ברבי דול

קחו הפסקה מהחיים המנומנמים שלכם וכנסו לעולמה המופלא של אלכסה דול: בקניון היא מרגישה כמו אנג'לינה ג'ולי, ברחוב עוצרים אותה ומציעים לה מתנות, הקמפיינים זורמים בקצב ובבית מחכה לה בן זוג שרוצה לנשק אותה כל פעם שהיא חוזרת מהשירותים. "אני יכולה להשאיר אותו עכשיו שנה שלמה במועדון הפוסיקט", היא אומרת, "אני יודעת שלא יקרה כלום"

מאת  | ‏ 30 אפריל 2015
אלכסה דול. 57 אלף עוקבים באינסטוש (צילום: אלכס ליפקין)

אלכסה דול. 57 אלף עוקבים באינסטוש (צילום: אלכס ליפקין)

150 שיחות וואטסאפ ביום. בשש בבוקר, באמצע הלילה, בזמן ארוחת צהרים. הטלפון של אלכסה דול לא מפסיק לרטוט ממספרים לא מוכרים, והם כולם רוצים ממנה רק דבר אחד: שתענה. "מלא ילדות מתקשרות" היא מודה בהתלהבות "שולחות לי הודעות. 'בבקשה תעני לי, חברה שלי בוכה כי היא חושבת שאת שונאת אותה, אני מעריצה אותך, חיים שלי'. כל כמה ימים מפרסמים את המספר האמיתי שלי בתגובות של חשבון האינסטגרם שלי (חשבון של מעל 57 אלף עוקבים) ואז יאללה, מבול של טלפונים".

ואת עונה לכולן?
"איזה?! אי אפשר. אני עונה פעם בכמה זמן ואז זה תמיד צרחות של 'או מי גאד, אמא, אבא, אני מתה'. אני משתדלת כן לענות לאלו שמנהלות את עמודי המעריצים שלי ושל רז, אבל יש יותר מ-200 כאלו! ואנחנו תמיד מצטלמים עם כל מי שמבקש. בחיים לא קרה שמישהו פנה וסירבנו. זה מהמם. כשילד מחבק אותך או זקנה אומרת לך שהיא אוהבת אותך ברחוב, זה הכי כיף בעולם".

ובאמת, לאלכסה ממש כיף בתקופה האחרונה. בזמן שאתם עושים איתה סלפי בקניון, היא צועדת עוד צעד בדרך להפוך לבלונדינית הנוכחית של התעשייה, מלכת הילדים החדשה או לפחות דוגמנית בגדי הים שתרצו להזמין לארוחה משפחתית. מאז שפרצה לתודעה במירוץ למיליון, יחד עם בן זוגה האוהב רז זלצרמן, היא מחשבת את הצעדים שלה בקפידה – ובניגוד לפליטי ריאליטי אחרים, היא מבהירה כבר בתחילת הראיון, השניים כאן כדי להישאר.

מחשבת את הצעדים בקפדיה. מתוך קמפיין לייס (צילום: דביר כחלון)

מחשבת את הצעדים בקפדיה. מתוך קמפיין לייס (צילום: דביר כחלון)

"אנחנו לא רוצים להיות הנשכחים ואלו שקוראים להם פעם בשנה להשקה בדרום", היא אומרת. "אני כל הזמן מנסה לדגמן, להישאר בתודעה. חשוב לי להמשיך לעבוד כדי להתבסס ולקבל סכומים גדולים יותר של כסף ולהגיע הכי גבוה שאפשר. כבר מהצילום הראשון שעשיתי חשבתי שלושים צעדים קדימה, דמיינתי שאני בניו יורק, בפאשן וויק. זה מה שליווה אותי והתניע אותי. אני שאפתנית מאז שאני קטנה".

אבל עד הפאשן וויק יש בעיקר הרבה השקות בקניונים.
"אצלי אין דבר כזה קניון, לא עובר. כשהמירוץ היה בשיאו הלכתי לקניון באשדוד, זו הייתה טעות חיי. שמעתי לחשושים מאחורה, 'או מיי גאד, אלכסה' ואז שבעים ילדים מתחילים לרוץ אחרי. רצתי לחנות שחברה שלי עבדה בה, סגרו עלי את הדלתות ואני עומדת מאחורי הזכוכית ומול מלא אנשים שמצלמים אותי ולא ידעתי מה לעשות. בסוף הוציאו אותי מהדלת האחורית של הקניון. הרגשתי אנג'לינה ג'ולי".

