקום ה-16 בעוד שקלוס עברה באלגנטיות מהמקום ה-10.
על פי פורבס, קלוס היא הדוגמנית שאוחזת במספר הקמפיינים הגדול ביותר ברשימה (לא פחות מ-18 במהלך השנה), בעוד ג'נר צברה את ההון הפתאומי בעזרת קמפיינים נחשבים כמו אסתי לאודר וקלווין קליין. אחת הסיבות שקלוס הכפילה את רווחיה וג'נר שילשה אותם, היא הנוכחות שלהן ברשתות החברתיות, ובעיקר באינסטגרם. המותגים מכירים בכוחו של קהל העוקבים שלהן, המהווה שיקול רציני בחתימה על קמפיין וגם בתמחור שלו. מה שכן, פורבס לא ציינו שהשתיים גם שייכות לחבורה המתועדת היטב של הנשים שמקיפות את טיילור סוויפט. יתכן וזהו רק צירוף מקרים, אבל יכול מאוד להיות שסוויפט, שמפרגנת לחברותיה בכל הזדמנות ונהנית מקהל עוקבים גדול יותר, גם היא פקטור בפופולריות ההולכת וגדלה שלהן. אם אכן כך הדבר – תזכרו איפה קראתם לראשונה על אפקט סוויפט.
במקום החמישי ניצבת עוד חברה טובה של סוויפט – ג'יג'י חדיד. חדיד לא נכנסה לרשימה בשנה שעברה, אבל לא מפתיע לראות שהפופולריות האדירה שצברה במהלך השנה תורגמה גם לדולרים, עם קמפיינים למייבלין וטומי הילפיגר. זו עוד הוכחה לכוח המתגבר של הרשתות החברתיות – כוכבות האינסטגרם זינקו ברשימה וגברו על דוגמניות ותיקות ועסוקות שנכללו בעשירייה הפותחת בשנה שעברה, כמו דואוצן קרוס וג'ואן סמולס (זה הזמן לחזק את האינסטוש, גירלז). חדיד בת ה-21 הרוויחה 9 מיליון דולר השנה וחולקת את המקום החמישי ברשימה עם רוזי הנטינגטון-וויטלי, שבגיל 29 כבר התרחבה מדוגמנות למשחק ואת מרבית המיליונים שלה השנה גרפה הודות לשיתוף פעולה עם מרקס אנד ספנסר בקולקציות הלבשה תחתונה, בישום ואיפור.
ומה עם קארה דלווין? בשנה שעברה הדוגמנית הבריטית האהובה ניצבה במקום השני, בעוד השנה היא במקום השביעי בלב. אבל הסיבה היא ההכנסות הגדולות של הדוגמניות שחולקות איתה את הרשימה ולא צניחה ניכרת בהכנסותיה שלה. היא הרוויחה 8.5 מיליון דולר השנה לעומת 9 מיליון דולר בשנה שעברה, וזאת בזמן שהיא ממשיכה לעשות את המעבר מדוגמנית לשחקנית עולה.
והנה הרשימה המלאה:
1. ג'יזל בונדשן – 30.5 מיליון דולר
2. אדריאנה לימה – 10.5 מיליון דולר
3+4. קרלי קלוס וקנדל ג'נר – 10 מיליון דולר
5+6. ג'יג'י חדיד ורוזי הנטינגטון-וויטלי – 9 מיליון דולר
7. קארה דלווין – 8.5 מיליון דולר
8. קנדיס סוונפול – 7 מיליון דולר
9. ליו וון – 7 מיליון דולר
10. מירנדה קר – 6 מיליון דולר
11+12. לארה סטון ונטליה וודיאנובה – 5.5 מיליון דולר
13-15. קייט מוס, אלסנדרה אמברוסיו ודאוצן קרוס – 5 מיליון דולר
16. ג'ואן סמולס – 4.5 מיליון דולר
17-20. לילי אלדריג', טיילור היל, ברברה פלווין וג'סמין טוקרס – 4 מיליון דולר
סוף סוף דוגמניות אמיתיות ולא פח רפאלי…
מאת: יניב | 31 באוגוסט 2016 | 16:49