שכחו מ-TRX: זה האימון הטרנדי של הדוגמניות

ג'יג'י ובלה חדיד נותנות את הטון בכל הנוגע לאופנה ולסטייל, אבל לא רק. הטרנד הלוהט בתחום הכושר והספורט של לא מעט דוגמניות הוא רכיבה, ואין ספק שיש לשתיים יד בדבר. עלו על הסוס

מאת  | ‏ 13 אוגוסט 2017

קצת קשה ליישם בתל אביב (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

רוץ בן סוסי (צילום: אינסטגרם, gigihadid)

כל מי שאובססיבי לדוגמניות-על (למה אתם מסתכלים עלינו?) בוודאי מכיר את סיפור האהבה של ג'יג'י חדיד עם סוסים. בכל ראיון שנוגע בשגרת הכושר שלה, הדוגמנית שעברה מאל. איי לניו יורק מספרת איך מצאה את האגרוף לאחר שחיפשה תחליף לשני ענפי הספורט המאוד קליפורניים שעסקה בהם במהלך הילדות והנעורים – כדורעף ורכיבה על סוסים.

אבל ג'יג'י היא לא החדיד היחידה עם תשוקה לרכיבה על סוסים. משפחתה התגוררה בחווה משלה במשך כעשר שנים, בלה אחותה הייתה רוכבת תחרותית ולאחרונה קשה לפספס את החזרה שלה לתחום. וכשאנחנו אומרות קשה לפספס אנחנו כמובן מתכוונות לחשבון האינסטגרם שלה. "התשוקה האחת והיחידה שלי תמיד תהיה סוסים ועכשיו חזרתי לעניינים!", כתבה באחד הפוסטים, והבהירה שלא מדובר רק באימון אפקטיבי אלא גם באהבה לחיה האצילית עצמה. בלה אפילו סיפרה בראיונות שלפעמים היא חושבת על סוסים בזמן שהיא מדגמנת כדי לקבל השראה ותחושת רוגע.

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

לא מפתיע לגלות שעוד דוגמניות עוסקות בספורט המדובר. הרכיבה מפעילה את כל הגוף, מושלמת למי שאוהב לערוך את האימונים שלו באוויר הפתוח והכי חשוב – במקום משקולות, מזרנים, מכשירי פילאטיס או שק איגרוף, היא מאפשרת להעביר את הזמן עם היצורים המופלאים האלה. קייט אפטון, נערת הפוסטר של הזוהר הקליפורני הבריא הייתה רוכבת תחרותית בעבר; הדוגמנית האמריקאית אמנדה מרפי מבלה הרבה מזמנה בחוות סוסים בשיקגו; לקרוליין מרפי הוותיקה יש סוס משלה; אידי קמפבל, הדוגמנית הבריטית הלוהטת, עדיין עוסקת בספורט באופן מקצועי. היא אפילו לבשה את מכנסי הרכיבה שלה למסיבת הסיום בתיכון, בשילוב עם טופ ירוק מנצנץ.

קמפבל מספרת כי הדבר הראשון שמשך אותה לספורט הוא הסוסים עצמם, אבל שיש לו עוד יתרון משמעותי – הוא שוויוני מבחינת גיל ומגדר. “זה אחד מהענפי הספורט האולימפיים היחידים שנשים וגברים מתחרים בו כשווים”, אמרה בראיון ל"ווג" ב-2014. "בנוסף, רק משתפרים בו ככל שמתבגרים. זה לא כמו שחקני כדורגל שהמשחק שלהם מתחיל להידרדר בגיל 30. יש רוכבים שעדיין מתחרים בגיל 50, 60 ו-70, והם כמה מהטובים בעולם".

 

A post shared by Kate Upton (@kateupton) on


מעבר לכל האמור לעיל, אי אפשר להתכחש לפלוס אחד נוסף של הרכיבה – היא מצטלמת נהדר. מלבד לתנועה של הסוס ושל הרוכבות עליו, הבגדים והאקססוריז שמלווים אותה הם מהמחמיאים והפוטוגניים ביותר מכל ענפי הספורט, ואין פלא שהצליחו לזלוג לאופנת המיינסטרים. מראה הקז'ואל המלוטש והמתוחכם אמנם קצת עבר מן העולם לטובת האוברסייז האורבני, אבל אולי כמה תמונות של בלה חדיד במכנסיים צמודים על סוס יעשו את שלהן ויחזירו את הסטייל. 

 

A post shared by Edie Campbell (@ediebcampbell) on

 

A post shared by Edie Campbell (@ediebcampbell) on

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Carolyn Murphy (@carolynmurphy) on

 

A post shared by Amanda Murphy (@amandajeanmurphy) on

השאירו תגובה