"התחברו לאישיות שלי"
דול, 22, נולדה בזופורוז׳יה שבאוקראינה. אבא יורי, קבלן שיפוצים ואמא אוקסנה, קוסמטיקאית, חיכו שהילדה החייכנית תגיע לגיל 3 כדי לעשות עלייה "עם 100 דולר בכיס, ממש לא היה להם כלום. אבל לכי תדעי, אמא שלי תמיד מגזימה בסיפורים". המשפחה התיישבה באשדוד ואלכסה עברה ילדות טרום-דוגמנות רגילה למדי, עם כל קלישאות הטום בוי הצפויות – עד לפניית הפרסה המפתיעה בגיל 13. "דוגמנות לא עניינה אותי בכלל בתור ילדה", היא מספרת, "בכלל רציתי להיות וטרינרית. אבל אמא שלי שמעה שיש אודישנים לתחרות מלכת היופי של הדרום, לקחה אותי ואז הגעתי למקום שני! באותו רגע, איך אומרים, נפקחו לי העיניים. עשיתי קצת עבודות לסלוני כלות ומספרות, אבל ההורים לא הרשו שאני אכנס לזה ברצינות. הייתי צריכה לסיים בית ספר".

לא יכול בלעדיי. רז ואלכסה (צילום: ברק פחטר)

לא יכול בלעדיי. רז ואלכסה (צילום: ברק פחטר)

אחרי שירות צבאי כפקידה בזרוע היבשה החלה לדגמן ברצינות והחליקה בנוחות לנישת "הבלונדינית ברקע". כך, הופיעה בקמפיינים למותגי אופנה גדולים כמו רנואר, הודיס, אינטימה, במקביל לעבודות מעשירות רזומה בחו"ל עבור מותגים שאף אחד לא הכיר. "בהתחלה גם הייתי עובדת בממש מעט כסף או בחינם רק כדי לצבור ניסיון – 100 דולר ליום, 300 דולר", היא אומרת. "זה מאד קשה בהתחלה, אבל הייתי הולכת והייתי נחמדה לכולם כדי שיזכרו אותי. אני זוכרת שפעם באתי לחנות בהודיס והמוכרת אמרה לי 'יואו, את הדוגמנית שלנו!' והכי התלהבתי בעולם והתקשרתי לאמא שלי".

דול יכולה הייתה להמשיך לדשדש ברקע של בר רפאלי, אבל התיאבון שלה כבר נפתח. במקום שנים של מאבק איטי בדרך למעלה, העדיפה לקחת קיצור דרך משמעותי ולהשתתף בריאליטי. "השיקול הראשון עם המירוץ למיליון היה שרז ואני באמת רצינו לחוות את זה. אבל אני לא אשקר, כן ישבתי ואמרתי לעצמי 'יואו, אחרי זה אני אקבל מלא קמפיינים ומלא כסף' וזה גרם לי להתרגש. זה לא סוד שכל בחורה בארץ שמשתתפת בריאליטי, הדלתות נפתחות בפניה".

המחיר הוא שעכשיו את קודם כל "זאת מהמירוץ" ולא "הדוגמנית".
"בהתחלה מודה שהתבאסתי מזה. רגע, לוקחים אותי רק כי הייתי בטלוויזיה? אבל זה לא נכון לחשוב על זה ככה. אנחנו מדינה קטנה, אין פה 3,000 חברות אופנה שאפשר להצטלם אליהן, וזה בסדר שיבחרו דווקא בי כי מזהים אותי וילדים מתים עלי. אם אנשים מכירים אותי מהתכנית זה גם טוב – הם ראו את האופי שלי, הם התחברו לאישיות שלי. אני לא רק תמונה של דוגמנית שעשו לה פוטושופ. עכשיו הסוכנת שלי שומרת עלי שאני לא אקח קמפיינים עם ממש מעט כסף. יש כאלו שמציעים לי אפילו פחות ממה שהייתי מקבלת לפני המרוץ".

