נוגעת בזהב: מה המומחים חושבים על ליין האיפור של קיילי ג'נר?
לקיילי ג'נר יש יומולדת 19 השבוע וזו סיבה מעולה להוציא קיט איפור חדש לליין שלה שכולו מזהב. וכן, הכוונה שהוא מכיל זהב אמיתי. שעות ספורות אחרי שיצא הוא הפך לסולד אאוט וכרגע אין אפשרות לקנות אותו. אז מה חושבות מומחות האיפור המובילות על המוצרים שלה וכמה עולה כל היופי הזה?
נראה שמעל לראשה של קיילי ג׳נר, שכבר הכתרנו אותה פה זה מכבר למח העסקי הקטלני ביותר בשבט קרדשיאן-ג׳נר, יש הילה מוזהבת ומסנוורת, שגורמת ליתר בנות האנוש לעוט על הקיטים של ליין האיפור שלה כמו לחמניות חמות. כעת החליט ג׳נר לפזר קצת מהזהב הטהור הזה בתוך המוצרים עצמם, והקיט הבא שלה מכיל זהב אמיתי בתוך כל פריט. מה ששמעתם.
הגברת, שתהיה בת 19 בעוד כמה ימים, החליטה להוציא את הקיט החדש והנוצץ לכבוד יום הולדתה, ותמכור אותו ב-195 דולר במשך עשרה ימים בלבד. המוצר עלה לאוויר לפני מספר שעות וכרגע הוא סולד אאוט בכל מקום, זאת למרות שרק לפני יומיים הבטיחה בתקשורת שהפעם אמור להיות מספיק לכולם ככה זה שהביקוש גובר על ההיצע.
קיילי חשפה את המוצר החדש, שעד כה עשתה לו טיזרים שונים ברשתות החברתיות כשהראתה דוגמאות ותקריבים ושגעה את הצרכניות הפוטנציאליות לגמרי. קיילי חשפה שביום חמישי בצהריים יגיעו עוד מוצרים מהליין למכירה, כך שניתן יהיה שוב לנסות לרכוש אז הזהב הזה לכמה דקות, עד ששוב יגמר.
כבר הרשת גועשת סביב הקיט מאז שנחשף, ומכורות הביוטי כבר אוכלות ציפורניים מציפייה. גם את המוצר האחרון שהוציאה קיילי ב׳קיילי קוסמטיקס׳ שלה, פלטת צלליות ברונזה לעיניים, חיסלו תוך דקות ספורות מיציאתו. מדובר בחלק מהתרחבות כללית של המותג המצליח, שעד כה התמחה בעיקר בשפתונים נוזליים, עפרונות וגלוסים, ועכשיו, כאמור, הוציא קיט ראשון לעיניים. לקיילי יש את חשבון הסנאפצ׳ט הפופולרי בעולם, שם היא חשפה סרטונים של המוצרים, בהם התנסתה בסוף השבוע.
השאלה האמיתית היא מה אומרות הביוטיריסטיות על המוצרים שלה. בעולם הביוטי מדובר בביקורת מאד חשובה. המכורות לאיפור מאד קשובות למה הבלוגריות אומרות ומה דעתן על טיב המוצרים. על קיט הזהב עדיין אין ביקורות ברשת כי הוא יצא ממש עכשיו אבל על המוצרים הקודמים יש לא מעט סרטונים שבודקים. היידי חמוד, מאפרת ממלבורן אוסטרליה עם 400 אלף מנויים ביוטיוב, העלתה סרטון מאוד לא מפרגן. ״ראיתי ביקורות אונליין וראיתי רק דברים מדהימים״, היא מספרת, "השפתונים גרמו לי למראה של שפתיים סדוקות וצריך לחדש אותם ארבע פעמים ביום לפחות, אבל יש להם ריח פשוט מדהים״, היא מודה. ״אני לא אומרת שהאיכות לא טובה, האריזה יפה, אבל זה לא מה שציפיתי לו ולא שווה את המחיר".
גם הבלוגרית המכונה טוטסי טיים, לה 320 אלף מנויים ביוטיוב העלתה סרטון ביקורת שנצפה שלוש מיליון פעמים והיה פחות מנלהב. ״למרות שאני אוהבת את הקיט של שפתוני המט שלה, הגלוסים המטאליים הם זבל מוחלט״, פסקה. ״המיכל מגיע חצי ריק, הצבע יפה אבל הגלוס מדולל מדי מכדי להשתמש בשכבה בודדת. אני מאמינה שמגיע לכן יותר".
לצד הביקורות יש גם לא מעט יוטיביריות שמאד אהבו את המוצרים ואף טרחו לספר בסרטונים כמה הן הופתעו שדווקא מוצרים של חברה לא ידועה שמנוהלת בידי כוכבת בת 19 מספקים לגמרי את הסוחרה באיכות טובה. הן ציינו במיוחד את פלטות הצבעים. לצד הביקורות הטובות אפשר למצוא את המגזינים הגדולים, כמו ווג ואל, שעיתונאיות הטיפוח נתנו ביקורות מצויינות על האיכות והצבעים אבל גם הם התלוננו בעיקר על המחיר הגבוה .
קניתי כשה בארה'ב יזה ממש זבל של דבר בקושי מחזיק שעתיים כל האיפור
מאת: אורח | 24 באוגוסט 2016 | 23:08