הדירוג השנתי של FF: מעצבי האופנה הכי טובים

שנה רביעית של פרויקט מעצבי האופנה המצטיינים של Fashion Forward | נבחרת השופטים שלנו בחרה 10 מעצבים שהכי עשו להם את זה השנה | התוצאות לפניכם

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2013
חגית כסיף ועומר פויזנר (צילום: טימור רז)

חגית כסיף ועומר פויזנר (צילום: טימור רז)

מקום ראשון | ROOMEUR

חגית כסיף (28) ועומר פויזנר (32), הלא הם ROOMEUR, השיקו את המותג שלהם לפני כשנה בניו יורק. הצמד, בוגרים בהצטיינות של החוג לעיצוב אופנה ב"שנקר", הכירו במהלך הלימודים ומהרגע שנפגשו חלמו לפתוח מותג משותף. במהלך הלימודים ולאחריהם, צברו ניסיון בבתי אופנה שונים בעולים, ביניהם אלי טהרי ודיאן וון פירסטנברג בניו יורק, ורוברטו קוואלי באיטליה. במהרה הבינו שהגיע הזמן להגשים את החלום הגדול, ובסוף 2012 השיקו את הקולקציה הראשונה בניו יורק.

המותג מתמחה בבגדי נשים מחוייטים המתאפיינים במראה מתוחכם אך לביש ובאלמנטים המשלבים חייטות עכשווית ומסורתית. כמו כן, יש דגש רב על פיתוחים טקסטילים יחודיים לכל קולקציה במטרה ליצור מראה אלגנטי, עכשווי ובועט. בימים אלו מתכוננים המעצבים להשקת קולקציית קיץ 2014 בשבוע האופנה היוקרתי בניו יורק. "מבחינת ישראל מול ניו יורק זה מאוד יחסי", אומרת כסיף, "אני חושבת שהתגובות והפרגון די זהה בכל מקום באופן יחסי לקהל ולאמצעי החשיפה שיש בו. למשל, בארץ קיבלנו הרבה חשיפה בעיתונות האופנה הישראלית שזה כבוד מאוד גדול בשבילנו, ועכשיו אפילו הכרזתם עלינו כמעצבי השנה שזה מאוד מחמיא וכבוד גדול. מצד שני בניו יורק, קיבלנו חשיפה בינלאומית כמו ב"סטייל.קום", "הניו יורק טיימס", "הארפר באזאר" וכו׳, כך שאנחנו מאוד שמחים ואסירי תודה על הפרגון והתמיכה בשני המקומות ומחזיקים אצבעות ומקווים מאוד שימשיך כך גם בעתיד. שום דבר אינו מובן מאליו בשבילנו וכל דבר הכי קטן מאוד מחמיא ומרגש אותנו".

קולקציה נוכחית: בקיץ האחרון השיקו עומר וחגית קולקציה ראשונה בישראל שעוצבה במיוחד עבור הקיץ הישראלי ומאופיינת בהדפסי פרחים עשירים ובבדי משי רכים ודקים. הקולקציה עוצבה בהשראת האמנית פרידה קאלו המייצגת בעיני המעצבים דמות של אישה על זמנית עם דגש על הניגודים הרבים שבדמותה (נשי מול גברי, רך ונוקשה ובין מודרני ומסורתי). בדמיונם לקחו המעצבים את קאלו לטיול בניו יורק של 2013 ותיארו איך היא הייתה מתלבשת אם הייתה כאן איתנו עכשיו. בימים אלו יוצאת קולקציית החורף הראשונה בישראל המבוססת על קולקציית חורף 2013 שהושקה בפברואר האחרון בניו יורק. בקולקציה זו לקחו המעצבים את קאלו לטיול בחלל החיצון.

חנות: את קולקציית החורף החדשה ניתן יהיה לרכוש החל מספטמבר הקרוב ברשת החנויות רזילי ובסטודיו המעצבים בטלפון 03-6413247 ובקרוב גם דרך אתר האינטרנט.
אתר: www.roomeur.com
טווח מחירים: בארץ: 450-1,400 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: שני לקס.