ילדים מתים עליי (צילום: י"צ)

ילדים מתים עליי (צילום: י"צ)

לצד העבודה המאומצת, דול הפנימה היטב את חוקי הז'אנר, והיא ורז נוהגים לפקוד השקות על בסיס קבוע כדי להשאיר את המותג חי. מגיעים, מתחבקים, דופקים פוזה למצלמות וחוזרים הביתה עם גיפט באג מפנק."אנחנו דווקא לא הולכים כל כך הרבה", היא מוחה. "כל המקומות שראית אותנו בהם, זה שליש ממה שמזמינים אותנו. אנחנו אוהבים להיות בערב בבית. אם אנחנו כבר יוצאים, אז זה לאירועים שבהם אנחנו יכולים לפגוש אנשים חשובים. בדרך כלל יחצנים חברים מתקשרים ומבקשים 'מאמי, ממש חשוב לי שתבואי'".

מה חשוב לי? תשלמו!
"
אנחנו מתפדחים מזה! לא מרגישים בנוח לבקש הנחות או לדרוש בגדים בחינם לאינסטגרם. גם באירועים, אם אומרים לנו 'יהיה תשלום ומתנות' אז בסדר, אבל אני בחיים לא אדרוש את זה. אני עדיין קונה בגדים בעצמי ולא מבקשת פפראצי בחנות. תראי, עכשיו למשל ירדתי לקנות שתייה ועוצר מישהו מבוגר עם האופניים ואומר לי 'את אלכסה נכון? יש לך הרבה עוקבים באינסטגרם?', התפלאתי. מתברר שאשתו היא קוסמטיקאית ממש טובה, מישהי שעושה את כל הסלב, והוא אמר שהיא תשמח לעשות לי טיפול תמורת קרדיט באינסטגרם. באמת בדקתי בגוגל והיא תותחית, כולן אצלה".

תגידי, את לא מפחדת להתעורר בוקר אחד ולגלות שאת ליהיא גרינר?
"אל"ף, היא מקסימה. אני מכירה אותה אישית והיינו בחתונה שלהם. בי"ת, אין אצלי את החשש הזה, פשוט כי אני לא אלך לכל אירוע של מגבות וטישואים. לא מעניין אותי. לא רודפת אחרי מצלמות. בעבודה גם ככה כל הפלאשים עלי ובאים מפינס ומראיינים אותי וזה חלק מסדר היום שלי. לי אין את הבום. יש לי את החיים שלי שהם ככה, את רז שהוא החיים שלי, וזה מספיק. אני שמחה שאנחנו עוברים את זה כזוג, כי אם כל תשומת הלב הייתה רק על אחד, זה גם היה משגע ויוצר קנאה והורס הכל. לא הייתי יכולה לעשות את זה לבד".

לא מבקשת הנחות בחנויות (צילום: ברק פחטר)

לא מבקשת הנחות בחנויות (צילום: ברק פחטר)

"רז אומר 'כשאת רוצה להתארס, תגידי'"
ואכן, הכוח הסודי של דול – והיא הראשונה שתודה בכך – הוא הזוגיות עם רז זלצרמן (29). השניים, שכרגע מתפקדים כגרסה מקומית לברבי וקן, מציגים מערכת יחסים הרמונית שעלולה לערער רווקים מעורערים וגם להכניס ללחץ זוגות שעד היום הרגישו בנוח. לראייה, נסו למצוא תמונת פפראצי שלהם בלי נשיקה דביקה. "אנחנו מנסים להיות הכי טבעי שיש בצילומים, אומרים לצלמים שלום, זורמים. הנשיקות? זה כי אנחנו מתנשקים כל הזמן. כל היום אנחנו ככה. יש חברים? אנחנו יושבים איתם מכורבלים. הולכים למסעדה? יושבים ביחד, לא אחד מול השני. רואים סרט בבית? מתחבקים. אז ברור שככה יצלמו אותנו".

סיפור האהבה שלהם התחיל בפייסבוק. הוא הוסיף אותה, היא אישרה, והשניים שקעו בשיחת נפש אינטרנטית וטלפונית שנמשכה חודש שלם, לפני שנפגשו. "גרתי אז באשדוד ולא הכרתי אף אחד בתל אביב, לכן לא נפגשנו וכל יום עשינו שיחות עד חמש בבוקר", היא אומרת. "כשסופסוף התראינו הרגשתי כאילו אנחנו מכירים שנים וישר נשארתי לישון אצלו. לא קרה כלום, אל תחשבי! למרות שהוא ממש התבאס. בילינו 24 שעות ביחד וישר ידענו שזה זה. תוך חודש עברנו לגור ביחד. בהתחלה הגעתי עם שקית של מברשת שיניים ותחתונים ואז מזוודה ואז דירה משותפת".

