זה כל כך יפה: המותג הלוהט שאתם חייבים להכיר
פחות משלוש שנים לקח למעצב המלזי האן צ'ונג להפוך את "סלף פורטרייט" ללייבל המדובר ביותר בתעשייה, כשהוא נלבש על ידי הכוכבות ההוליוודיות והבלוגריות הגדולות בעולם. עם מחירים הגיוניים ושמלות מהיפות שנראו בתקופה האחרונה, מדובר באלטרנטיבה מעולה לתקופת האירועים שעכשיו בשיאה
סלף פורטרייט הוא מותג כה מדויק, בעיצוב ובקהל אליו הוא פונה, עד שהפך להצלחה מטאורית, וכיום הוא הסוד הכי לא שמור של עולם האופנה, זאת על אף שהוקם רק לפני שלוש שנים. המותג, שנמכר בחנויות העל כמו נט-אה-פורטה, ברגדורף גודמן אבל גם באסוס, מאפשר לנשים לרכוש פריטים בשבריר המחיר, שמיטב בנות האיי-ליסט לא מתביישות ללבוש לשטיח האדום. נכון, לא מדובר בלייבל זול, אבל כששווי השמלות בין 500 עד 600 דולר, מדובר באפשרויות טובות לאירועים חגיגיים, כשהשמלות הלבנות משמשות לא פעם את הפאשניסטות כשמלות כלה אלטרנטיביות ושפויות יותר.
מעצב המותג, האן צ׳ונג המלזי, שלפני כעשור סיים את לימודיו בסיינט מרטינס בלונדון והקים את הלייבל Three Floor, החליט אחרי מספר שנים כי הוא מעוניין ללכת לדרך עצמאית ויצר את סלף פורטרייט. העיצוב תמיד נקי, תמיד אולטרה נשי, המון תחרה, המון רקמה מדוקדקת ומשחקי שקיפות וטקסטורה, השקעה רבה בפרטים הקטנים וחן אסיאתי. על פי צ׳ונג, ההשראה הישירה שלו מגיעה מהמנטור אלכסנדר מקווין, למרות שצ'ונג עצמו הפך כבר להשראה למעצבים רבים אחרים בני זמנו, כולל לא מעט מעצבים ישראלים מקומיים. סלבס כמו ג'סיקה ביל, רייצ'ל מקאדמס, ריס ווית'רספון, לוסי הייל וקריסטן סטיוארט כבר לבשו את הלייבל לשטיחים אדומים ומוכיחות שהוא מתאים לסוגים רבים של נשים.
״הורי רצו שאלמד אמנות, כי אופנה היא לא עניין רציני במלזיה,״ מספר צ׳ונג לאתר פאשניסטה. ״בזמן הלימודים, לאט לאט גיליתי את האופנה, ואז נסעתי ללמוד בלונדון. הלכתי לסיינט מרטינס כי שם אלכסנדר מקווין למד. זה מוסד מעולה. האנרגיה שם גורמת לך לרצות להצטיין מעל כולם. אין מגבלות. הם לא אומרים שאסור לעשות משהו. אני חושב שזה חשוב להתנסות וכך מגיעים מוכנים אל התעשייה, שהיא מאוד תחרותית״. לשם המותג הגיע מהרקע בתולדות האמנות דווקא. ״לדיוקן העצמי יש מקום חשוב בתולדות האמנות, בעיקר היום עם תרבות הסלפי, הוא מסמל אינדיבידואליות״.
כשצ׳ונג מעצב הוא חושב, לדבריו, על הנשים האמיתיות שילבשו את הבגד. לאן הן הולכות ומה הן עושות. ״חשוב שיהיה קל ללבוש את הבגדים, הם לא מאוד אוונגארדיים אבל יש בהם די פריטים עיצוביים. אני מנסה לצמצם את הרווח בין בתי האופנה העילית לבית הרשתות. אין הרבה דברים באמצע, עם יותר מאמץ בפרטים הקטנים, שאינם יקרים מדי. האישה של סלף פורטרייט לא חוששת להתבלט, היא לא רוצה להתמזג ברקע, היא רוצה לזרוח. היא אוהבת תשומת לב. ישימו לב למי שתלבש סלף פורטרייט. היא נשית, אבל לא פוחדת להתנסות באלמנטים מאתגרים מגדרית לפעמים. יש לנו כמה וכמה פריטים אנדרוגנים בעלי קווים נקיים״.
מכוער ברמות קשות.
מאת: לילי | 28 ביוני 2016 | 15:42גם כסמרטוט ריצפה לא הייתי משתמשת בהן.
מזכיר מאוד דגמים של מותג ישראלי בשם ארקטה, מעניין מי העתיק ממי
מאת: נועה | 27 ביוני 2016 | 23:11פשוט מושלם….
מאת: אורח | 27 ביוני 2016 | 22:44קצת עשוי מדי
מאת: נגה | 27 ביוני 2016 | 22:39מושלם איפה קונים
מאת: אורח | 27 ביוני 2016 | 21:25אהבתי!!!!
מאת: ;) | 27 ביוני 2016 | 21:10מגעיל
מאת: אלי | 27 ביוני 2016 | 19:23מהמםםםםם
מאת: אורח | 27 ביוני 2016 | 17:06מדהים! הכל כל כך יפה!
מאת: אורח | 27 ביוני 2016 | 15:21