פרידה קאלו בחלל החיצון. roomeur (צילום: דודי חסון)

פרידה קאלו בחלל החיצון. roomeur (צילום: דודי חסון)

 

מקום שני | אלון ליבנה

כמו רומר, גם מעצב האופנה הבינלאומי אלון ליבנה (27), לא היה נוכח במצעד השנתי של 2012 אבל מצא את עצמו השנה במקום השני והמכובד. המעצב המוכשר התחיל את דרכו בגיל 17 ע"י לימוד עצמי של גזרות ותפירה ובגיל 20, לאחר פרק לימודים ב"שנקר" הוזמן להתמחות אצל מעצב העל אלכסנדר מקווין בלונדון שם שהה כ- 8 חודשים. לאחר מכן עבד ליבנה אצל מעצב האיטלקי רוברטו קאוולי בפירנצה. עם חזרתו לארץ השתתף בגרסה הישראלית של  "פרויקט מסלול" וזכה במקום הראשון. ליבנה הקים את חנות הדגל שלו במרכז דיזנגוף כבר ב-2009 ומאז הקים סטודיו לכלות ברחוב הרצל בדרום העיר. לאחר השתתפות בשבוע האופנה של תל אביב, הוזמן ליבנה להציג את קולקציית סתיו 2012 בשבוע האופנה של ניו יורק. ליבנה הלביש בחצי השנה האחרונה סלבריטאיות מן השורה הראשונה ביניהן עורכת האופנה, נינה גרסיה, הזמרת קליס, השחקנית ליה מישל ("גלי") ולפני כמה חודשים עיצב אאוטפיט למסע ההופעות של ביונסה שנחל הצלחה מסחררת. מגזין WWD אף הכתיר אותו בתור "מעצב האופנה הבא". בספטמבר הקרוב יציג את קולקציית האביב שלו בלינקולן סנטר במסגרת שבוע האופנה ניו יורק.

קולקציה נוכחית: קולקציית שמלות הכלה 2013 בהשראת Hollywood glam כוללת למעלה מ-30 דגמים שונים, עשויים בתפירת יד מחומרים איכותיים דוגמת בדי משי ושיפון לצד תחרות ורקמות מיוחדות ומיובאות. קולקציית אביב-קיץ 2013 נודדת למחוזות אקזוטיים ומתייחסת לנערות זוהר. הקולקציה מציעה שלל שמלות בגוונים פסטליים לצד קו שמלות שחורות למראה ערב מוקפד. השמלות עשויות בדי שיפון ומשי איכותיים ומשולבות בבדי תחרה עדינים, לצד שיבוץ אבנים ותכשיטים כחלק בלתי נפרד מהשמלה.

חנות: שמלות כלה להשגה בחנות הסטודיו: הרצל 20 ת"א בתיאום מראש 077-2102451 שלוחה 3. קולקציית אביב-קיץ 13' להשיג בחנות המעצב: דיזנגוף 195 ת"א 077-2102451 שלוחה 2.
אתר: Www.alonlivne.com
טווח מחירים: לשמלות הכלה: 9000-17000 ₪ להשכרה בלבד. 30% תוספת לקנייה. קולקציית אביב-קיץ: 2800-4500 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: ששון קדם.

בקרוב בשבוע האופנה ניו יורק. אלון ליבנה (צילום: תום מרשק)

בקרוב בשבוע האופנה ניו יורק. אלון ליבנה (צילום: תום מרשק)

 

מקום שלישי | SAMPLE

אחרי שזכו בשנה שעברה במקום החמישי, האחיות עינב זיני (36) ונופר מחלוף (31), בעלות המותג sample, מג'נגלות היטב בין חיי משפחה (שתיהן נשואות, לעינב חמישה ילדים ולנופר שלושה) לבין הצלחת המותג אותו הקימו בשנת 2008. בעוד זיני אחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, נופר, בעלת תואר ראשון באופנה משנקר, מעצבת את האאוטפיטים.

