לה דולצ'ה ויטה: החתונה החלומית של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט

הדוגמנית הרוסייה ויטה סידורקינה, המשתייכת למסדר הכנפיים של ענקית ההלבשה התחתונה, נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר ליבה בחתונה משגעת בדרום איטליה – השמלה הייתה נסיכותית, העוגה ענקית והאורחים נוצצים. ככה זה נראה מקרוב

מאת  | ‏ 2 אוגוסט 2017

הדוגמניות המצטרפות לשורות ויקטוריה'ס סיקרט יודעות שמדובר במעמד מיוחד. מקפצת קריירה אמיתית ודילוג קטן במעלה סולם עולם האופנה, שהופך אותן באחת לפנטזיה האמריקאית המושלמת של יופי חושני.

ויטה סידורקינה בת ה-23 היא אחת מהמלאכיות האהובות של ויקטוריה, ולקחה את הפנטזיה הזו גם לתוך חייה הפרטיים, לאירוע מרגש לא פחות מתצוגה בה צופים מיליונים בכל העולם: יום חתונתה.

 

A post shared by VII (@vll.7) on

ויטה נישאה לבכיר ליבה, ולריו מורביטו, על חוף אמלפי המושלם, ולבשה שמלה של זוהיר מוראד שגורמת לכלות לעתיד להזיל ריר: מדובר בשמלה קצפתית ונסיכתית עם שרוולים ארוכים וצווארון גבוה, שרבים טוענים שהזכירה את שמלת אלכסנדר מקווין הידועה של קייט מידלטון.

אך שמלתה של ויטה, כיאה למלאכית, הייתה מעט סקסית יותר, עם חיתוכים של רשת בזרועות ובחלק העליון, מעל למחשוף. לא ידועה עלות השמלה, אך שמלות דומות של מוראד מוערכות במעל מאה אלף שקלים.

 

A post shared by iryna popova (@itsme_pipa) on

האורחים ברי המזל זכו לחזות בחילוף מהיר ומסעיר לאחר הטקס: ויטה הסירה את חלקו התחתון של השובל וחשפה שמלה צמודה מתחרה, שהסתתרה שם מתחת כל אותה העת.

הנושא של החתונה היה איטליה הקלאסית, כולל קריצות לקומדיה דל-ארטה, המון תחרה וגוונים של קרם ושמנת, משהו חם ואנושי ועדיין רשמי וקלאסי.

ליצנים לבני פנים מהמסורת האיטלקית הסתובבו בקהל והצטלמו עם האורחים, ביניהם לא מעט דוגמניות דקיקות בשמלות סאטן צמודות כמו אנסטסיה ארמנקו, מירטה מאס, מדיסון הדריק ועוד, ועוגת החתונה הייתה גם היא עוגה איטלקית קלאסית, בגודל עצום, עם המון פירות יער מעליה. דולצ'ה ויטה, תרתי משמע.

 

A post shared by Ferruccio (@ferrucciodelorenzo) on

 

A post shared by VITA SIDORKINA (@vitasidorkina) on

 

A post shared by Elineya (@ellineya) on

 

A post shared by Mirte Maas (@mirtemaas) on

 

A post shared by Irina Belyaeva (@belyaashik) on

 

A post shared by Irina Artemova (@irochkaart) on

 

A post shared by VITA SIDORKINA (@vitasidorkina) on

 

A post shared by VITA SIDORKINA (@vitasidorkina) on

 

A post shared by VITA SIDORKINA (@vitasidorkina) on

השאירו תגובה