מקנאת לו?
"לרז? אני יכולה להשאיר אותו עכשיו שנה שלמה בפוסיקט ואני יודעת שלא יקרה כלום. אני סומכת עליו במאה אחוז. יש לנו זוגיות מדהימה. אני רואה מה יש לאחרים ומה יש לי ויודעת שהוא הכי מכבד. יש את אלו שיוצאים למסיבה ומתחילים עם בנות כשיש להם חברה בבית. לנו אין כאלו. אנחנו גם לא יוצאים בנפרד – ואם כן, תמיד נפגשים בסוף הלילה עם חברים משותפים".

אני מנסה להיות הכי אני בצילומים. מתוך הקמפיין של עובד כהן  (צילום: אלכס ליפקין)

אני מנסה להיות הכי אני בצילומים. מתוך הקמפיין של עובד כהן (צילום: אלכס ליפקין)

ומה קורה אם את רוצה ערב חופשי?
"בחיים לא. גם הוא לא. אני לא מפגרת, אם הייתי רואה שאני מעיקה עליו, הייתי משחררת. גם בבית אנחנו אחד על השני. אני הולכת לשירותים, חוזרת, הוא מביא לי נשיקה. אני הולכת למטבח, חוזרת, מביא לי נשיקה. ככה כל הזמן".

איך רז מגיב אם מישהו מתחיל איתך?
"
אין דבר כזה. אני אוהבת שכולם יודעים שאני רק של רז ואנחנו נורא דומים בקטע הזה, אותו האופי. בזוגיות מבחינתי, בזוגיות אנחנו שייכים אחד לשני. לא בקטע של רכושנות. הוא יודע שאני בחיים לא אגרום למישהו להתחיל איתי או אזרום עם מישהו בשיחה. אני רק עם רז, אף אחד אחר לא מעניין אותי. והוא אותו דבר".

נו, אז טבעת ותעשו נחת.
"אני לא בעד חתונה עכשיו. רז כל הזמן אומר לי 'ברגע שאת רוצה להתארס, תגידי לי'. הוא שולח לי תמונות של טבעות, יודע מה אני רוצה. אנחנו פתוחים בנושא הזה, אבל יש לנו זמן".

מי יותר דומיננטי ביחסים שלכם?
"
אני חושבת שאני מחליטה אבל בסוף רז הוא זה שמחליט. הוא הרבה יותר חכם ממני. נותן לי להרגיש כאילו אני שולטת, אבל בסוף הוא זה שמחליט הכל".

בקמפיין חדש. חיכתה שזה יקרה לה  (צילום: רון קדמי)

בקמפיין חדש. חיכתה שזה יקרה לה (צילום: רון קדמי)

"לא רוצים עשר שנים רק לבוא להשקות"
אלכסה נמצאת עכשיו בנקודה קריטית בקריירה, זו שבה היא צריכה לשלוף את עצמה בכוח ממשבצת פליטת הריאליטי ולהתקדם הלאה, למקום שבו כבר לא סופרים לך דקות תהילה. לזכותה יאמר שעד כה היא מציבה זוג רגליים יציבות על הקרקע: סוגרת קמפיינים ברצף (לשמלות כלה של עובד כהן, לבגדי ים לייס – וגם לפמינה, תחליב רחצה נשי), היא מיוצגת בסוכנות דוגמנות רצינית (אלינור שחר) ולאחרונה אף השיקה את "פקשה" –מותג תכשיטים ואביזרי ראש פרי עיצובה. "בואו לסקר את האירוע שבו הצגנו את הפריטים וזה שוב מעלה אותי לכותרות והאורחים מקבלים רייטינג. זו יד רוחצת יד", מפרשנת דול.

למה דווקא עיצוב אופנה?
"תמיד אהבתי. אני תופרת מאז שהייתי ילדה קטנה".

תשקלי ללמוד את זה?
"לא בשנקר או משהו כזה. אני לא מאמינה בכל הלימודים של השנים הארוכות כי אני חושבת שאם יש לך את זה אז יש לך את זה. זה  אולי נשמע מתנשא , אבל אני חושבת שיש לי את זה. כמובן שאני אקח קורסים ומורים פרטיים ואנסה לחדד את הכישורים שלי. יש מלא דוגמניות על בעולם שיש להן מותגים שהם אימפריה. תראי מה ג'יזל עשתה עם הכפכפים ו-H&M וקייט מוס עם טופ שופ ועוד מלא".

