אביב הגיע, ביקיני בא: הסופרמודלס יוצאות לספרינג ברייק

אחרי שהותשו סופית משבועות האופנה ברחבי העולם, הדוגמניות המובילות בעולם החליטו לצאת באופן סימולטני לחופשה אביבית. בלה חדיד טסה למקסיקו, אלסנדרה אמבורזיו התאווררה במלדיביים וטיילור היל חגגה יום הולדת בווגאס. את כל הפאן הזה הן דאגו לתעד היטב באינסטוש כדי שנרגיש כאילו אנחנו שם איתן, בכל שעה ביום

מאת  | ‏ 21 מרץ 2017

בלה חדיד בחופשת האביב שלה בג'מייקה (צילום: אינסטגרם bellahadid)

בלה חדיד בחופשת האביב שלה בג'מייקה (צילום: אינסטגרם bellahadid)

אתמול התחיל באופן רשמי האביב, ונראה שהעניין לא חמק משני מגזרים: ילדי הגן והסופרמודלס שהחלו כבר בחגיגות העונה. הספרינג ברייק, אותה חופשת חוף רוויית אלכוהול, מסיבות והורמונים שהאמריקאים כל כך אוהבים, מאפשרת לדוגמניות למלא מצברים אחרי שבועות האופנה המתישים, לנסוע ליעדים אקזוטיים, ללבוש ביקיני, ואיך לא, לתעד הכל במדיה החברתית. כי אם זה לא עלה זה ממש לא קרה.

אז איפה היינו ומה עשינו? בלה חדיד נסעה לה לג'מייקה לנוח ולהירגע מהפיכתה לסופרמודל החמה מכולן, בין אם בשיזוף על החוף ובין אם במיטת אפיריון מחופה טול ואלסנדרה אמברוזיו בחרה לנסוע למלדיביים ולאוורר את שמלות הקיץ שעיצבה בשיתוף פעולה עם חברת Revolve.

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

אימאן המאם ודוצן קרוס שילבו ביזנס עם פלז'ר וטסו לאפריקה במשלחת להגנה על הפילים הנכחדים; גם סטלה מקסוול ואלזה הוסק נהנו בזמן העבודה, בצילומים לוויקטוריה'ס סיקרט; ז׳קלין יבלונסקי נרגעה בסנט לוסיה שבקריביים. 

אדואה אבואה נהנתה מהשמש המקסיקנית בטולום; וג'וזפין סקריבר, רומי סטריד וג'זמין טוקס היו חלק מהפמלייה שחגגה את יום הולדתה ה-21 של טיילור היל בלאס וגאס, וספגו גם הן קרני שמש ליד הבריכה.

 

A post shared by Josephine Skriver (@josephineskriver) on

חלק מהדוגמניות החליטו שזה הזמן להפטר גם מהמטרד של בגד הים, ונהנו מהאפשרות להתערטל לחלוטין. אניה רוביק,לדוגמה, עשתה זאת בחופים הלבנים של המלדיביים, בעוד שאמילי רטאייקאוסקי התפשטה ושחתה לה במקסיקו.

שתיים שעשו את זה מעט אחרת היו ג'ואן סמולס, שנסעה רחוק להודו וספגה תרבות בגואה עם תמונות שלא כללו מכנסי דייגים, ודוגמנית ויקטורי'הס סיקרט, שרה סמפיו, שהעדיפה לדחות את האביב ולחגוג בשלג, בסקי במונטנה. קשים הם חייה של דוגמנית העל.

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Jasmine Tookes (@jastookes) on

 

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on

 

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

 

A post shared by Imaan Hammam (@imaanhammam) on

 

A post shared by Lexi Boling (@lexiboling) on

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Joan Smalls (@joansmalls) on

 

A post shared by Sara Sampaio (@sarasampaio) on

השאירו תגובה