עירום הוא השחור החדש: הקמפיין הפרובוקטיבי של ג'יג'י חדיד
הדוגמנית המדוברת ביותר בעולם, ג'יג'י חדיד, חברה ללילי אלדרידג׳ וג׳ואן סמולס והשלוש מככבות בקמפיין החדש של סטיוארט ויצמן כשהן לא לובשות דבר מלבד נעליים. זו לא פעם ראשונה שקמפיין של מעצב הנעליים עושה רעש תקשורתי גדול, הקודמות בתפקיד היו קייט מוס וג'יזל. מה שגורם לנו לחשוב - כמה דוגמניות צריך כדי להחליף את ג׳יזל?
מותג הנעליים "סטיוארט וייצמן" ידוע בכך שהוא לא אוהב לתת לשום פריט לבוש לגנוב את הפוקוס מהנעליים שלו. בקמפיין החדש של אביב 2016 נבחרו שלושת הדוגמניות החזקות של השנה לככב יחד בצורה פרובוקטיבית משהו. לילי אלדרידג׳, ג׳ואן סמולס וכמובן דוגמנית השנה, ג׳יג׳י חדיד הצטלמו לקמפיין כשהן בנעליים בלבד. השלוש נראות במודעה כמו יצור מיתולוגי בעל שש רגליים, על כולן אותן נעליים בדיוק.
המודעה, שהיא חלק מהקמפיין החדש לאביב 2016 של וייצמן, מקבלת המון תשומת לב ורעש תקשורתי. ״הנעליים הכי הכי, הצוות הכי הכי, היום הכי הכי. ברור שלא צריך שום דבר נוסף״, כתבה חדיד, הצעירה בסנדוויץ׳ בחשבון האינסטגרם שלה. גם סמולס העלתה את הדימוי לאינסטוש והרימה בפראפרזה לשירה של ננסי סינטרה: ״דיז שוז וור מנט פור ווקינג. בעירום״. ואלדרידג׳ כתבה בחשבון שלה: ״מי אמר שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה? נעליים נמצאות בראש הרשימה שלי״.
את התמונה צילם מריו טסטינו הנודע, והבנות נראות בו נינוחות למדי, כשכולן מישירות מבט למצלמה. לנעליים שלרגליהן קוראים, כמה הולם, ׳כמעט עירומה׳, וריאציה על נעל ידועה ואהובה של וייצמן בשם ׳נודיסט׳, ובישראל מחירן עומד על 2,041 שקלים בלבד.
השלוש, שהן הפנים החדשות של המותג, מסתובבות בין בירות עולם בנעליו ומצטרפות לשרשרת ארוכה ומכובדת של נשים שדרכו לפניהן בנעליו של וייצמן, כמו קייט מוס, שהייתה שם לפני שנתיים, גם היא בלבוש מינימלי, וג׳יזל, אותה למעשה החליפו הבנות, מה שמרים להנחתה לשאלה: כמה דוגמניות צריך כדי להחליף את ג׳יזל?
השאירו תגובה