כמו באגדות: זאת שמלת הכלה עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם

פעם היו אומרים שטעם הוא דבר סובייקטיבי, אבל היום יש מדד אבסולוטי לעניין – כמות הלייקים באינסטגרם. זאת שמלת הכלה הנסיכותית שגרפה את מירב הקולות, הייתן לובשות אותה מתחת לחופה?

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2017

זה הכי הרבה לייקים (צילום: אינסטגרם, ivan_gunawan)

הכי הרבה לייקים (צילום: אינסטגרם, ivan_gunawan)

אפשר לדבר הרבה על טרנדים, סגנונות והשפעות על שמלות כלה כמה שרוצים, אבל בסופו של יום, או בתחילתה של חתונה, מטרתן היא אחת: לייצר את אפקט ה-"וואו". פעם היו אומרים שאי אפשר להתווכח על טעם ועל ריח, אבל היום האפקט הזה דווקא קל מאוד לכימות. מספר הלייקים באינסטגרם משמש כמדד "וואו" מוחשי למדי, ומגלה לנו המון על הפופולריות והאפקטיביות של כל דבר, כולל שמלות כלה.

השמלה שזכתה באופן רשמי בתואר שמלת הכלולות הכי אהובה באינסטגרם היא זו של איטאן אזארה האינדונזית, לאחר שגרפה מעל מאתיים אלף לייקים. השמלה, בסגנון סינדרלה, היא פרי עיצובו של איוון גורוואן, והמומחים עדיין מנסים להבין מדוע כל כך הרבה אנשים נשבו בקסמה.

 

A post shared by Ivan Gunawan (@ivan_gunawan) on

היא כוללת שרוולים ארוכים, המון עבודת רקמה וחרוזים, בד לרוב ומפתח צוואר מחמיא. במילים אחרות, הבשורה המרכזית למעצבי שמלות הכלה היא שככל הנראה רוב הנשים עדיין חולמות על רגע הדיסני שלהן, בו יזכו להיות נסיכות ליום אחד. במקרה של איטאן, היא לא עצרה ברפרנס וחתמה את הלוק עם כתר פנינים לראשה.

לכלה עם השמלה הפופולרית ביותר אי פעם ברשת החברתית היה כמובן גם אאוטפיט שני לאירוע של חייה. הוא אמנם לא זכה לאותו מספר לייקים מרשים, אבל מקבל גם היא תשומת לב רצינית. מדובר בשמלת נסיכה אדומה של הנגקי קוילארנג, לה התאימה כתר זהב. המוזמנים התבקשו להתנהג בהתאם, ולאחר לבוש הטקס המהודר והמעונב נדרשו להחליף לאאוטפיט שני בצבעי אדום וזהב, שיתכתב עם זה של הכלה המלכותית.

התקשורת בודקת שוב ושוב והמסקנה היא שלא מדובר בבני אצולה. אבל היי, הבגד עושה את האדם, וליום אחד איטאן ובחיר ליבה זהאנדי היו ללא ספק מלך ומלכה.

 

A post shared by Ivan Gunawan (@ivan_gunawan) on

 

A post shared by Ivan Gunawan (@ivan_gunawan) on

 

A post shared by Ivan Gunawan (@ivan_gunawan) on

 

A post shared by Ivan Gunawan (@ivan_gunawan) on

השאירו תגובה