השבוע באינסטגרם: אלין לוי עושה את ניו יורק

שירה מרגלית עושה שופינג ב"פראדה" | אנחנו מנסים לברר מאיפה הנעליים המהממות של תום אבני | ויעל רגב היא כריסטינה הנדריקס של האינסטגרם הישראלי

מאת  | ‏ 9 נובמבר 2011
אמילי קרפל | צילום מסך

מי שמביט בי מאחור. אמילי קרפל | צילום מסך מתוך האינסטגרם של ברק קרם

אמילי קרפל צילמה השבוע קליפ חדש והמתופף שלה ברק קרם, שאומרים שהכיר את חברתו באינסטגרם, העלה תמונה מהצילומים מזווית התופים. 24 לייקים כולל אמילי עצמה. לברק 171 עוקבים במגמת עלייה של שני עוקבים ליום.

 

המדרגות הספרדיות ברומא | צילום מסך מהאינסטגרם של שירה מרגלית

ברומא התנהג כרומאי. המדרגות הספרדיות | צילום מסך מהאינסטגרם של שירה מרגלית

שירה מרגלית, בחורה מצהלה, הייתה כנראה ברומא השבוע כי העלתה תמונה של המדרגות הספרדיות מצולמות מתוך חנות "פראדה". אומרים שלשירה עבודת אמנות של "פראדה" תלויה בסלון ביתה כמו לילי ואן-דר-וודסן מ"גוסיפ גירל". 22 לייקים.

 

צילום מסך מתוך האינסטגרם של ענבל יונה לוי

באביב הם ישובו חזרה. צילום מסך מתוך האינסטגרם של ענבל יונה לוי

צלמת השבוע היא ענבל יונה לוי, שתפסה את שם המשתמש החם 'ענבל' באנגלית וחצתה אמש את קו 2,595 העוקבים. היא מצלמת כל יום את הנעליים שלה באפקט צהוב בהיר. לרגל סוף הקיץ תיעדה את כל הכפכפים שלה אחד ליד השני. עם חלקם הלכה ממש המון. הכפכף השמאלי נראה הכי פחות משופשף. על הכפכף האמצעי יש לב בגומת העקב.

 

נעלי בית | צילום מסך מתוך האינסטגרם של אורלי יקואל

טרנדינג טופיק בימי החורף | צילום מסך מתוך האינסטגרם של אורלי יקואל

אורלי יקואל, הבלוגרית המובילה בתחומה, מראה לכולם את נעלי הבית מצמר סגול-כחול שהכינה לחורף. יש להן גם פפיון קטן מסרט של מתנות. גרבי פסים הצבעוניים שלה ייראו מעולה בכל אפקט. 4 לייקים.

 

צילום מסך מתוך האינסטגרם של דפני ליסבונה

לוהטת. צילום מסך מתוך האינסטגרם של דפני ליסבונה

לדפני ליסבונה יש טוויטים כמו ״אז אמא שלי חזרה ממישיגן והביאה לי מדבקות לפטמות״, ״אם את מרוצה כנראה שאת במבי״. יש לה גם אינסטגרם ברמה גבוהה. שלשום דפדפה על פני חלקה התחתון של מיס פיגי בתמונה על עקבים מתוך הפקת האופנה של "אינסטייל". אפרת אופנהיימר חשבה שמדובר בעוד תמונה קשה של סורי קרוז. 40 לייקים.

 

צילום מסך מתוך האינסטגרם של אפרת אופנהיימר

משטרת האופנה גם באינסטגרם. צילום מסך מתוך האינסטגרם של אפרת אופנהיימר

אגב אפרת אופנהיימר – התמונה האחרונה שהעלתה היא של עצמה בקרוקס, עם מכנסיים כחולים משובצים וגרבי זברה. הכיתוב: ״חסרת בושה שכמוני״. היא מרחיבה: ״אני חיה את חיי בקטע אירוני ומודע עצמו סלאש עצלני ואפולוגטי״. שי גולדן מגיב ״את ואני גמרנו״ כאילו קרוקס זה הקש ששבר. גולדן אגב מגיב בכל מקום באינסטגרם עם 26 לייקים בממוצע ביום (בדקנו) אבל לא נוכל לפרסם תמונות שלו עד שלא ישחרר את החשבון שלו ממצב 'פרטי'. 14 לייקים לאפרת.

 

צילום מסך מתוך האינסטגרם של תום אבני

ברלה ברלה. צילום מסך מתוך האינסטגרם של תום אבני

תום אבני משחיל תמונה לא צפויה והכי מושקעת (למרות שבטח לא השקיע בה יותר מדי) של נעלי עור חומות די מהממות פלוס חילזון נע לידן בגינה. הוא שואל את החילזון אם הוא בדרך הביתה. אנחנו שאלנו אותו מאיפה הנעליים והוא ענה: "אורבן אאוטפיטרס". 133 לייקים.

 

צילום מסך מתוך האינסטגרם של רתם תורג'מן

הלוואי על כולנו כזה בוס. צילום מסך מתוך האינסטגרם של רתם תורג'מן

רתם תורג'מן, או רורו קו תחתון טי כפי שהיא ידועה באינסטגרם, מספרת שהבוס שלה נסע לניו יורק והיא קיבלה מחברת אודרי הפבורן. הכי ברקפסט אין טיפאניס. האפקט: אקס פי פרו. 10 לייקים מהדס ריבק, הדר טורוביץ', נטע חוטר, שלי פלג, יערה קידר ועוד.

 

צילום מסך מתוך האינסטגרם של יערה קידר

רררר. צילום מסך מתוך האינסטגרם של יערה קידר

אגב יערה קידר, שעובדת במוסף "סגנון" של מעריב, משתפת תמונה של מוקסינים מנומרים הורסים של "פריטי בלרינה". 50 לייקים.

 

צילום מסך מתוך הפייסבוק של יעל רגב

כריסטינה יכולה ללמוד ממנה דבר או שניים על סטייל. צילום מסך מתוך האינסטגרם של יעל רגב

יעל קלבה רגב, שרבים מכנים כריסטינה הנדריקס של האינסטגרם הישראלי, מסטגרמת את עצמה בשמלת נצנצים שחורה שמחמיאה לקעקוע הפייה שעל גבה. 11 לייקים.

 

אלין לוי בניו יורק | צילום מסך

פעם ראשונה בחו"ל. אלין לוי בניו יורק | צילום מסך

אלין לוי פתחה אינסטגרם ב-15 ביולי השנה אחרי ששאלתי אותה איך אין לה בפייסבוק צ'ט. מאז עשתה המון, אבל שום דבר לא התעלה על הטיול הראשון לניו יורק בו גיהצה את האשראי כאילו קיבלה אודישנים עד 2030. באחת התמונות היא במטרופוליטן עם שמלה שחורה וכובע סולידי. קלואי קרדשיאן פוגשת את אבריל לוין. 35 לייקים.

בתמונה נוספת אלין שוב בשמלה שחורה אבל עם מעיל אפור כבד עם סוגרים אפורים, גרביונים מחוספסים, מגפיים חומים וכובע מלא. שלא לדבר על התיק. כנראה בסנטרל פארק. 57 לייקים.

אלין לוי בניו יורק | צילום מסך

הולם אותה מנהטן. אלין לוי בניו יורק | צילום מסך

לייק + אנפולואו לכולם,

XOXO.

האינסטגרם של FASHION FORWARD

האינסטגרם של נמרוד קמר

השאירו תגובה