איך תשיגו את בגד הים של ביונסה וג'יג'י?
ג'יג'י חדיד, קרלי קלוס, קארה ופופי דלווין, טיילור סוויפט ואפילו ביונסה מכורות למותג בגדי הים האמריקאי "סוליד אנד סטרייפד". העובדה שכל הכוכבות האלה גם תייגו את הבגד ים האהוב עליהן ברשתות החברתיות, הקפיצה את המותג ורוב בגדי הים הפכו לסולד אאוט. אז כמה עולה בגד ים כמו של ג'יג'י ולמה הוא לא ייצא אף פעם מהאופנה?
חגיגת יום העצמאות האמריקאי שערכה השנה טיילור סוויפט לכל חברותיה הפאשניסטות היפהפיות ששולטות בעולם, הייתה פוטוגנית במיוחד. באירוע, שארך יומיים, חילקה טיילור לבנות בגדי ים פטריוטיים במיוחד, עם כל סממני הדגל וגזרות בסגנון נוסטלגי. חודש אחר כך עוד מנסים בלייבל שמעצב את בגדי הים הללו, "סוליד אנד סטרייפד", להירגע מהטירוף שפקד אותם מאז האירוע המשמח שחרך את אינסטגרם.
ג׳יג׳י חדיד, קרלי קלוס, קארה דלווין וטיילור סוויפט הן רק חלק מאוהדות בגדי הים של הלייבל הכל-אמריקני הזה. עוד מכורות הן נטלי פורטמן, סינדי קרופורד והמלכה האם – ביונסה. בגדי הים תועדו על ידי כל כך הרבה מהנשים המשפיעות ביותר ברשת כשלכל אחת מיליוני עוקבים. האפקט של המדיה על הפופולריות של בגדי הים בצבעי הדגל הלך וגבר מרגע לרגע. החיפושים בגוגל של שם המותג עלו ב-365 אחוזים, והאתר של הלייבל זכה לתנועה ערה של מאות אלפי כניסות ורכישות ביום.
הלייבל, חלק ומפוספס בתרגום חופשי, נולד בניו יורק בשנת 2012, ומיד זכה להצלחה בקרב הסלבס. הדוגמנית הבריטית פופי דלווין התגברה על המשוכה הלאומנית ושיתפה פעולה עם הלייבל. התוצאה: קולקציית קפסולה שרצה חזק בשנתיים האחרונות. טיילור סוויפט וקרלי קלוס, החברות הטובות, בחרו שתיהן את אותו בגד הים: ׳אן מארי אמריקנה׳ שמו, בגד ים שלם ומפוספס בשווי 168 דולר. קארה דלווין הלכה על ביקיני בשם ׳ג׳יין׳ בשווי 88 דולר לכל חלק בנפרד. אליאנה חיים, חברת להקת "חיים" המצליחה, לבשה בגד ים שחור ולבן של הלייבל בגזרה הכי פופולרית שלו עד היום בשם ׳אל׳, בשווי 156 דולר. רוב בגדי הים עוד קיימים באתר החברה, רק ׳אן מארי׳, זה שלבשו טיילור וקרלי סולד אאוט כמובן, אך בחברה מבטיחים שהם כל הזמן מייצרים עוד. במידה וחשקתם באחד כזה, תדעו שהם עושים משלוחים אלינו לארץ.
מעצבת המותג המצליח הזה היא מורגן קרטיס, בתה של המעצבת הניו יורקית ג׳יל סטיוארט, שמסתובבת מאחורי הקלעים של תצוגות ולצד דוגמניות מאז שנולדה. לפני שפתחה את הלייבל הנוכחי יצרה לייבל אחר, גם הוא אהוב על המבינים בעולם האופנה, להלבשה תחתונה, בשם ׳מורגן ליין׳. את ׳סוליד אנד סטרייפד׳ פתחה מורגן עם חברה מהאוניברסיטה, אייזק רוס, שהיה לו כבר ליין בגדי ים וקיווה להרחיבו. השניים יצרו יחד קולקציות קלאסיות וקוליות, והכי הכי אמריקניות שרק אפשר.
״ההשראה לקולקציות מגיעה מזיכרונות ילדות שלנו״, מספרים המעצבים בראיון, ״שנינו זוכרים את החברים של ההורים כשהיינו קטנים, שלבשו בחופשות הקיץ בהמפטונס בגדי ים ישנים מסן טרופז. זה תמיד נראה מושלם, ושנינו חשבנו שזה דבר שכל אחד היה רוצה ללבוש. נהדר לייצר פריטים שאנשים ילבשו עכשיו שהם בדיוק אותם פריטים שהיה אפשר ללבוש לפני ארבעים שנה ואפשר יהיה ללבוש גם בעוד 40 שנה. אלה אף פעם לא פריטים מעוצבים מדי או משוגעים. הם פשוט נראים טוב, מתאימים נהדר לגוף ובצבעים נכונים״.
ברור שבגדי הים האלה נראים טוב כשהם יושבים על דוגמניות במידה 32 עם גוף עיפרון. תנסו לראות את בגד הים על נשים עם גוף ממוצע (36-40) ובגדי הים לא ייראו לכם פתאום כל כך טוב נכון? למה אתם מעודדים אנורקסיה בחייאת מאקו
מאת: אורח | 16 באוגוסט 2016 | 03:06