דה בסט מן: 3 הצעות לבוש לחתונה, בלי ג'ינס

מאירוע יוקרתי בפריים לוקיישן ועד לחתונה אינטימית בגינה המשפחתית | מר לוין רוקד על כל החתונות

מאת  | ‏ 30 אוגוסט 2011

איך להתלבש לחתונה

תשקיעו קצת, לפחות לערב אחד. חליפה לחתונה מעונבת | מתוך asos.com

חתונות הן אחת ההזדמנויות האחרונות שנותרו לנו, גברים עצלים, להשקיע יותר ולהיות לשם שינוי מעט יותר ייצוגיים. מי יודע, עם כל האלכוהול וההורמונים המשתוללים, אולי בסוף זה ישתלם.

לכל חתונה סגנון משלה, דין חתונה בקיסריה אינו כדין חתונת גינה אינטימית בסמטאות ירושלים. לכן, כמו בכל בחירה סגנונית, מומלץ לנסות ולהבין מבעוד מועד את אופי בעלי השמחה ולהתלבש בהתאם. מחפשים אינדיקציה? העיפו מבט בהזמנה, אם היא מקופלת במעטפה שמנה, כתובה בפונט מקורזל וסגורה בחותמת שעווה, כנראה שמדובר באירוע פורמלי, אם היא מגיעה על גלוית נייר ממוחזר, לכו על הנונשלנט. כך או כך, ישנו כלל אחד שתקף לכל סוגי החתונות: הימנעו מג'ינס, בחייאת, רק לערב אחד.

חתונה מעונבת

הוזמנתם לחתונתה אקסקלוסיבית בקיסריה עם קוד לבוש מאתגר? אל תיבהלו, כללים נוקשים עלולים אפילו להקל עליכם. כל מה שעליכם לעשות זה לבחור חליפה. הקפידו שהחליפה במידתכם, ושגזרתה צרה. אלא אם כן מדובר באירוע עם קוד לבוש מחמיר, הימנעו מחליפה שחורה. חליפות בצבע כחול כהה או אפור, בשילוב עם נעלי אוקספורד שחורות, הן בחירות בטוחות לחתונה לילית.

במקרה שמדובר באירוע קיצי בשעות אחר הצהריים ואתם במצב רוח אמיץ יותר, לכו על חליפת חאקי, שלבו אותה עם חולצת אוקספורד צרה, עניבה צרה (ולמיטבי לכת, עניבת פפיון), ולהשלמת הלוק חגורה ונעלי ברוג בצבע חום.

איך להתלבש לחתונה מעונבת

1. חולצת אריג מכופרת, קסטרו, 179 ש"ח
2. חליפת צ'ינו בצבע אבן, asos.com, ז'קט – 80 ליש"ט, מכנסיים – 40 ליש"ט
3. עניבת פפיון, ד"ר דנים לדה בראנץ, 225 ש"ח
4. נעלי דרבי מעור, asos.com, מחיר: 50 ליש"ט

חתונת אחר הצהריים נונשלנטית

האתגר במקרה הזה הוא כיצד להקפיד ולהשקיע אבל להיראות כאילו לא התאמצתם כלל. הפתרון: לכו על שילובים בסיסיים ונצחיים: בלייזר נייבי, מכנסי חאקי ומוקסינים, או מכנסיים מחויטים וחולצת אוקספורד בלבד, יעשו את העבודה.

איך להתלבש לחתונת אחה"צ נונשלנטית

1. מכנסי קאמל, איב סאן לורן לבוטיק אברהם, 2,400 ש"ח
2. חולצת לבנה מכפתרת, קסטרו, 179 ש"ח
3. מכנסיים כחולים בגזרה ישרה, גאפ, 232 ש"ח

חתונה קטנה בגינה

נכון שאתם בין חברים, ושמדובר באירוע אינטימי ומצומצם, אבל אל תוותרו על הופעתכם. הרעיון הוא לבחור פריטים שחורגים מהמראה היומיומי המאוס אבל שאינם מושכים יותר מדי תשומת לב. מכנסי צ'ינו בהירים, חולצת כפתורים ובלייזר קיצי ילכו היטב יחדיו, ובשילוב עם מוקסינים או סנדלי עור מתקבל מראה מוקפד ועדכני. כמו כן, כל עוד קיץ בחוץ, פריטי פשתן יתקבלו בברכה.

איך להתלבש לחתונה קטנה בגינה

1. מכנסי צ'ינו, H&M, מחיר: 179 ש"ח
2. מכנסי קאמל, LEE, מחיר: 499 ש"ח
3. חולצת כותנה מכופתרת, גאפ, 194 ש"ח

השאירו תגובה