קולקציה נוכחית: קולקציית קיץ 2013 של Sample צולמה בפריז יחד עם הדוגמנית Malwina Garstka מסוכנות IMG, אותה סוכנות של קייט מוס ומירדנה קר . הקולקציה מבוססת על משחקי שקיפויות בין בדים שונים (משי, פשתן, ויסקוזה וכותנה) ומורכבת מסט חליפות, מכנסיים ,חצאיות, חולצות ושמלות בצבעים של שחור, לבן, חאקי, אבן ופרחוני. אל הקולקציה התגנבו גם מוטיבים של בגדי מסע בגרסה אורבנית מעודנת כגון, ריבוי כיסים, מכנסי ברמודה רחבים ונוחים וצבעוניות טבעית.

חנות: "מרכז שוסטר" אחימאיר 25 תל אביב, טלפון 03-5291477.
אתר: https://www.facebook.com/sample.tlv
טווח מחירים: 500-4000 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: רומר.

נשי ופרחוני. sample (צילום: rachel rebibo)

נשי ופרחוני. sample (צילום: rachel rebibo)

 

מקום רביעי | אדם גפן

אדם גפן (30), למד בבצלאל לימודי צורפות ואופנה עד שנת 2011. מאז הספיק להתמחות במספר ערים בעולם כשההתמחות האחרונה הייתה אצל מעצב בגדי הגברים Aitor Throup בלונדון. בארץ עבד עם תמר פרימק במותג "אישתר" לפני שהקים את המותג שלו בשנת 2012. גפן שם דגש על יצירת שפה אסתטית בעזרת ניהול דיאלוג מתמיד עם מבנים מעולם הארכיטקטורה ויצירת גזרות חדשות המתכתבות עם נפחים, חללים ותצורות טבע.

קולקציה נוכחית: קולקציית אביב-קיץ 13' של גפן הקרויה, "2"_מורומרה" מתמקדת בארכיפלג המרוחק 'פולינזיה הצרפתית', בתצורות האיים המיוחדות המאפיינות אותו ואף מקבלת השראה מהדיאלוג הייחודי שהתפתח בין התרבות המאורית המקומית לתרבות האימפריאליסטית הצרפתית. הקולקציה יוצרת שפה עיצובית  עצמאית הנובעת מהתכתבות עם מבנים וחללים ארכיטקטוניים ופרשנות חדשה לגזרות גבריות קלאסיות. להשלמת הקו, עיצב גפן לראשונה גם תיקים בגדלים משתנים מתיק גב נוח ועד תיק נסיעה גדול מימדים.

חנות: קום איל פו – בית בנמל (האנגר 26, נמל ת"א), רטרו סטור – קינג ג'ורג' 16 ת"א, גורמט – צ'רניכובסקי 11, ת"א, רציף – הברזל 3, ת"א, חנות הסטודיו בתאום מראש – 054-8080921 הכישור 3, יחידה 117, ת"א.
אתר: http://www.adamgefen.com/
טווח מחירים: 300-750 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: רחל כהן מcommon raven ואת האחים מוסלין החמודים.

דיאלוג עם מבנים מעולם הארכיטקטורה. אדם גפן (צילום: מירב בן לולו)

דיאלוג עם מבנים מעולם הארכיטקטורה. אדם גפן (צילום: מירב בן לולו)

 

מקום חמישי | האחים מוסלין

יען לוי ותמר לוית, במקור מקרית אתא וירושלים, החלו את דרכם בלימודים ב"שנקר". לאחר התמחות ב- 3asfour בניו יורק, עבודה ב-maison rouge  ועיצוב תלבושות לתיאטרון ומחול, החליטו השניים לפתוח מותג משותף בסימן של יוניסקס, צבעוניות, משחקים עם פרופורציות ושיתופי פעולה עם אנשים מתחומים שונים. "אנחנו אוהבים אנשים שמביעים את עצמם במה שהם לובשים", אומרים השניים.

