שוות כל שקל: רייצ'ל זו משיקה ליין שמלות כלה במחירים נגישים

סטייליסטית הכוכבות, שהפכה בשנים האחרונות למעצבת עסוקה, השיקה בשבוע שעבר קולקציית כלות ראשונה שלא עוברת את גבול ה-3,500 שקלים. "רציתי לדבר אל האישה שרק רוצה למצוא שמלה שהיא אוהבת, לקנות אותה ולהתחתן". התוצאה מופלאה

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2017

ברוכה הבאה למועדון החתונות. קולקציית הכלות הראשונה של רייצ'ל זו (צילום: יח"צ)

ברוכה הבאה למועדון החתונות. קולקציית הכלות הראשונה של רייצ'ל זו (צילום: יח"צ)

את רייצ'ל זו כולנו מכירים כסטייליסטית היהודייה קטנת הממדים שמלבישה את כל הסלבס הכי מתוקשרות בהוליווד כבר יותר משני עשורים. סימן ההיכר שלה הוא מראה הבוהו-שיק, אותו היא מקפידה לשמר כבר שנים רבות ב"כת" של לקוחות חובבות הלוק, שבמרוץ השנים גם הפכו לחברותיה הקרובות ביותר, ביניהן ניקול ריצ'י, ג'סיקה אלבה וכריסי טיגן.

כולנו נשמח לחברה כמו רייצ'ל זו – יש לה חוש הומור מפיל, קשרים בעולם האופנה והבידור וארון בגדים רחב ידיים שתמיד יימצא בו הלוק המושלם לאירוע שצץ בדקה התשעים. חברה טובה כמו רייצ'ל זו היא גם כזו שתדאג לך ביום החשוב ביותר בחייך: יום חתונתך. לא מפתיע, אם כך, שהיא השיקה השבוע קולקציית קפסולה של שמלות כלה שיקיות ובוהמייניות, עשויות ללא רבב.  

בוהו שיק במידה הנכונה (צילום: יח"צ)

בוהו שיק במידה הנכונה (צילום: יח"צ)

"בכל 20 שנותיי כסטייליסטית, תמיד הייתי אובססיבית לשמלות לבנות. אני מקפידה לעצב כאלו בכל קולקציה שלי". מספרת זו למגזין אין סטייל. "מה שגיליתי הוא שבכל אותם מפגשי סטיילינג עם חברותיי, הרבה מהשמלות שהן היו מודדות היו זוכות לתגובות מחמיאות בסגנון: 'הייתי מתחתנת עם השמלה הזאת'". התגובות האלה הן בדיוק מה שהצית במוחה של זו את הפיתוח של קולקציית שמלות כלה נגישה, על-זמנית והכי חשוב: עם מחירים נוחים לכל כיס.

לדברי זו, האתגר הגדול בקולקציית הקפסולה החדשה היה לעצב שמלות שהן נטולות סטרס כלכלי. אבל הנה, היא מקיימת את הבטחתה ומציעה קולקציה מצומצמת של שמונה דגמים במחירים הנעים בין 2,000 שקלים ל-3,500 שקלים.

צנועה ויפה כל כך (צילום: יח"צ)

צנועה ויפה כל כך (צילום: יח"צ)

למגזין גלאמור היא מספרת: "הרגשתי שאין מספיק שמלות כלה במחירים נוחים, והכלה המודרנית כל כך שונה מהכלות בעבר. זה בסדר לרצות להתחתן בשמלה שנתפרה במיוחד עבורך ונעשו עשרות מדידות כדי להגשים את החלום הזה, אבל אני רציתי לדבר אל האישה שהיא איננה הכלה הזו, אלא רק רוצה למצוא שמלה שהיא אוהבת, לקנות אותה ולהתחתן".

קולקציית שמלות הכלה של זו מצומצמת ומדויקת להפליא ובכך משאירה טעם של עוד. גדולתה של הקולקציה באה לידי ביטוי בעיצוב שמונה דגמים שונים בתכליתם האחד מהשני ומייצגים כל לקוחה פוטנציאלית שזו אי פעם תלביש, או למעשה כבר הלבישה.

קלאסיקה מודרנית (צילום: יח"צ)

קלאסיקה מודרנית (צילום: יח"צ)

הקולקציה מכסה ספקטרום רחב של נשים ואף מציעה טוקסידו סקסי במיוחד שנראה כמו הקנבס המושלם ליצירת סטיילינג שמיימי. זו מציגה שמלות חפות מעיצוב מוגזם ונפח, בעלות גזרות מחמיאות ונשיות, מינימליזם אלגנטי ונגיעה קטנה של גלאם, בדיוק במקומות הנכונים.

על אף המתאבן הקטן הזה שזו זורקת לעברנו, היא טוענת שזוהי רק ההתחלה ומקווה שבעתיד הקולקציה שלה תכלול גם כל אקססורי העולה על דעתן של כלות: "הד-פיסים, נעליים, תיקים, הכל בעצם. אם אנשים יאהבו את Rachel Zoe Bridal כפי שאני אוהבת, אין סוף לדרך שנוכל לסלול בתחום".   

החליפה שהיממה אותנו (צילום: יח"צ)

החליפה שהיממה אותנו (צילום: יח"צ)

חובבות הא-סימטריה, זו בשבילכן (צילום: יח"צ)

חובבות הא-סימטריה, זו בשבילכן (צילום: יח"צ)

יוון זה כאן (צילום: יח"צ)

יוון זה כאן (צילום: יח"צ)

פייה ליום אחד (צילום: יח"צ)

פייה ליום אחד (צילום: יח"צ)

האישה, האגדה והלבן הנצחיץ רייצ'ל זו (צילום: Bryan Bedder/Getty Images for Net-A-Porter)

האישה, האגדה והלבן הנצחי. רייצ'ל זו (צילום: Bryan Bedder/Getty Images for Net-A-Porter)


השאירו תגובה