אבי הכלה: בתו של טומי הילפיגר התחתנה, נחשו מי עיצב את השמלה

כשבתו של מעצב על מתחתנת, אפשר להיות בטוחים שסטייל לא יהיה חסר באירוע. טומי הילפיגר ליווה את בתו אלי אל החופה כשהיא לובשת שמלה מכשפת שעיצב במיוחד עבורה, בחתונת חוף רומנטית שהיא כל מה שחלמנו עליו אי פעם

מאת  | ‏ 29 יוני 2017

אבי הכלה, הגרסה האופנתית (צילום: אינסטגרם, mrhilfiger)

אבי הכלה, הגרסה האופנתית (צילום: אינסטגרם, mrhilfiger)

מה קורה כשבתו של מעצב על מתחתנת? התשובה ברורה: סטייל למרחקים. וכשמדובר בבתו של טומי הילפיגר, אפשר להיות בטוחים שמדובר בסטייל נקי, מתוחכם ולא מתאמץ. אחרי זוגיות ארוכה ובת משותפת מתוקה נישאה אלי הילפיגר, יזמית, שחקנית, מעצבת אופנה וסופרת לבחיר ליבה סטיב האש. את השמלה עיצב לה אבא, שגם ליווה אותה אל החופה, והתמונות שהנפיק האירוע מרגשות במיוחד.

בני הזוג התארסו לפני כשנה בזמן ששהו בחופשה בפריז. האש, אמן ומעצב בזכות עצמו, שלף את הטבעת שיצר עבור אלי והשמחה הייתה רבה. "הייתי כל כך המומה ונרגשת", סיפרה אלי למגזין "פיפל" על ההצעה המפתיעה. "היה לנו כיף לתכנן חתונה נעימה בבית המשפחה שלי". שלא כמו הבתים בהם רובנו גדלנו, זה של ההילפיגרים נמצא במאסטיק, אי פרטי קטן בקריביים אליו הוטסו ברי המזל שהשתתפו באירוע האינטימי. לפני הטקס העלתה הכלה תמונה זוגית רומנטית וכתבה: "אין כמו להתחתן עם החבר הכי טוב והנשמה התאומה שלך. אני כל כך מתרגשת!!!".

 

A post shared by Anne Thornton (@anne_thornton) on


מראה הכלה של  אלי כלל שמלת קומביניזון מינימליסטית למדי עשויה בד סאטן, ומעליה שכמיה יפהפייה מעוטרת תחרה ורקמה כחולה. הבוהו-שיק הזה, יחד עם זר הפרחים הפראי שאחזה בידה, השתלב באופן מושלם על רקע הנוף הקאריבי. 

גם יתר בני משפחת האצולה האופנתית לבשו לבן, וטומי אף התהדר בכובע פנמה באותו הצבע. הארלי הקטנה, בתם של בני הזוג המאושרים, שימשה כנערת פרחים בשמלה תואמת לזו של אמא. צלילי החופה של בני הזוג מלאי הגלאם והרוקנ'רול נוגנו בלייב על ידי רוני ווד מהרולינג סטונס (שלבש, אולי לא במודע, חולצת מגני דוד), והדי ג'יי סקילרקס הרקיד את האורחים במסיבת חוף פרועה עד אור הבוקר.

המעצב והאב הנרגש שיתף בחשבון האינסטגרם תמונה שלו ושל בתו צועדים אל עבר החופה שעל החוף. "אני כל כך שמח בשביל בתי אלי שמתחתנת עם סטיב האש". גם אמה החורגת של הכלה חלקה את ההתרגשות עם אותה תמונה ממש, וכתבה: "אב גאה מאוד וכלה זורחת בשמלה שהוא עיצב עבורה". שיהיה במזל.

 

A post shared by Dee Ocleppo (@mrshilfiger) on

 

A post shared by Ally Hilfiger (@allyhilfiger) on

 

A post shared by Dee Ocleppo (@mrshilfiger) on

 

A post shared by Ellyn Shander (@ellynshander) on

השאירו תגובה