קולקציה נוכחית: בקולקצית הקיץ של האחים מוסלין תמצאו פרינטים צבעוניים רבים, צבעים מנוגדים ומתנגשים ואלמנטים מעולם הספורט. הקולקציה הבאה תצא באוקטובר ותעסוק באפקטים של צילום פנורמי – החיבורים המטושטשטים בין מספר עולמות עם ניצנוץ זהוב.

חנות: קום איל פו- בית בנמל ובוטיק 5 (רח לינקולן, ת"א) או בתיאום מראש בסטודיו 052-3216899.
אתר: www.facebook.com/muslin.brothers
טווח מחירים: 260-760 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: אחת אחת.

אנשים שמביעים את עצמם במה שהם לובשים. האחים מוסלין (צילום: רוני כנעני)

אנשים שמביעים את עצמם במה שהם לובשים. האחים מוסלין (צילום: רוני כנעני)

 

מקום שישי | סבינה מוסייב

אחרי שזכתה במקום הראשון בשנה שעברה, סבינה מוסייב, מסרבת לעזוב את המצעד גם השנה. המותג נוסד בסוף קיץ 2011 ע״י בני הזוג מאיר מויאל (31) וסבינה מוסייב (29). מאיר אחראי על הניהול ועל הפן הלוגיסטי וסבינה, בוגרת שנקר, אחראית על העיצוב. בשנה האחרונה המותג קיבל חשיפה תקשורתית רבה כשסלבריטאיות לבשו פריטים רבים מהקולקציות.

קולקציה נוכחית: הדגש בקולקציה הוא על רוך, צבעוניות, מגע ובנפילת הגזרות לצד עבודה עם תחרות אתניות מיוחדות ורקמות. רוב העבודה הייתה עם משי וויסקוזה שנגזרו באלכסון מלא ע״מ להדגיש את הנפילה היפה של החומרים הרכים הללו וליצור תחושת ריחוף של הבגד סביב גוף הלקוחה. "חשוב לי שהנשים שלובשות את המותג ירגישו בכמה אהבה תכננו את הפריט עבורן", אומרת מוסייב. הקולקצייה מתמקדת בפריטי ערב קלים ופרקטיים שמשדרגים מלתחה ומשמשים את הלובשת לאירועים שונים בשינוי קומבינציה.

חנות: סטודיו בתיאום מראש בלבד: הסדנא 6, כפר סבא, 054-6173929 או 054-755665. הפריטים נמכרים גם ברשת רזילי והבוטיקים: לינקה, צ'וצ'ה, הלן, בנקר ועלמה.
אתר: www.facebook.com/SabinaMusayev
טווח מחירים: 180- 2400 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: אלה לוי.

קולקציה שמשדרגת מלתחה. סבינה מוסייב (צילום: אלון שפרנסקי)

קולקציה שמשדרגת מלתחה. סבינה מוסייב (צילום: אלון שפרנסקי)

 

מקום שביעי | לי גרבנאו

לי גרבנאו (26), שהתחתנה רק השבוע, מתברגת לראשונה במצעד שלנו. גרבנאו ספגה את האהבה לטקסטיל מגיל צעיר. אביה, אורי גרבנאו ז"ל היה הבעלים של משרד הקניות הגדול ביותר בארץ ליבוא ויצוא טקסטיל וכיהן כראש חטיבת האופנה במכון היצוא. את עיצוביה החלה למכור עוד בזמן לימודיה ב"שנקר" בסטודיו שלה בהרצליה פיתוח ותוך זמן קצר הצליחה לגבש לעצמה רשימת לקוחות מן השורה הראשונה, ובה נשות האלפיון העליון וידועניות רבות, ביניהן, ג'ודי ניר מוזס, אסתי גינזבורג, דניאלה פיק, מרינה קבישר ועוד.

