שוקינג? ג׳יידן סמית נבחר לפנים של קולקציית הנשים של לואי ויטון
ג'יידן סמית' בן ה-17 מיתג את עצמו מגיל צעיר כפורץ דרך אופנתית ואף הגיע לנשף הסיום שלו בשמלה, לכן זה לא מאד מפתיע שבית האופנה לואי ויטון בחר בו להיות הפנים של קולקציית הנשים של לואי ויטון לאביב קיץ 2016. מפתיע מאד זה לא, מגניב מאד זה כן
ג׳יידן סמית מעולם לא היה ילד רגיל. עוד מלפני שנולד לא היה נורמטיבי בשום צורה, כבנם העתידי של אחד הפאוור קאפלז העשירים והנוצצים בעולם, וויל וג׳יידה (פינקט) סמית. ג׳יידן ואחותו ווילו ממתגים את עצמם מגיל צעיר כפורצי דרך מבחינה אופנתית, והיו חלק ממספר שערוריות תקשורתיות-אופנתיות. שניהם נהנים למקסם את המראה האנדרוגני, אבל ג׳יידן, 17, עושה זאת באופן יותר אמיץ, וכאשר הגיע לנשף הסיום שלו בשמלה, נתן את הטון ולמעשה החל לגלגל את כדור השלג שהביא אותו לרגע ההיסטורי הזה, בו נבחר להיות הפנים של אופנת הנשים של לואי ויטון לאביב/קיץ 2016.
ויטון מסרבים להפסיק לעשות גלים ולייצר ניוז. רק לפני מספר ימים העלו במותג העל דימויים של דמות אנימה מונפשת מתוך משחק המחשב ׳פיינל פנטזי׳ הלובשת את הבגדים שלהם, מה שהעלה שאלות רבות לגבי הצורך העתידי בדוגמנים בשר ודם, וכעת הם חוזרים עם דוגמן וסלב אמיתי לגמרי, רק מהמין השני. הקמפיין ממשיך את קו המגדר הנזיל שהתחיל בשנה שעברה.
המעצב ניקולה גסקייר העלה לאינסטגרם הפרטי שלו את הדימויים החדשים של סמית, שצולם על ידי הצלם האיקוני הותיק ברוס וובר ברחובות לוס אנג׳לס, בהם מופיע השחקן והראפר הצעיר בבגדי הנשים של לואי ויטון, עם חבורה קולית של דוגמניות צנומות לצדדיו: שרה ברנן, ריאן ון רומפי וג׳ין קמפבל.
ג'׳יידן רודף שמלות ידוע, ולא במובן הארכאי של הביטוי. הוא לובש שמלות וחצאיות לאירועים רבים, וגם בגדים אחרים לא סטנדרטיים, כמו תחפושת בטמן שלבש לחתונה של קים וקנייה. ״ככה אני מביע את הרגשות שלי״, אמר בראיון למגזין GQ. ״בכל יום אני משנה את האופן בו אני חש כלפי העולם וכלפי עצמי. אני אוהב ללבוש דברים סופר מתנפנפים כי זה גורם לי להרגיש כמו גיבור על. אני לא חייב בהכרח ללבוש תחפושת כדי להרגיש ככה ביום יום״. ג׳יידן משתדל למחוץ כל נורמה או קונבנציה שהוא פוגש בדרכו, ולכן המודעות הללו ללואי ויטון לא מזעזעות אף אחד. להפך. סמית לא מתאמץ, ונראה בדיוק במקומו הטבעי והמוכר.
למה לא מפרסמים את התגובות שלי אף פעם פה
מאת: אורח | 5 בינואר 2016 | 14:51לא מפתיע בכלל!!! נהיה טרנדי ממש העניין כמה שיותר רזה צעיר ושטוח ככה מקבלת או מקבלת קמפיין יותר גדול (שלט תבינו לא נכון מפרגנת לג'יידן) פשוט אין קשר לייצוג נשי המותג על לילד רזה בן 17 רק דעתי אולי
מאת: שיילו | 5 בינואר 2016 | 09:46מה משמזעזע בכל הסיפור הזה זה שמעצבים בגדים לגוף רזה ושטוח כמו של נער בן 17, והבגד נראה עליו טוב…
מאת: אורח | 4 בינואר 2016 | 15:05במקום לעצב את הבגד לגוף של אישה, שהוא לא שטוח ולא ישר…זאת עליבות למקצוע העיצוב, שבמקום להתאים את עצמו לגוף של האישה, פשוט מחליף אותו לגוף של נער צנום בן 17