השאיפה: תעשיית האופנה מהצד העיצובי (צילום: אלכס ליפקין)

השאיפה: תעשיית האופנה מהצד העיצובי (צילום: אלכס ליפקין)

מה החלום שלך מבחינת קריירה?
"
בא לי ספורטס אילוסטרייטיד. גם בר רפאלי הייתהשם, והיא מדהימה בעיניי. אני כל כך לומדת ממנה, אפשר להגיד. היא תמיד חזקה לכל אורך הקריירה שלו, בחרה עבודות בקפידה, תמיד בשלווה. היא כבר מותג והיא הרוויחה את זה בכבוד. אני לא אתנגד להיות כמוה".

זה שוק קשה. מפחיד אותך שאולי יום אחד תעלמי וכבר לא יזכרו אותך?
"לא. גם רז לא מפחד מזה. אף אחד לא יאמין אם יקרא את זה, אני יודעת, אבל שנינו יודעים שגם אם ישכחו אותנו יש לנו תוכניות אחרות חוץ מלהיות מפורסמים. ידענו שאם נלך לתוכנית יהיה באזז ויעקבו אחרינו, אבל החיים שלנו לא סובבים סביב זה. לא רוצים עשר שנים לבוא להשקות. כן רוצים להיכנס לתחום המשחק, ואפילו  נרשמנו לקורס של יורם לוינשטיין ורז כבר שיחק בחסמב"ה ובסרט עצמאי. יש לו ניסיון. בפרמיירה שלו שהייתה בסינמטק התחלתי לבכות".

למה?
"כי בסוף הפרק ראו אותו בסצנה שהוא יושב בבית עם אשתו והילד, ואז הוא חיבק אותי באולם אותי ואני חשבתי 'שיואו, שזו לא תהיה מישהי אחרת במקומי! אני מקנאה בה!' ואמא שלו הסתכלה עלי  במבט של 'כאילו אלכסה, מה יש לך?'. לא ידעתי איך להגיב. אמרתי שנכנס לי משהו לעין".

נסתדר גם בלי להיות מפורסמים (צילום: דביר כחלון)

נסתדר גם בלי להיות מפורסמים (צילום: דביר כחלון)

השאירו תגובה

 

  • חשה את עצמה..מגעילה בדיוק כמו במרוץ למיליון.

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2015 | 14:52
  • מדהימה וזוג מהמם!! קנאים אנשים מה יש לכם

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2015 | 14:27
  • מגעילה

    מאת: רונן |‏ 3 במאי 2015 | 08:30
  • מזל שהיא לא עפה על עצמה, היא הייתה יכולה לעזור בחילוצים בנפאל עם היא הייתה עפה כל כך גבוה.

    מאת: אדם |‏ 3 במאי 2015 | 08:21
  • רז גבר מדהים. שמרי עליו. בהצלחה לך

    מאת: רוז |‏ 3 במאי 2015 | 07:50
  • אנג'לינה ג'ולי?? בר רפאלי?? הבחורה חיה בסרטטט
    או שהיא עיוורת…

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2015 | 07:33
  • מה את רצינית פשש… מנשק אותך כשאת יוצאת מהשרותים?
    איך חשבת על משפט כזה יפה חתכת סתומה!

    מאת: עידו |‏ 3 במאי 2015 | 05:54
  • אוי אלוקים תן שכל לעפים על עצמם בבקשה

    מאת: שיראל |‏ 3 במאי 2015 | 00:40
  • כל כך תעבנית. רק כסף מעניין אותה איכס

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2015 | 00:12
  • אני שמתי לב ל3 פעמים אפילו

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2015 | 00:01
  • תחשבי על זה שעוד יותר מוזר שהכתבה הזאת מופיעה בעמיים אם שמתם לב ודפדפתם את הקיר של מאקו

    מאת: אורח |‏ 3 במאי 2015 | 00:00
  • תגידו רק לי זה היה ניראה מוזר שמאקו עשו 4 כתבות עלייה ?
    כניראה שהיחצן שלה תותח ומקושר אליהם .