קולקציה נוכחית: הקולקציה מתבססת על טרנדים של הקיץ, צבעי פסטל ומקרונים המתבססים על השראות יפניות בעיטור פרחים שמקור השראתם מאמן הזכוכית, רנה לאליק. הקולקציה מורכבת משמלות ערב מפוסלות בדיגום חופשי על הגוף, אוברולים, מכנסיים מעור, חולצות, חצאיות וז'קטים בהשראת גזרת הקימונו. הדגמים עשויים מסטן משי צבוע ביד, חיבורי תחרות מדו מימד לתלת מימד, עור, שיפון משי, ופיתוחי רקמות חדשניים עשויים עבודת יד מפימו וחרוזים.

חנות: סטודיו לי גרבנאו: חבצלת השרון 2, הרצליה פיתוח לתיאום 052-3000007.
אתר: www.leegrebenau.co.il
טווח מחירים: 3,500- 9,000 ש"ח, בהזמנה אישית.
מעצב ישראלי אהוב: ירון מיניקובסקי .

השראות יפניות. לי גרבנאו (צילום: יניב ישראל אלון)

השראות יפניות. לי גרבנאו (צילום: יניב ישראל אלון)

 

מקום שמיני | תמר פרימק

תמר פרימק, בוגרת שנקר מחזור 2006, התמחתה ב"מקס אנד ספנסר" שבלונדון ולאחר מכן עברה לעצב בתפקיד עיצובי בכיר ב"בגיר" הישראלית. בסיום לימודיה מונתה לתפקיד עוזרת מעצבת ראשית בבית האופנה האיכותי "שומכר" שבגרמניה. ב-‏2008‏ יצאה תמר לדרך עצמאית והשיקה את המותג הראשון שלה – "אישתר", שזכה להצלחה רבה ושבה בקסמו אושיות אופנה אנינות טעם רבות. הקולקציות נעשות בסדרות קטנות ומחומרי יוקרה המעניקים לפריטים על זמניות.

קולקציה נוכחית: קולקציית הקיץ 2013 של פרימק ממתגת מחדש את בית האופנה שלה ומוותרת על השם "אישתר" לטובת שמה הפרטי על מנת ליצור דיאלוג אישי וקרוב יותר עם קהל לקוחותיה. כמיטב המסורת הצרפתית, מתאימה תמר את הפריטים באופן אישי לכל לקוחה בפגישות אישיות בסטודיו שלה בתל אביב. קולקציית הבכורה למותג המתחדש נוצרה בהשראת פסיפס של גלגל מזלות שהתגלה בבית הכנסת העתיק בבית אלפא. תמר תרגמה את הדמויות ולבושן בפסיפס בפרשנות עכשווית שבאה לידי ביטוי בשימוש ברקמה ושיבוץ אבני זכוכית.

חנות: סטודיו תמר פרימק, 0522630564, רופין 43, תל אביב.
אתר: www.tamarprimak.com
טווח מחירים: טופים- 589-1380 ש"ח, חצאיות- 639-1840 ש"ח, שמלות- 680-2780 ש"ח, מכנסיים-780-1480 ש"ח, ג'קטים- 1450-2400 ש"ח, שמלות ערב- 2800-4500 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: מרדכי אברהם.

בהשראת פסיפס של גלגל מזלות. תמר פרימק (צילום: גולי כהן)

בהשראת פסיפס של גלגל מזלות. תמר פרימק (צילום: גולי כהן)

 

מקום תשיעי | dario's

איתי מינץ (29) הקים את המותג "dario's" הקרוי על שם סבו הסלוניקאי, בשנת 2008 בסיום לימודיו במכון הטכנולוגי בחולון, שם למד עיצוב גרפי ותעשייתי. התכשיטים שהוא יוצר מנסים לטשטש את הגבולות בין תכשיטנות, אופנה ומכניקה עדינה ובין תלת ממד לדו מימד. עבודותיו של מינץ נמכרות בגלריות ובבוטיקים ברחבי העולם, וקוצרות שבחים בתערוכות ובתצוגות.

