האם זו שמלת הכלה החלומית בעולם?

פייפינג צ׳אנג, איט גירל הונג קונגית, עשתה את מה שהמון פאשניסטות חלמו והתחתנה בשמלת טול משוגעת של בית האופנה הנחשב ג׳יאמבטיסטה ואלי. מדובר בשמלת הכלה הפלאפית בעולם עם הכי הרבה טול שראינו בחיים. אם אתן חושקות גם בשמלת טול שכזה רק תכינו למעלה מ-300 אלף שקל

מאת  | ‏ 27 יוני 2017

 פייפינג צ׳אנג ושמלת הענן (צילום: אינסטגרם Feiping Chang )

פייפינג צ׳אנג ושמלת הענן (צילום: אינסטגרם Feiping Chang )

כל הנשואות, השמרו. אתן עומדות להיחשף למשהו שעשוי לגרום לכן לרצות להתחתן שנית. שמלת הכלה של פייפינג צ׳אנג, איט גירל הונג קונגית, הגדירה מחדש את הפנטזיה הקצפתית, והעולם נאנח אנחה קולקטיבית אל מול התמונות היפהפיות של שמלת הסטרפלס מבית ג׳יאמבטיסטה ואלי שנראית אחרת מכל זווית.

״תמיד אהבתי את העיצובים של ג׳יאמבטיסטה ואלי״, אומרת פייפינג ופותחת צוהר לעולם קסום של קוטור. ״אני אוהבת את הרומנטיקה והדרמטיות של השמלות, אז ברגע שהתארסתי, זה היה הדבר הראשון שחשבתי עליו.  

 

A post shared by Feiping Chang 張翡玶 (@xoxofei) on

פייפינג, ילידת טאיפיי, הייתה בכלל בנקאית מצליחה כשהחליטה לחתוך ולעבור לעולם הלייפסטייל. היא פתחה בלוג ובו המלצות על אופנה, אוכל וטיולים זוהרים, והפכה לאיט גירל הכי חמה בהונג קונג. היא גם הובילה קמפיינים מקומיים לג׳ימי צ׳ו, הוגאן, טוד׳ס ורוז׳ה ויוייה. פייפינג ידועה בכך שלעולם לא תלבש את אותו בגד פעמיים, והטעם שלה תמיד מעודן ועשיר, כך שרבים המתינו לראות מה תלבש ביום כלולותיה, והיא לא אכזבה.

חתונתם של פייפינג ובחיר ליבה לינקולן לי נערכה בקפרי ונראתה כמו סט של סרט: לימונים היו המוטיב המרכזי וכל השולחנות הוצבו מתחת לעצי לימונים צפופים. סידור השולחן ודוכני השתיה מסביב נראו כמו מתוך מגזין גם הם, ופייפינג העלתה סרטון ערוך ובו תצוגת התכלית מוצגת בשיא הדרה שומט הלסתות.

 

A post shared by Calvin Wang (@clowverk) on

אם חוזרים רגע לשמלה, מדובר בעבודה משותפת של פייפינג עם בית האופנה. המטרה הייתה לייצר שמלה דרמטית בעלת נפח והמון שכבות של טול, והתוצאה יותר ממוצלחת. השמלה התפוחה נראית כמו ענן חלומי, ועדיין, בזכות העיצוב והשקיפויות, לא נותנת תחושה של כובד.

גם השמלה השנייה אליה החליפה האיט גירל כשהמסיבה התחממה, הייתה שייכת לאותו בית האופנה, וגם היא ראויה לתשומת לב: שמלה א-סימטרית שכמו מטפסים עליה פרחי ויסטריה מבד. גם האזור בו אכלו האורחים את ארוחת הערב לאור השקיעה היה מלא בוויסטריה.

 

A post shared by Catherine Chang (@catchang_) on

 

A post shared by Catherine Chang (@catchang_) on

 

A post shared by Feiping Chang 張翡玶 (@xoxofei) on

 

A post shared by Catherine Chang (@catchang_) on

 

השאירו תגובה

 

  • במקרה הזה זה סבבה שהמלוות ילבשו לבן…
    אי אפשר לטעות מי זאת הכלה

    מאת: א |‏ 28 ביוני 2017 | 10:29