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 23:54
  • מאקו תפסיקו כבר לשווק את הטלאנטים שלכם בצורה מגעילה כי וואלה לאנשים לא מעניין מהחיים ה"מופלאים" שלה באמת

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 23:27
  • חיה בסרטטטטט

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 23:12
  • חייה בסרט קשה ביותר!! משווה את עצמה לגיזל??? בוכה שרז מחבק מישהי על המסך? לא מזמינה פפרצי לחנות? איזה שלשלת פה רצינית! קצת פרופורציות חמודה!

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 22:43
  • מי זאת המצועצעת הזאת?
    נראה איפה היא תהיה עוד שנתיים

    מאת: שרוליק |‏ 2 במאי 2015 | 22:35
  • עכשיו אני יודעת מאיפה עדי ביטי הביאה את המילים לשיר עפה על עצמך… חשבה על אלכסה
    צאי מהסרט מותק ומהר

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 22:11
  • כולם מקנאים בה לכן התגובות רעות את מהממת עזבי אל תתיחסי

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 21:52
  • נעץ …. מה בדיוק היא חשה .. ריקנית והחבר שלה עוד יותר מטומטם ממנה . אז שלא יחוש שהוא זכה . פשוט הוא הולך לסבול עם הרבה פיגור

    מאת: אסתי |‏ 2 במאי 2015 | 19:49
  • לא הבני אותה?או שהיא שחקנית מעולה או שהיא שקרנית מעולה! בעצם… שניהם! היא התנהגה לכווולם במירוץ מגיעל

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 15:50
  • אלוהים אדירים! תלמדו גם לפרגן! אלכסה יפייפיה,, ואף אחד מאיתנו לא באמת מכיר את האופי שלה. אני לא מעריצה אותה, אבל תפסיקו להיות רדודים, תמיד אנשים מוצאים את הרע בבן אדם…

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 15:15
  • גם שאת נופחת עליו בפנים הוא מביא לך נשיקה?

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 14:08
  • אלאיכסה מגעילה וחסרת כל שכל. כתבה דבילית

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 12:32
  • חבל שהאופי שלך כזה דוחה.. אישה יפה

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 12:24
  • לא סובלת את אלכסה..אבל השמלה מהממת??????

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 12:09
  • בתמונה ה5 היא נראית בהיריון. ואגב, היא מעוררת אנטיגוניזם מרוב שהיא לא מחוברת לקרקע. רק רז וילדות בנות 13 מסוגלות לזה

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 11:42
  • מאיפה מביא לך? מהשוק???

    מאת: אף אחת |‏ 2 במאי 2015 | 11:07
  • בחורה דוחה, להקיא ממנה

    מאת: אורח |‏ 2 במאי 2015 | 06:01
  • ותודה לאלוהי הפוטושופ במרומים

    מאת: אדובי |‏ 2 במאי 2015 | 01:08
  • יש לה אגן רחב. לא ממש סקסי לדוגמנות…

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 23:04
  • שרותים זה מקום מסוכן בכל רגע צריך לומר אשר יצר חלולים חלולים נקבים נקבים עלייך זה נשמע תרתי משמע ומשמעות נקבי חלולים

    מאת: שלא נדע |‏ 1 במאי 2015 | 21:45
  • איך הוא מביא את הנשיקה? בצלחת, או בשקית פלסטיק?

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 21:20
  • רז הזה ממש לא גבר מתנהג כמו בחורה כמו איזה כוסית רק כסף מעניין אותם חוץ מזה הכל ריק אין שום אהבה רק אינטרסים ואת זה אפשר לראות בבירור בתוכנית איזה מין זוג מתנהג ככה בחייאת? לא ראיתי ולא שמעתי שיהיה להם אבל בהצלחה יקחו את הכסף עד הקבר כנראה

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 20:53
  • פצצת מין היא כן!
    מעניינת היא לא!
    אבל הקנאה אחח הקנאה שלכם מוציאה אותכם מדעתכם יא עלובים משועממים וחסרי חיים!

    מאת: פורצלן |‏ 1 במאי 2015 | 20:27
  • מגעילה. כל התגובות רעות. ערוץ 2 מריץ אותה לא ברור למה. גם היא וגם בן הזוג שלה ריקים מתוכן

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 20:04
  • אולי כי הוא גיי?

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 19:19
  • מה אני יעשה עם המידע הזה???