קולקציה נוכחית: בקולקציית התכשיטים החדשה של מינץ, "מארלה", ניכרים מקורות ההשראה השבטיים, המשיכה לגיאומטריה פרימיטיבית ורוח פיוז'ן חדשנית. במקום לעסוק בשיטות ייצור מתקדמות המאפיינות את המותג, החליט מינץ בקולקציה זו לפנות מקום לטכניקות ייצור מסורתיות מעולם הצורפות הקלאסי. הפריטים עשויים ממתכות בציפויים שונים בשילוב קריסטלים מסוג סברובסקי המשובצים בכמויות ובמיקומים המעניקים להם מראה של ניטים יוקרתיים. קולקציית Maravilo Tellar הינה שיתוף פעולה בין מינץ לבין מעצבת הטקסטיל הדס טובל. בקולקציה ניכרת ההשראה מתרבויות שבטיים דרום אמריקאיים בהן נהוג לענוד תכשיטים מטקסטיל. כל תכשיט נעשה בעבודת יד באמצעות נולים שפותחו על ידי טובל. מכאן השם הלטיני בעל המשמעות הכפולה: תכשיט נול/פלא נול.

חנות: רשת חנויות "רזילי", בנקר, יוסף ובחנות הסטודיו בבן אביגדור 16 , ת"א (בתיאום מראש 0544604479).
אתר: http://www.darios.co.il/
טווח מחירים: קולקציית מארלה: שרשראות : 525- 1950  ש"ח, עגילים : 390- 645 ש"ח, צמידים: 540- 960 ש"ח, טבעות : 450- 765 ש"ח.קולקציית Maravilo Tellar: שרשראות: 525-1560 ש"ח, עגילים: 390-495 ש"ח, צמידים: 435-525 ש"ח, טבעות: 345-435 ש"ח וסמפלינג וואן פיסינג: 1500-3000 ש"ח.
מעצב ישראלי אהוב: מעצב התיקים אנטון אדלשטיין.

טכניקות מסורתיות. dario's (צילום: סיגל סבן)

טכניקות מסורתיות. dario's (צילום: סיגל סבן)

 

מקום עשירי | גוסטה

אילה מרומי קינן הקדישה את שנות העשרים לחייה בצבירת חוויות בעולם. היא נדדה מאנטוורפן, גרמניה, יפן, הודו ונפאל שם עבדה בפסטיבלים ושווקים. לקראת סוף שנות ה-90', סדר העדיפויות שלה השתנה כשהרתה בזמן שהתגוררה באיביזה. אחרי פגישה עם מעצבת אופנה מצרפת, החליטה אילה לעצב בעצמה. אחרי שנתיים של פעילות, הקימה בשנת 2004 את המותג "גוסטה" על שם סבתה. הבגדים של המותג משלבים אופנה עם איכות. המותג מיוצר בארץ על מנת לפתח את השוק הישראלי.

קולקציה נוכחית: קולקציית קיץ 2013 של גוסטה בודקת את טכניקת הקאט אפ (טכניקה ליצירה שמקורה בדאדאיזם של שנות ה-20') והתרגום שלה למימד הויזואלי. הקולקציה גם מושפעת מזוית ראייתו העיצובית של יוז'י יממוטו בסירטו של וים ונדרס, "רשימות של ערים ובגדים". הסרט מדבר על אהבתו של יוז'י לערים גדולות ועל החמלה שהוא חש כלפי תהליך הכליון וההתחדשות שלהן. ההשפעה של יוז'י על הקולקציה באה לידי ביטוי בהתיחסות שלי לבגדים כמשהו חדש – ישן, מה שאפשר לראות במראה של חלק מהפריטים ובאוירה הנינוחה.

