קטן עלינו: מותג הילדים שחייב להתחיל לעצב לנשים
"בונפואה" הצרפתי הוא כל מה שאפשר לרצות מלייבל בגדים: יש לו שמלות יפהפיות, בדים איכותיים וסטייל צרפתי על זמני. הבעיה היחידה היא שהוא מכוון לתינוקות, ילדים ונערות. אז עד שיחליטו באטלייה הפריזאי להגדיל את המידות (זה לא באמת יקרה) אפשר בינתיים לשטוף את העיניים בבגדים הכי מתוקים ועדינים שראינו לאחרונה
קחו עשורים של נסיון בקוטור, את מיטב הבדים, המעצבים והסטייל של אטלייה פריזאי בן ארבעים, וקבלו את בונפואה (Bonpoint) – לייבל מהמם ביופיו, שכל פריט בו הוא חגיגה של סטייל נצחי, נקי, רומנטי ולא מיושן. אבל יש קץ׳: כל הבגדים היפהפיים מגיעים במידות קטנטנות בלבד. עם 110 חנויות ב-29 מדינות מסביב לגלובוס (אצלנו המותג נמכר בחנויות "בבט" בתל אביב), בונפואה מביאה את השיק הצרפתי העילי לילדי כל העולם, כולל, כמובן, אלה של מיטב הפאשניסטות, ויש רק לקוות שיחליטו בקרוב לייצר את אותן הקולקציות במידות שמתאימות גם לבני אדם שהגיעו לגודל מלא.
המנהלת האמנותית של הלייבל הקסום, כריסטין אינמורטו, יוצרת כל עונה קולקציה חדשה, ומוציאה בגדים מניובורן ועד לליין בשם YAM לגיל ההתבגרות המוקדם, או לדבריה, לצעירות שהן עדיין ילדות של בונפואה בליבן. אינמורטו מאוהבת באופנה הצרפתית מילדות, ומציינת כמוזות את ג׳יין בירקין, קתרין דנב ואודרי הפבורן, דבר שמסביר היטב את בגדי הילדים שיוצאים תחת ידיה הכשרוניות. לפני שהגיעה לג׳וב חלומותיה, למדה עיצוב אופנה בפריז ועבדה כמעצבת בקאשרל. תחילה כמעצבת בגדי הילדים של המותג ואז כמעצבת בגדי הנשים. שם, לדבריה, למדה את כל מה שיש לדעת על עולם האופנה, והרגישה מוכנה לחזור ולהשקיע באופנת ילדים.
״לא היה לי מושג שאהפוך למעצבת לילדים,״ היא מודה בראיון לאתר פאשניסטה. ״עולמי היצירתי מלא בנשים אופנתיות, וזו הייתה מייסדת המותג, מארי פראנס כהן, שהעירה בי את התשוקה הזו. עבדתי לצדה בקאשרל, ואחרי כמה שנים היא הציעה לי לעמוד בראש בונפואה. אני עצמי הלבשתי את בתי בבונפואה ותמיד אהבתי את השיק הדיסקרטי שמארי הביאה למותג. אני מעריצה אותה עמוקות. לכן מיד הסכמתי כשהוזמנתי לפתוח פרק חדש בבונפואה. בניגוד לבגדי הנשים, כשמעצבים בגדי ילדים הנוחות עומדת מעל לכל, אבל עדיין נדרש מאיתנו להיות מדויקים בגזרה, מה שדורש המון תשומת לב. לילדים יש חיים פעילים, הם חייבים להיות מסוגלים לזוז, לרוץ ולהרגיש טוב. את המידות והגזרות אנו מייצרים באטלייה הפריזאי שלנו, והן מותאמות במדויק לכל גיל. אנו חושבים על היציבה של הילד, על השלב ההתפתחותי שלו ושמים לב במיוחד לצווארון. כשהילדים גדלים, הגזרות משתנות איתם".
כאמור, ילדי הפאשניסטות לובשים בונפואה כבר זמן רב, ביניהם בלו אייבי, סורי קרוז, ילדי משפחת ג׳ולי-פיט, הבנות של בן אפלק וג׳ניפר גארנר ובתה של ג׳וליה רויסטן רויטפלד. ״אני חושבת שהורים היום שמים יותר לב לכל דבר שקשור בילדיהם,״ אומרת אינמורטו. ״הם לרוב פונים לבתי האופנה הגדולים שמייצרים גם ליינים לילדים, והטרנד מתעצם בזכות הפפראצי והמדיה החברתית. גם הטעם של הילדים עצמם בא פה לידי ביטוי. הילדים היום יותר דעתנים ומעורבים בבחירות. הם לא מהססים לדרוש את הדברים שהם חושקים בהם״. אז אולי באמת הגיע הזמן ללמוד משהו מהילדים, ולדרוש מבונפואה לעלות עוד כמה מידות בסקאלה. כולנו נרוויח מזה.
השאירו תגובה