    מאת: רומי |‏ 1 במאי 2015 | 18:55
  • אלכסה, אגואיסטית מפונקת
    נכנסתי רק כי היה לי צורך לכתוב לך
    רז שפוט שלך ואת מנצלת את זה שהוא מאוהב בך
    תחזית… רז מתעשת ובורח תוך שנה שנתיים

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 18:07
  • מאיפה הוא מביא לה נשיקה? מהסופר?

    מאת: אריאל |‏ 1 במאי 2015 | 17:59
  • פח הפחים הזוג הכי טיפש וריק מתוכן שפגשתי..

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 17:40
  • חחחחחח מי זאת???

    מאת: ?? |‏ 1 במאי 2015 | 15:57
  • עפה על עצמה. היא והנעל רצפה שלה שנגרר אחריה זוג דביק ומגעיל.

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 14:28
  • שום כמות של איפור ובגדים לא תסתיר לב מכוער!!!

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 13:48
  • אישה מגעילה

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 13:41
  • אם הכל רקוב מבפנים מה שווה היופי ודיי למבין

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 13:30
  • בחורה לא ממש יפה , לה ממש חכמה, ועם אופי דוחה.. לא מבינה בשביל מה הייתה כל הכתבה הזאת… אגוצנטרית ומפונקת

    מאת: מישהי |‏ 1 במאי 2015 | 12:42
  • אלכסה שמלקסה איכסס

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 12:36
  • היא פרחה והוא בכלל לא בקטע של נשים…

    מאת: דין |‏ 1 במאי 2015 | 12:26
  • לא מעניינת לא מעניינת לא מעניינת לא מעניינת פשוט לא !!!

    מאת: לימור |‏ 1 במאי 2015 | 12:07
  • דומה לברווז או לינשוף

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 12:05
  • היא נראית הרבה יותר 22 הייתי בשוק!

    מאת: תומר |‏ 1 במאי 2015 | 11:53
  • אם לצאקי ושרה נתניהו הייתה בת

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 11:24
  • בחורה מקסימה ויפה – תמיד יש מגיבים להכעיס- תתעלמי מהם

    מאת: עמי |‏ 1 במאי 2015 | 10:51
  • אלק ספורט אילוסטרייטור. מקסימום ידיעות אשדוד. חחח

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 10:32
  • אלכסה מהממת שהיה לך בהצלחה

    מאת: אביה |‏ 1 במאי 2015 | 10:27
  • מה אכפת לי מה יש לה להגיד? נכנסתי לראות אותה בבגד ים

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 09:45
  • מה הפירגון לאשה שהולכת ערומה בושה איפה הגענו תחזרו בתשובה ה' אוהב את כולם ב'ט

    מאת: רמי |‏ 1 במאי 2015 | 09:44
  • אוי אלכסה .. כמה אגוצנטריות, כמה רדידות ושטחיות. ראייה כל כך ילדותית של המציאות. שום דבר לא מחזיק את היופי שלך. כדאי לך להרשם לאוניברסיטה ללמוד משהו, לגדול מעט, לצאת מהצרות הזאת. או אולי להתנדב איפשהו על בסיס קבוע.
    אבל קודם כל לרדת למטה מהעץ שטיפסת עליו..

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 07:03
  • ממש יפה אלכסה אוהבת אותך תצליחי

    מאת: אני |‏ 1 במאי 2015 | 06:11
  • איככככסססס
    הרוע בהתגלמותו

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 05:32
  • אם היא עושה פרצוף של בחורה איכותית אז כנראה היא בחורה איכותית…
    הרסת תילדות הרסת.

    מאת: אמת |‏ 1 במאי 2015 | 04:03
  • וואו איזה בחורה איכותית..

    מאת: חחחחחחח |‏ 1 במאי 2015 | 04:01
  • אני מרחם על רז.
    משום מה זה נראה שמגיע לו משהו יותר טוב
    מאשר להיות סחבה.

    מאת: אורח |‏ 1 במאי 2015 | 00:24
  • את מוכיחה את הסטיגמה שדוגמניות כלכך טיפשות !!
    צאי מהרדידות הזאת של כסף כסף כסך ופירסום ותהילה ! זה פשוט דוחה!! תתעוררי על עצמך דחוף

    מאת: 6טי |‏ 30 באפריל 2015 | 23:39
  • כתבה על זוג רדוד מאד. היא חסרת כל ראש

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 23:11
  • חיה בסרט!!!
    חצי שעה וכוס בלאק בפוסיקיט והוא רוקד ערום על השולחן עים שתי אשכוליות בין העניים

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 23:05
  • בושה וחרפה

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 22:51
  • מי זאת?