חנות: חנויות המעצבת: ז'בוטינסקי 17, פינת דיזינגוף, ת"א ועמיעד 16, שוק הפשפשים, יפו. כמו כן, ניתן לרכוש פריטים ברשת: http://www.etsy.com/shop/GUSTASTORE?ref=si_shop
אתר: http://www.gusta.co.il/
טווח מחירים: חולצות: 250-480 ש"ח, מכנסיים 420-580 ש"ח ושמלות ומעילים 380-890 ש"ח. קולקציית הקיץ עכשיו במבצע מיוחד של 1+1.
מעצב ישראלי אהוב: מעצבת צעירה העונה לשם מעיין פז.

אהבה לערים גדולות. gusta (צילום: עמית ישראלי)

אהבה לערים גדולות. gusta (צילום: עמית ישראלי)

 

השופטים: גדי אלימלך – מעצב אופנה וסטייליסט | דריה שועלי – יזמית אינטרנט | יערה קידר –עיתונאית אופנה | מיטל ויינברגר אדר –מנהלת קריאטיב StyleRiver |  שירה דולינגר –  קניינית ובעלים של בוטיק ורנר | רוזה סינייסקי – כתבת אופנה | קרן בנקר כהן –מעצבת, יבואנית ובעלת "עלמה" ו"בנקר" | סהר שלו –עיתונאי אופנה ב"הארץ" ועורך שותף בבלוג "הגרסונייר" | אורית רזילי -בעלים משותפים של רשת "רזילי" | שירה פור- סטייליסטית ועיתונאית אופנה.

השאירו תגובה

 

  •  גם אני הייתי בוחרת במעצבים שאני מוכרת בחנות שלי… מה חשבתם לעצמכם? מעבר לזה שחלק מהטקסטים מועתקים כנראה מקומוניקטים כלשהם: "הקולקציה גם מושפעת מזוית ראייתו העיצובית של יוז'י יממוטו בסירטו של וים ונדרס, "רשימות של ערים ובגדים" – נו, באמת. תחליטו עבור מי אתם כותבים.

    מאת: שני |‏ 9 בספטמבר 2013 | 13:38
  •  

    מאת: נעמי |‏ 5 בספטמבר 2013 | 20:59
  •  

    מאת: DANA D |‏ 5 בספטמבר 2013 | 09:48
  •  

    מאת: dd |‏ 5 בספטמבר 2013 | 00:46
  •  Liz martinez – ליז מרטינז
    ציפיתי לראות את השם הזה פה
    מעצבת בגדים חדשה יחסית שנכנסה לפאשן טיוי
    והבגדים שלה עומדים ברמה אחת עם מעצבי העל הבינלאומיים

    מאת: דנה |‏ 4 בספטמבר 2013 | 21:22
  •  

    מאת: ענבר |‏ 4 בספטמבר 2013 | 15:48
  • מה קרה לכם? איפה כל המעצבים שעושים את העבודה הקשה וקורעים את התחת? מה כי הם לא חברים של העיתונאים או מוכרים ברזילי? כי הם רק מלבישים את הקהל הישראלי ורק את הסלבס הישראליות ולא את ריהאננה? כי רק יש עליהם אייטם ב "את" ולא שכרו פי אר שישלם על אייטם בחו"ל? מה קרה לכם? למה הכל רק בכאילו? מה עם סיסטר אם ומור באואר ועודד ארמה ושלומית אופיר ונעמה ברוש? ואם בחו"ל עסקינן מה עם הילה ראבד-קרני שמוכרת בכל חנות מוזיאון בעולם?
    למה כל שנה אתם מתלקקים על מעצב אחר והוא נעלם שנה אחר כך? למה אתם לא מעריכים את אלה שכאן להישאר? למה את עשרת המותגים המבטיחים בישראל יושב מותג שבכלל לא מתכנן למכור כאן?

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בספטמבר 2013 | 15:30
  •  

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בספטמבר 2013 | 15:17
  •  

    מאת: tera |‏ 4 בספטמבר 2013 | 11:45
  •  

    מאת: פחחחחח |‏ 4 בספטמבר 2013 | 08:51
  •  

    מאת: tooty |‏ 4 בספטמבר 2013 | 08:48