הבוגרת: סלינה גומז היא אלילת הסטייל המפתיעה של השנה
השבוע פורסם כי סלינה גומז, הזמרת בעלת 85 מיליון עוקבים באינסטגרם, היא הפנים החדשות של לואי ויטון. אז איך הופכים ילדה כוכבת ששרה לצד ברני הדינוזאור לפאשניסטה מדויקת שמגיעה לרמת מוזה? הכל תלוי בבחירת הסטייליסטית הנכונה, מסתבר
סלינה גומז היא מטאור. לא רק שהיא עקפה בסיבוב את ביונסה וטיילור סוויפט והפכה לאישה הכי נעקבת באינסטגרם, אלא שהשבוע הוכרז כי הזמרת הצעירה והמוכשרת, בת 23, היא הפנים החדשות של לואי ויטון והמוזה הנוכחית של המעצב ניקולה גסקייה, מה שהופך אותה לילדה כוכבת הראשונה שהצליחה להגיע משירים לצד ברני הדינוזאור הסגול לסגירת קמפיינים עם בתי האופנה הגדולים ביותר בעולם.
מעל 85 מיליון איש עוקבים אחרי כל צעד ושעל של סלינה בשנים האחרונות, והיא, שהייתה בשלב מסוים "החברה של", מזמן השאירה את ג׳סטין ביבר מאחור. לפני שנה יצא תקליטה ׳Revival׳ שכיכב בראש כל המצעדים, והביא עמו את שדרוג הסטיילינג האחרון והמשמעותי ביותר שלה שנעשה על ידי הסטייליסטית הצמודה קייט יאנג, כוכבת בפני עצמה. יאנג טוענת שמדובר בשיתוף פעולה פורה. ״יש לה חזון ברור, וידענו מההתחלה מה המשימה שלנו,״ היא אומרת. ״אנחנו מנסות להעביר מזג מסוים, משהו מודרני, צעיר, נקי וסקסי בלי לעשות יותר מדי עניין״.
המהפך הזה העביר את סלינה למגרש של הגדולות. מאז שיתוף הפעולה היא נראית מעודנת, מתוחכמת ונטולת מאמץ, ועדיין ספורטיבית וצעירה, בהתאם לאופייה. בין הלייבלים שהיא מקפידה ללבוש ניתן למצוא את מייקל קורס, קנזו, קוואלי, טורי ברצ׳, ג׳.וו. אנדרסון ועכשיו גם, כמובן, לואי ויטון. כשיאנג לא יכולה להתלוות לסלינה לנסיעות, היא שולחת את העוזר שלה, כריסטיאן קלאסן, שדואג לכל נעל ואאוטפיט. ״אני שמחה שהוא נוסע איתה, כי הוא לא נותן לה לנעול נעליים שטוחות לעולם. אני לא יכולתי להיות כל כך קשוחה״ יאנג מודה.
סלינה נולדה בטקסס לאמא אמריקאית ממוצא איטלקי ואב מקסיקני, והופיעה לראשונה בטלוויזיה בשנת 2002 בתוכנית הילדים האיקונית "ברני וחברים". בהמשך התקבלה למועדון המיקי מאוס האקסקלוסיבי של דיסני, וחייה השתנו. בשנת 2009 כבר הוציאה תקליט ראשון עם להקה. שלושה תקליטים מאוחר יותר הפכה לאמנית סולו והוציאה עוד שני תקליטים. לצד קריירת השירה והמשחק בסדרות של דיסני, הופיעה גומז גם במספר סרטים לילדים ולנוער כשחקנית ומדבבת. עוד בשנת 2010 החלו המנהלים של סלינה לחבר אותה עם מותגי אופנה וטיפוח שדיברו אל קהל הצרכנים שכל כך אוהב אותה. באותה השנה היא הוציאה ליין ביגוד בסגנון בוהמייני בחנויות קיי-מארט שהופק בתהליכי ייצור ירוקים ומחומרים מתכלים. לפני שנה חתמה על חוזה עם פנטן והופיעה בפרסומות החברה מסביב לעולם. יש לה שיתוף פעולה עם אדידס, והיא הוציאה לקים ובושם על שמה.