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 22:49
  • אלכסה הבחורה הכי דוחה שאני מכיר יש לה אופי דוחה כולם ראו איך היא הפכה לאלה וובה את העגלה עם הכוסות היא פשוט אישה דוחה מה שהיא עשתה לגל וליאל במשימת משמר המלכה אם מישהו היתה מצמידה את התחת שלה לרז היא הייתה קופצת כמו קנגרו אבל לה מותר הכל למה כי היא אנגלינה גולי
    עללק אנגלינה גולי יותר יפה ממנה בלי ציצים אחרי שעברה טיפול כימוטרפי. בלי פוטושופ היא דוחה גם באופי וגם ביופי אבל מה לעשות שלאופי אין פוטושופ אני פשוט מרחם על רז שהוא כמו הסמרטוט שלה אפילו אחרי השירותים הוא צריך לתת לה נשיקה איזה מזל שהוא לא צריך גם לנגב לה ותוך כדי לנשק אותה באמת חבל שכל שבוע האנשים הכי דוחים במדינה נמצאים בכותרות

    מאת: ארי |‏ 30 באפריל 2015 | 22:43
  • היא תמיד חשופה ורואים לה הכל יש תמונה שאפילו הפיטמות נראות, לרז המסכן אסור להסתכל על אשה אחרת, כל הגברים מזילים ריר כשרואים אותה , מה זה בסדר??

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 22:37
  • בתמונה עם הבגדים הוורדים היא נראת שונה לגמרי!

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 21:16
  • מהממת. בהצלחה בהמשך

    מאת: אוהבים אותך |‏ 30 באפריל 2015 | 21:06
  • חחחחח בחורה מגעילה מבקשת תמיד אבל תמיד חינם! ומנסה להוציא כסף תמיד

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 20:51
  • איכסססססס בחורה דוחה רעה שונאים אותה נמאס לראות אותה דייייי כבר הלוואי שהיא תעוף לנו מהעיניים כבר !!!!!
    מאקו תבינו מדינת ישראל שונאת אותה לא משנה איך היא נראית היא פשוט בחורה רעה

    מאת: אחת שיודעת |‏ 30 באפריל 2015 | 20:26
  • פחח עלק ספורטס אילוסטרייטיד היא לא ברמה של זה….והיא חיה בסרט שהיא משווה את עצמה לבר רפאלי בר רפאלי לא רואה אותה

    מאת: נתן |‏ 30 באפריל 2015 | 20:24
  • עם ישראל שונא אותה אבל בכל זאת נותנים לה במה, כולכם מבינים למה, תסמנו את שם המפיק ותבינו שהוא אוייב העם, אוייבי העם לא צריכים להיות בטלויזיה, תבדקו מי בעלי החברות שמעסיקים אותה…

    מאת: ירון |‏ 30 באפריל 2015 | 19:59
  • אהבת חיי אני לא מבינה איך אפשר להגיד עליה שהיא רעה מושלמת ברמות לא נורמליות ?

    מאת: טליה |‏ 30 באפריל 2015 | 19:28
  • מביא לי נשיקה?! איזו עברית איומה!!!

    מאת: bOrderline |‏ 30 באפריל 2015 | 19:17
  • חיה בסרט וכל מי שסביבה.

    מאת: אנונימית |‏ 30 באפריל 2015 | 18:36
  • מה יהיה איתך גברת???

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 18:34
  • סתם סתומה, תעלם בעוד 15 שניות לא דקות

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 18:10
  • היא לא משהו..

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 18:02
  • יום יבוא תתעוררי מהסרט שנכנסת אליו

    מאת: נועם |‏ 30 באפריל 2015 | 17:56
  • היא ממש מתנשאת כולה פליטת ריאלטי חכי שתהיי משהו

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 17:50
  • ממש לא מענינת

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 17:44
  • כולם שנאו אותה איזה מעריצים חחלל

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 17:09
  • איו עליך מהמממממתתתתת

    מאת: שלומי. |‏ 30 באפריל 2015 | 17:02
  • מדהים

    מאת: דנה |‏ 30 באפריל 2015 | 16:43
  • נעל תרתי משמע

    מאת: אורח |‏ 30 באפריל 2015 | 16:07