נתפס ברשת: מה לבשה בת הזוג של מסי לחתונה ואיך אמא שלו הרסה אותה?

ליונל מסי נשא בסוף השבוע לאישה את אהבת נעוריו ואם ילדיו אנטונלה רוקוזו באירוע מרגש במיוחד, אבל אותנו, כרגיל, מעניין מאיפה השמלה ומה לבשו האורחים (רמז: חלקם העזו ללבוש לבן)

מאת  | ‏ 2 יולי 2017

אחרי שנים של זוגיות, מסי ממסד את הקשר (צילום: GettyImages/GabrielRossiafp)

אחרי שנים של זוגיות, מסי ממסד את הקשר (צילום: GettyImages/GabrielRossiafp)

ליונל מסי הוא אחד הכדורגלנים האהובים והנערצים בכל הזמנים, גם בשל הדברים שהוא יודע לעשות עם הכדור וגם בשל אישיותו המלבבת. עוד הוכחה לכך שמדובר באיש מתוק במיוחד הוצגה במלוא הדרה מחוץ למגרש, באולם חתונות מפואר, שם נשא לאישה את אהובת נעוריו ואם שני ילדיו, אנטונלה רוקוזו.

אנטונלה ומסי נפגשו לראשונה בגיל 5 והפכו לזוג כשליאו היה בן 19 בלבד, במהלך ביקור מולדת שערך אחרי שנים בברצלונה. 11 שנים אחרי הם עמדו בסוף השבוע מתחת לחופה בעיר הולדתם רוזריו שבדרום ארגנטינה. מכל התמונות והסרטונים המופיעים בתקשורת ברור דבר אחד: מדובר היה באירוע מרגש עבור השניים, אליו הגיעו אורחים מרחבי העולם.

הוטסה במיוחד מברצלונה (צילום: Gabriel Rossi/LatinContent/Getty Images)

הוטסה במיוחד מברצלונה (צילום: Gabriel Rossi/LatinContent/Getty Images)

האאוטפיטים אותם לבשה הכלה עוצבו על ידי רוסה קלרה, מעצבת בגדי ערב קטלונית, והוטסו במיוחד עבורה מברצלונה. קלרה מספרת כי יצרה עבור אנטונלה שתי שמלות לאירוע, אחת לטקס ואחת נוחה וסולידית יותר למסיבה, כך שתוכל לרקוד ולבלות עם המשפחה והחברים. "העובדה שהיא בחרה בי לעצב את שמלת הכלולות שלה חשובה מאוד לחברה שלנו. המותג יזכה עכשיו להיות מוכר בכל העולם וזהו רגע חשוב עבורנו", אמרה המעצבת הנרגשת לתקשורת.

"היחסים שלנו עם אנטונלה התחילו כשעברה לגור בברצלונה. היינו אתה בכל הרגעים החשובים של החיים, אנחנו מאושרים לחלוק עמה גם את היום הזה". המעצבת מספרת שרבים מבני משפחתה של הכלה לבשו שמלות של המותג, ביניהן אמא שלה וגיסתה, כמו גם נשות כדורגלנים אחרים מנבחרת ארגנטינה וברצלונה.

מכירים מגיל 5 (צילום: GettyImages-otonoticias-MDB-afp)

מכירים מגיל 5 (צילום: GettyImages-otonoticias-MDB-afp)

האורחים נדרשו להפקיד את המכשירים הסלולריים בכניסה לאולם, אבל איכשהו חלקם לא ממש צייתו ותמונות וסרטונים רבים של השמחה דלפו לרשת. את החתן ושני בניו המתוקים, תייגו ומתאו, הלביש ג'ורג'יו ארמני בחליפות טוקסידו תואמות בצבע אפור כהה שנתפרו למידותיהם. מתאו הצעיר פיקח על הנשיקה הראשונה לאחר ההכרזה, ובכלל התמונות מהאירוע שופעות שמחה וילדים.

החלק הפחות הרמוני בחתונה טמון בגזרת היחסים בין אם החתן לכלה. זמן רב מתעדת התקשורת מתח בין שתי המשפחות, והיום רבים טוענים שאמו של מסי, סליה קוצ'יטיני, ניסתה לעקוץ את אם נכדיה ולכן לבשה שמלת מקסי בגוון המתחרה בלבן ובסגנון דומה לזו של אנטונלה. מעצב השמלות של האם ושל אחותו של מסי הוא קלאודיו קוזנו, שדיווח לתקשורת מבעוד מועד כי מדובר בשמלות קוטור בצבעים כהים. ההפתעה הייתה רבה כשאם החתן הופיעה בשמלה בהירה מאוד, דבר שנחשב, כך גורסים בתקשורת, ללא מתקבל על הדעת בארגנטינה.

השמועות בארגנטינה ממשיכות וגורסות כי משפחת מסי לקחה קומה שלמה במלון רק כדי שמשפחתה של אנטונלה תשהה בקומה אחרת, בשל נתק ביחסים. בואו נקווה שהטלנובלה מסתיימת כאן ונאחל מזל טוב לזוג הכובש.

סליחה, למה את לובשת לבן?! (צילום: GettyImages-Fotonoticias-MDB-afp)

סליחה, למה את לובשת לבן?! (צילום: GettyImages-Fotonoticias-MDB-afp)


 

A post shared by www.okmagazine.ru (@okmagazine_ru) on

 

A post shared by Ismail Salum (@ismailsalum1) on

 

A post shared by 5Kondo9ja (@5kondo9ja) on

השאירו תגובה

 

  • בתמונה האחרונה יש את השחקנית הארגנטנאית חימנה ששיחקה את מלווינה בכמעט מלאכים!
    השמלה של הכלה לא משהו בכלל
    דווקא הדזרה יפה אבל התחרה עם הפרחים זוועה

    מאת: רותם |‏ 3 ביולי 2017 | 15:22