אבל הגביע הקדוש שהצליחה לזכות בו בזמן כל כך קצר הוא ללא ספק הקמפיין הראשון והמרגש שלה עבור אופנת הרדי-טו-וור של לואי ויטון לסתיו/חורף 2017. הקמפיין, שצולם על ידי הצלם האגדי ברוס וובר, מציג את סלינה במיטב בגדי הניינטיז שגסקייה מעצב עכשיו, כולל הנעליים המגושמות והשפתון הכהה. היחסים בין גסקייה לבין סלינה מתחממים כבר חודשים, והיא גם תפקדה בתור הדייט שלו למט גאלה השנה, שם לבשה את בגדיו לצד מוזות נוספות ומוצלחות: אליסיה ויקנדר, מישל ויליאמס וליה סיידו. חבורה מוצלחת. לפני כחודש צולמו השניים לקאבר משותף של ווג ברזיל, ועכשיו מגיע שלב החתונה האופנתית.
סלינה לא עברה טרנספורמציה אופנתית קיצונית כמו טיילור סוויפט, כריסטינה אגילרה או קייטי פרי, מהסיבה הפשוטה שמעולם לא הייתה נועזת במיוחד בבחירותיה. אבל אין ספק שהיא עוברת כעת אבולוציה אמיתית כשהיא מדייקת את הסטייל וההבנה שלה באופנה. מילדונת דיסני שמגיעה לשטיח האדום עם נעלי אולסטאר וחולצות טי צבעוניות, עברה לשמלות פרום בסיסיות, וכך גדלה והתעצבה לה עד שנת 2010, אז התחילה לנסח קול אופנתי יותר ברור, ולשדר גם לראשונה, מיניות.
מאז העניינים רק מתחממים, וניכר בבחירות שלה שהחלה לבקר בשורה הראשונה של תצוגות האופנה. סלינה עצמה רואה באופנה המשך של המסרים העולים מאלבומיה. ״הסטייל שלי השתנה עם האלבום האחרון,״ היא סיפרה למגזין WWD. ״ככל שאני מתבגרת אני מרגישה יותר מחוברת לאופנה, במיוחד מאז שהתחלתי לעבוד עם קייט יאנג. יצרתי בעזרתה קשרים עם מעצבים מסוג שלא היו לי קודם. התקליט האחרון שלי הוא אני, רציתי שהוא יהיה מתוחכם, וזה הלוק שאני הולכת עליו. אני מקווה שזה עובד״.
יאנג היא הגורו של גומז שהיא לא פוסעת צעד לעבר שטיח אדום בלי עזרתה הצמודה. ״היה לי מזל שפגשתי את קייט,״ היא מודה. ״מיד הסתדרנו מעולה. היא כיפית וצעירה ברוחה ממש כמוני. כשהיא מביאה פריט ואני אומרת לה שאין מצב שאלבש אותו כי זה פשוט לא אני, היא פשוט משאירה אותו ברקע עד שאני מואילה ללבוש אותו. היא כמו מאמנת אישית. כשמתאמנים צריך מישהו שיידחף אותך קדימה וייתן לך מוטיבציה לצאת מאזור הנוחות״.
סלינה מודה שבתי האופנה האהובים עליה כיום הם דיור, וכמובן לואי ויטון. ״אני בעולם האופנה זמן קצר מאוד,״ היא מספרת בכנות חיננית. ״תצוגת האופנה הראשונה שראיתי הייתה של ויטון בפריז. ניקולה הזמין אותי ונפגשנו שם. זה היה נהדר. כשהייתי בת 17 ביצעתי את הרכישה הגדולה הראשונה שלי: תיק למחשב של לואי ויטון. עולם האופנה מאוד ממכר אני חייבת להודות. בהתחלה זה מאיים, והייתי נלחצת ממה ללבוש ומה הולך עם מה. עכשיו זה קצת כמו לפתור חידה. אני מתה על זה. יש כל כך הרבה דברים שאני לא יודעת על העולם הזה ומשתוקקת לגלות".
הקולקציה החדשה של לואי ויטון מזעזעת בלשון המעטה כבר מזמן שלא לובשים אותו לשטיח האדום והוא עושה מאמצים רבים בשביל להישאר מעודכן אבל הוא ממש לא בית האופנה לקח את סלינה כי היא הדבר הכי חם ומדובר ברשת והם רוצים לפנות לקהל הצעיר יותר מה שיותר ויותר קשה להם עם השנים . שיהיה בהצלחה לגעתי היא לא תוכל להרים את המותג כי הוא פשוט כבר לא רלוונטי .
מאת: סופיה | 26 ביוני 2016 | 16:43אין על תוספות שיער…
מאת: הכל מזוייף | 26 ביוני 2016 | 16:28על מה אתם מדברים? הבחירות האופנתיות שלה מזעזעות וחצי מהתמונות ששמתם פה אתם בעצמכם הגדרתם כאסונות אופנתיים.
מאת: אורח | 25 ביוני 2016 | 10:07